LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • Keď trápia zriedkavé choroby
    Keď trápia zriedkavé choroby
    Nedostatočné skúsenosti so zriedkavými chorobami majú za následok nielen oneskorenú diagnostiku, ale aj sťažený prístup k liečbe.
  •  „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    Rozmýšľate o praktickom vianočnom darčeku pre niekoho, kto si musí pravidelne merať tlak? V tom prípade ho poteší a príde mu vhod ...
  • Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Darujte na Vianoce mame, sestre, či kamarátke darček, ktorý ju bude denne rozmaznávať a dopraje jej skvelý pocit ženskosti.
  • Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Slovenská Alzheimerova spoločnosť zriadila telefonickú linku, kde sa záujemcovia môžu poradiť s odborníkmi na tému demencie. Na čísle 02 / 62 41 08 85 získajú nielen informácie o ochorení, ale môžu sa porozprávať o možnostiach prevencie a tiež zdravotníckej a sociálnej pomoci. Odborníci v poradni sú k dispozícii do konca marca, v pracovné dni v pondelok až piatok, v čase od 12.00 do 16.00 hodiny.
  • Testovanie na HIV anonymne
    Testovanie na HIV anonymne
    Prežili ste príjemnú noc a máte pochybnosti, či je všetko v poriadku? Neváhajte a otestujte sa na HIV.
  • Šturec potrebuje pomoc
    Šturec potrebuje pomoc
    Mohutné torzo vyslúženého plavidla so slávnou minulosťou vidno už z diaľky. Remorkér Šturec bol zapísaný do zoznamu technických pamiatok pred dvomi rokmi. Na jeho palubu vedie vratká lávka a strmé schodíky...
  • Chcete zmerať deťom zrak?
    Chcete zmerať deťom zrak?
    Ako pri mnohých iných ochoreniach, aj pri poruchách zraku oplatí, že čím včasnejšie ich lekár podchytí, tým vyššia je šanca na úspešnú liečbu.

OBJAVTE BLAHODARNÉ ÚČINKY ADAPTOGÉNOV UKRYTÝCH V NOVEJ LÍNII AVON ADAPT!

Autor: Jana G.
OBJAVTE BLAHODARNÉ ÚČINKY ADAPTOGÉNOV UKRYTÝCH V NOVEJ LÍNII AVON ADAPT!

Myslíte si, že poznáte AVON? Naozaj?! Neuveríte, ale výrobky AVON získali viac ako 300 ocenení za posledné tri roky. Ďalším adeptom je aj nová inovatívna línia Avon Adapt, špeciálne vyvinutá pleťová starostlivosť obsahujúca upokojujúce adaptogény, ktoré majú vysoko priaznivé až čarovné účinky pre vašu pleť.

#WatchMeNow #SledujteMa #AvonIsChanging #AvonSaMeni


Vedeli ste, že? Adaptogény sú rastlinné výťažky, ktoré pleti umožňujú prispôsobiť sa hormonálnym zmenám počas ženského cyklu či menopauzy. Upokojujú pokožku s nedostatkom estrogénu. Pleťová starostlivosť Avon Adapt tieto zložky obsahuje, čím je ideálna pre suchú pleť, ktorá trpí začervenaním. Je dermatologicky a alergiologicky testovaná.

 

Nočný krém Avon Adapt

Objem: 50 ml

Bežná cena:  11,90 €

Krém 3 v 1, ktorý pomáha spevniť a upokojiť pokožku, zvýšiť produkciu kolagénu o viac ako 80% a zlepšiť spánok relaxačnými vôňami. Nočný krém je tiež vyvinutý s adaptogénmi pochádzajúcimi z rastlinných extraktov, ktoré zabezpečujú rovnováhu pokožky.

 

 

Hydratačné pleťové sérum Avon Adapt

Objem: 30 ml

Bežná cena: 13,90 €

Ľahké sérum je vyvinuté tak, aby pôsobilo vo viacerých vrstvách pokožky a okamžite zvýšilo vlhkosť pokožky o 98%.** Sérum je tiež vyvinuté s adaptogénmi získanými z rastlinných extraktov, ktoré zabezpečujú rovnováhu pokožky. Je perfektným pomocníkom pod make-up a ideálny na dennépoužitie.

 

 

Súťažná otázka? O koľko % zvýši produkciu kolagénu používanie nočného krému  Avon Adapt?
Traja z vás získajú 
Nočný krém Avon Adapt od AVONu.

Tlačiť
Kategória: Súťaže
O koľko % zvýši produkciu kolagénu používanie nočného krému Avon Adapt?
Súťaže sa môžete zúčastniť do 08.11.2020.
o 70%
o 80%
o 90%
Meno a priezvisko:
Adresa:
PSČ a mesto:
E-mail:
Telefón:
Prečítal som si a akceptujem podmienky zúčastnenia sa v sútažiach.
Podmienkou účasti na súťaži je kliknutie na Facebook ikonku "Páči sa mi to". (?)

Prevádzkovateľom Vašich osobných údajov je Gert-bau s.r.o., Gorkého 3, 811 01 Bratislava, IČO: 36 674 435. Prihlásením sa prostredníctvom kontaktného formulára dobrovoľne súhlasíte so spracovaním svojich osobných údajov prevádzkovateľom v zmysle § 14 zákona o ochrane osobných údajov a čl. 7 GDPR. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané výlučne za účelom spracovania a vyhodnotenia súťaže. Po 15 dni spracovania súťaže sa osobné údaje zlikvidujú. Poskytnutie osobných údajov, ako aj udelenie súhlasu s ich spracovaním je dobrovoľné a tento súhlas je možné kedykoľvek odvolať na e-maile gdpr@lenprezeny.sk.


Dnes je 26. 10. 2020, meniny má Demeter.
OBJAVTE ÚČINKY PROTINOLU VO VYNOVENEJ LÍNII KRÉMOV ANEW OD AVONU!
Pre zdravie aj krásnu pleť – doprajte si doma ozdravné aj wellness rituály!
OBJAVTE BLAHODARNÉ ÚČINKY ADAPTOGÉNOV UKRYTÝCH V NOVEJ LÍNII AVON ADAPT!
Stavte na trendové dekoratívne novinky od AVONu!
Poradna
Náhodný článok
Villach s vôňou škorice Villach s vôňou škorice
Korutánsky Villach patrí medzi najkrajšie rakúske mestá. Obklopujú ho nádherné štíty hôr, ktoré zima ozdobí snehovou prikrývkou. Centrum mesta plné farebných domov a kostolných veží sa počas vianočných sviatkov rozsvieti a pomedzi stánky a skupiny ľudí sa tiahne podmanivá vôňa škorice.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Trnavská Baterkáreň: Prispôsobujeme sa novej situácii najlepšie, ako viemepasik
Trnavská Baterkáreň: Prispôsobujeme sa novej situácii najlepšie, ako vieme

Nová situácia, nové nariadenia, nové skúsenosti. Meníme naše životy za pochodu, snažíme sa prispôsobiť, prežiť a mnohé činnosti presúvame viac do online priestoru. Pandémia mení mnohým priority. S druhou vlnou sa opäť vraciame k udržateľnejšiemu spôsobu života. Viac pozornosti venujeme sebe, svojim blízkym, prostrediu, v ktorom bývame. Opatrnejšie narábame s peniazmi a dávame nepotrebným veciam druhú šancu. 

Ak hľadáte inšpiráciu pre less waste domácnosť alebo sa pokúšate žiť šetrnejšie a udržateľnejšie, nakuknite do Baterkárne. Jej zakladateľky Janka Reháková a Simona Hlaváčová učia a motivujú ľudí meniť návyky s prihliadnutím na vlastné možnosti a životné prostredie. Ako fungujú princípy cirkulárnej ekonomiky v praxi, je vidieť na aktivitách, ktoré pravidelne organizujú.

Hlavnou myšlienkou Baterkárne, komunitného centra v Trnave, je ukázať ľuďom, aké jednoduché je žiť zodpovednejšie. Stačí začať malými krôčikmi – menej nakupovať, viac upcyklovať, vymieňať, požičiavať a zbytočne neplytvať zdrojmi.              

Každý jeden človek môže začať v oblasti, v ktorej sa cíti komfortne. Či už je to vyprataním nepotrebných vecí v skrini či hračiek v detskej izbe,  triedením odpadu, nakupovaním len nutných vecí alebo používaním znovupoužiteľných materiálov v domácnosti. Možností, ako začať, je naozaj veľa, prinášame zopár tipov:

 

-   Majte vždy poruke vlastnú látkovú tašku na nákup potravín namiesto kupovania jednorazovej

-   Používajte látkové vrecká na nákup ovocia a zeleniny namiesto plastových vreciek

-   Dámy môžu vyskúšať bavlnené znovupoužiteľné odličovacie tampóny namiesto jednorazových

-   V kuchyni nahraďte klasickú hubku lufou – lufa je prírodná a kompostovateľná 

-   Vlastná fľaša na vodu vždy so sebou namiesto kupovania plastových

-   Využívajte znovupoužiteľné nádoby na čapovanie drogérie namiesto kupovania stále nových

-   Vlastné nádoby na obed so sebou namiesto jednorazových plastových

-   ... a mnoho ďalších mini krôčikov, ktoré dokáže každý z nás. Dôležitým spoločným menovateľom je nevytvárať odpad, neplytvať financiami, brať ohľad na životné prostredie, zlepšiť si kvalitu života a ísť príkladom svojmu okoliu

 

No čo urobiť s vecami, ktoré nepotrebujete a sú stále funkčné? V Baterkárni majú šancu na druhý domov. V jej komunitnom ReUse centre, ktoré je prvým na Slovensku, sa mesačne vyzbiera množstvo oblečenia, hračiek, rastlín, školských pomôcok, potrieb pre zvieratká, dekorácií aj veci pre ručné práce. Tie putujú do swapov a Charitatívneho sekáča, kde si nájdu nových majiteľov, ktorí ich ešte radi nosia a používajú. „Sme veľmi rady, že ľudia si na naše  centrum rýchlo zvykli. Prichádzajú k nám naozaj ľudia všetkých vekových kategórií z Trnavy a okolia, prinášajú veci, ktoré sú ešte funkčné, čisté, ale už ich nevyužívajú. Za september sme zachránili pred vyhodením 800 kusov hračiek, 290 kusov vecí do domácnosti, 100 kusov kníh a 340 kusov hračiek. V auguste to bolo 110 kilogramov oblečenia,“ hovorí Janka Reháková, zakladateľkaBaterkárne.

 

 

Bezhlavé nakupovanie ide postupne bokom. Do krvi sa nám dostáva viac zodpovednosti a ohľaduplnosti.Naším hnacím motorom je práve komunita, ktorá sa do našich aktivít zapája, sleduje naše témy, súťaže, inšpiratívnych hostí a zostala verná nášmu obchodíku s kvalitnou čapovanou drogériou a prírodnou dekoratívnou kozmetikou, ktorú je možné objednať aj cez e-shop. Vďaka týmto ľudom ešte dnes fungujeme, za čo im patrí veľké ďakujeme. Veríme, že aj túto etapu spoločne zvládneme,dopĺňa Simona Hlaváčová z Baterkárne.

Vzdelávacie programy, workshopy, kurzy aj podporné skupiny pre mamičky a obľúbený Knižný klub sú súčasťou osvety Baterkárne. Súčasná situácia však mnohé aktivity opäť pozastavila. Zodpovednosť voči komunite je pre nás prvoradá.  Riadime sa opatreniami ÚVZ a väčšinu aktivít presúvame do online priestoru. Prednášky a rozhovory so zaujímavými hosťami už vysielame len formou sociálnych sietí. Veci do swapov stále zbierame v rovnakom režime, záujemcovia ich nájdu vystavené priamo v Baterkárni. Záujemcovia si môžu vybrané veci taktiež rezervovať online v albumoch na Facebooku a následne osobne vyzdvihnúť,“ spresňujú fungovanie Sima a Janka.

Mimoriadne opatrenia spustené od 24. októbra  sa dotýkajú aj Baterkárne – no svoje brány nezatvára. Ako drogéria môže fungovať naďalej. Môžete si vybrať z ponuky kvalitnej kozmetiky či čistiacich prostriedkov a nakúpiť z bezpečia domova či priamo v prevádzke.

 

V Trnave robíme taktiež donášku tovaru,“ hovorí Simona a jedným dychom dodáva: „Veci z komunitného ReUse centra sa budeme snažiť čo najviac fotiť a postovať na sociálne siete, aby sme naďalej mohli vracať veci do obehu a šetriť tak planétu i zdroje.“

Sima a Janka zároveň vyzývajú ľudí, aby podporovali svoje obchodíky a podniky, nezabúdali na ne. Veria, že len spolupráca, empatia a spolupatričnosť nás vytrhnú z marazmu. A ak potrebujete poradiť, neváhajte ich kontaktovať, budú sa snažiť pomôcť, koľko je v ich silách. „Neuzatvárajme sa do seba, necíťme hnev, spolu dokážeme viac, ideme ďalej,“ dodávajú na záver mladé ženy.

 

Aktuálny program udalostí a viac informácií nájdete na www.baterkaren.sk,                  facebookovom profile BaterkarenTrnava instagramovom účte baterkaren_trnava

Zobraziť celú novinku
Tesco darovalo hygienické balíčky  pre 50-tisíc slovenských mamičiekpasik
Tesco darovalo hygienické balíčky pre 50-tisíc slovenských mamičiek

Detské plienky, vlhčené utierky pre celú rodinu či špeciálne balíčky vzoriek kozmetiky určené pre starostlivosť o bábätká a prakticky zabalené aj na cestovanie. To všetko darovalo Tesco desiatkam tisíc slovenských mamičiek, aby im pomohlo počas prvých dní a týždňov po narodení dieťatka. Mamičky si tak mohli priamo otestovať obľúbené výrobky vlastnej značky Tesca pod názvom Fred&Flo, ktoré uľahčujú starostlivosť o bábätká.

„Darovaním balíčkov sme chceli pomôcť a zároveň aj potešiť mamičky v prvých dňoch a týždňoch od narodenia dieťatka, pretože chápeme, že práve toto obdobie patrí k tým najnáročnejším. Uvedomujeme si, že rodičovstvo prináša mnohé radosti, ale zároveň je pre mamičky aj výzvou, a preto im chceme situáciu uľahčiť najviac, ako sa len dá. Náš obľúbený rad kvalitných produktov Fred&Flo vyvinulo Tesco tak, aby prinášal mamičkám všetko, čo potrebujú – od plienok, toaletných potrieb, vlhčených obrúskov až po užitočné príslušenstvo pre mamičku aj dieťatko. Teší nás, že slovenské mamičky si  výrobky Fred&Flo obľúbili a v obchodoch Tesca ich vyhľadávajú čoraz viac,“hovorí Lenka Kučerová, manažérka vlastnej značky Tesca Fred&Flo.

 

 

Gynekológovia rozdali nastávajúcim mamičkám v tomto roku vyše 50-tisíc balení vzoriek kozmetiky Fred&Flo pre starostlivosť o bábätká, ktorý je praktický aj na cestovanie.

Plienky vlastnej značky Tesca Fred&Flo získalo za posledných 12 mesiacov v desiatich pôrodniciach na Slovensku viac ako 10-tisíc mamičiek.

 

V najbližších mesiacoch si budú môcť mamičky na Slovensku taktiež vyskúšať zadarmo aj obľúbené vlhčené obrúsky Fred&Flo. Tesco pripravilo pre mamičky vyše 25-tisíc balení vlhčených utierok v rámci distribúcie balíčkov Happy Baby v ambulanciách gynekológov.

 „Prvé dni po narodení bábätka sú najnáročnejšie. Mamičky často nestihnú získať presnú predstavu, aké výrobky či kozmetiku, prípadne veľkosť plienok budú potrebovať. Je veľmi praktické, ak sa s výrobkami oboznámia a zorientujú čo najskôr, aby si mohli zvoliť tie, ktoré im vyhovujú najviac. Pri akomkoľvek výrobku je z pohľadu starostlivosti o bábätko dôležitá najmä kvalita, detská pokožka je veľmi citlivá už od prvého okamihu,“ vysvetľuje MUDr. Lýdia Jančíková, všeobecná lekárka pre deti a dorast z Nitry.

 

 

Vlhčené utierky značky Fred&Flo sú vhodné na rozličné príležitosti – napríklad na očistenie bábätka po jedle, pri hraní, na von aj pre celú rodinu. Obsahujú prírodné výťažky z aloe vera a kamiliek. V ponuke sú aj ekologickejšie  verzie s obsahom olivového oleja a vitamínom E na upokojenie detskej pokožky zo 100 % prírodnej bavlny. Utierky sú vyrobené zo 100 % prírodných vlákien, bavlny a viskózy.  Sú dostatočne jemné pre pokožku novorodencov a majú vyvážené pH. V ponuke Fred&Flo nájdu zákazníci Tesca napríklad aj výrobky určené pre mimoriadne citlivú pokožku.

 

Plienky Fred&Flo prinášajú špeciálnu trojkanálovú technológiu na udržanie komfortného sucha v plienke, ktorá dokáže rýchlo odstrániť vlhkosť a zabráni jej zdržiavaniu na jednom mieste. Navyše, plienky vo verzii Premium poskytnú až 12-hodinovú absorpčnú ochranu, vybavené sú aj indikátorom vlhkosti a materiálom hodvábnym na dotyk.

 

Zobraziť celú novinku
Tesco na Slovensku ďalej rastie: V petržalskej Galérii otvárajú ďalšie obchodypasik
Tesco na Slovensku ďalej rastie: V petržalskej Galérii otvárajú ďalšie obchody

Reťazec Tesco pokračuje na Slovensku v raste a rozširuje ponuku služieb pre slovenských zákazníkov. Napriek vypuknutiu koronakrízy otvoril počas tohto roka dva nové supermarkety a výrazne rozšíril dostupnosť Tesco Online nákupov. Tesco si pripravilo pre slovenských zákazníkov aj ďalšie novinky. Nákupné centrum Galéria v Petržalke otvára čoraz viac obchodov vrátane reštauračných prevádzok či kaviarní. Zákazníci v bratislavskom Ružinove si môžu od tohto týždňa vyskúšať rýchly nákup bez kompromisov v novom obchode Žabka.

„Tesco sa stará o slovenských zákazníkov už 24 rokov, počas ktorých vybudovalo širokú sieť 152 obchodov rozličných formátov naprieč celou krajinou. Tento rok sme ju posilnili nielen vďaka dvojici nových obchodov Tesca, ale takisto rozšírením Tesco Online nákupov pre 600-tisíc nových zákazníkov, otvorením nákupného centra Galéria v Petržalke a naštartovaním novej franchisovej siete. Som nesmierne hrdý na prácu všetkých 9 000 kolegov Tesca, vďaka ktorej sme v uplynulých mesiacoch ešte viac potvrdili náš záväzok voči slovenským zákazníkom. Nakupujúci vedia, že sa na nás môžu spoľahnúť za každých okolností, a v našom úsilí prinášať tie najlepšie služby pokračujeme vytrvalo ďalej,“ zdôraznil Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.

 

 

Zákazníci si rýchlo obľúbili nové supermarkety Tesca na Farského ulici v Bratislave a v meste Turany na severe Slovenska. Súčasťou skupiny Tesco sú aj obchody Žabka, ktoré s úspechom ponúkajú služby zákazníkom v susednom Česku. Žabka dnes otvorila svoj prvý obchod už aj na Slovensku, konkrétne v polyfunkčnom komplexe Perla Ružinova v Bratislave. Nakupujúcim ponúka rýchly nákup bez kompromisov, a to vďaka sortimentu približne dvetisíc potravín a kompaktnej ploche predajne zhruba 105 štvorcových metrov.

 

Galéria v Petržalke ponúkne 50 prevádzok

Čoraz väčšiemu záujmu nakupujúcich sa tešia prevádzky, ktoré sú súčasťou nového nákupného centra Tesco Galéria v Petržalke. Vybudovanie tohto nákupného centra s plochou 11-tisíc štvorcových metrov je najväčšou investíciou Tesca na Slovensku počas uplynulých troch rokov.

 

Tesco Galéria v Petržalke prináša zákazníkom aj naďalej obľúbený hypermarket, ktorý zostávaobchodom Tesca s najširšou ponukou sortimentu na Slovensku. Z celkovej plochy nového nákupného centra zaberá približne 60%. Spolu s hypermarketom je v novom nákupnom centre zákazníkom k dispozíciiaj mnoho prevádzok overených i nových značiek. V Galérii Petržalka sú otvorené obchody akoH&M, New Yorker, Sinsay, Intersport, Dráčik, Deichmann či dm drogerie markt.

 

Jednotlivé obchody sprístupňujú ich prevádzkovatelia postupne, vždy s ohľadom na vývoj epidemiologickej situácie – na otvorenie čakajú už len posledné prevádzky, s ich otvorením počíta Tesco už čoskoro.

 

Obyvatelia Bratislavy a okolia môžu už dnes v Tesco Galérii využívať aj služby ako lekáreň, kaderníctvo, oprava obuvi, kľúčová služba, nechtové štúdio, kvetinárstvo a pobočky bánk či operátora Telekom. Čoskoro v centre pribudne aj predajňa operátora Orange.


 

Nakupujúci si môžu oddýchnuť v troch kaviarňach. Tesco otvorilo v nákupnom centre Galéria už aj foodcourt – aktuálne si môžu zákazníci vybrať z ponuky talianskej a ázijskej kuchyne. V krátkom čase pribudne reštaurácia s izraelskou kuchyňou a obľúbený Regal Burger.

 

Nová Tesco Galéria v bratislavskej Petržalke:

  • Nové nákupné centrum ponúkne viac ako 50 obchodov, kaviarní a reštaurácií;
  • Predajne:H&M, New Yorker, Sinsay, Intersport, Dráčik, Deichmann, dm drogerie markt, Orsay, ŠEVT, Matyšák, Starý Otec či Panta Rhei, Pepco, Bepon, Delia Caffe, BioTech USA, čoskoro pribudne Materasso;
  • Služby: lekáreň, kaderníctvo, oprava obuvi, kľúčová služba, nechtové štúdio, kvetinárstvo a mobilný operátor Slovak Telekom. Čoskoro v centre pribudne aj predajňa mobilného operátora Orange;
  • Banky: Prima Banka, Raiffeisenbank;
  • Dve kaviarne, čoskoro pribudne tretia;
  • Foodcourt: Reštaurácie s talianskou a ázijskou kuchyňou, čoskoro v centre pribudne exotická kuchyňa aj obľúbený Regal Burger;
  • Nový detský kútik s modernými technológiami;
  • Otváracie hodiny: 9.00 – 21.00 hod.

Zdroj foto: Tesco SR

Zobraziť celú novinku
Obľúbené Somat tablety teraz v novom ProNature radepasik
Obľúbené Somat tablety teraz v novom ProNature rade

Trvalá udržateľnosť predstavuje pre spoločnosť Henkel dlhodobo jednu z hlavných tém, ktorým sa aktívne venuje. Toto snaženie sa premieta do pravidelných inovácií naprieč celým portfóliom jej značiek. Aktuálne prináša jednu i v rámci obľúbenej značky na automatické umývanie riadu Somat. Nový rad Somat ProNature ponúka spotrebiteľom účinnú čistiacu silu, no v prírodnom zložení a s ohľadom na životné prostredie. 

Novinka ProNature na automatické umývanie riadu od značky Somat so sebou prináša niekoľko praktických vylepšení, ako aj ekologickejší prístup smerom k trvalej udržateľnosti.

Svedčí o tom aj získanie prestížneho certifikátu Eco Label, ktorý udeľuje Európska únia. Pre značku je to uznanie, že spĺňa vysoké environmentálne normy počas celého životného cyklu produktov. Certifikát Eco Label hodnotí dôsledné dodržiavanie prísnych kritérií a požiadaviek, ktoré znižujú dopad na životné prostredie, ako napríklad minimalizácia a recyklovateľnosť obalov, zníženie negatívnych účinkov na vodné organizmy, obmedzenie alebo úplne vylúčenie nebezpečných chemických látok a biologickú odbúrateľnosť.

 

Nové tablety Somat All IN 1 tablety z radu ProNature sa perfektne a rýchlo rozpúšťajú. Výsledkom bude čistý a lesknúci sa riad, zatiaľ čo vy sa môžete venovať rodine, priateľom alebo svojim koníčkom.

 

Somat All IN1 tablety z radu ProNature sú až z 94% prírodného zloženia a obsahujú presne 0% parfému, vďaka čomu sú výrazne menej zaťažujúce smerom k životnému prostrediu. Navyše, účinné trojvrstvové tablety sú dostupné v 100% recyklovanom kartónovom obale, čím značka potvrdzuje svoju orientáciu smerom k trvalej udržateľnosti.

Novinka je dostupná v dvoch veľkostiach: 36 tabliet za MOC 13,99 € a 60 tabliet za MOC 17,99 €.  

Zdroj: Marta T.

 

Zobraziť celú novinku
 Mimoriadna zbierka Tesca pomohla ľuďom v núdzipasik
Mimoriadna zbierka Tesca pomohla ľuďom v núdzi

Spoločné úsilie Tesca a jeho zákazníkov sa vyplatilo, mimoriadna letná potravinová zbierka úspešne pomohla rodinám a jednotlivcom v ťažkých životných situáciách. Reťazec spustil zbierku v promptnej reakcii na vypuknutie koronakrízy. 

Vo všetkých 152 obchodoch Tesca na Slovensku prebiehala od 19. júna 2020 do konca augusta 2020. Celkovo zákazníci Tesca darovali 28 ton potravín, čo predstavuje 67-tisíc porcií jedla pre ľudí v ťažkých životných situáciách. Práve vďaka zbierke sa podarilo podať pomocnú ruku veľkému  množstvu ľudí v núdzi a rovnako to je aj pri ďalších aktivitách, ktorými Tesco každý deň podporuje tých najzraniteľnejších, či už ide o darovanie nepredaných potravín alebo mimoriadny potravinový dar v hodnote 172-tisíc eur ohlásený na jar po vypuknutí pandémie.

 

Tesco spustilo vo svojich obchodoch mimoriadnu potravinovú zbierku v rekordne krátkom čase, aby pomohlo tam, kde je to najviac potrebné. Čoraz viac ľudí naprieč spoločnosťou pociťuje už aj ekonomické dosahy koronakrízy. Veľkou pomocou pre tých najzraniteľnejších bol už mimoriadny dar potravín i ďalších výrobkov od Tesca v hodnote 172-tisíc eur. Potravinová zbierka následne vytvorila jedinečnú príležitosť pre každého zo zákazníkov Tesca, ktorí mohli v období 10 týždňov darovať trvanlivé či drogériové produkty v ktoromkoľvek z obchodov reťazca.

 

„Vďaka potravinovej zbierke sme pomoc rodinám v núdzi dokázali ešte viac zintenzívniť a vyzbieraných viac ako 28 ton potravín je bezpochyby fantastickým výsledkom. V Tescu hovoríme, že aj malá pomoc môže mať veľký význam, a práve potravinová zbierka je dokonalým naplnením nášho zodpovedného prístupu. Sme hrdí na to, aký veľký záujem mimoriadna potravinová zbierka vzbudila, a nesmierne si vážime príspevok každého jedného zákazníka, ktorý sa rozhodol pomôcť spolu s nami. Rovnako tak ďakujeme kolegom z Tesca za ich dobrovoľnícku pomoc v obchodoch. V neposlednom rade sa chceme poďakovať partnerom z Potravinovej banky Slovenska a ďalších charít, pretože vďaka ich zapojeniu sa podarilo darované výrobky bezpečne a rýchlo doručiť tým najzraniteľnejším,“ uviedla Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

 

 

 

„Sme veľmi vďační Tescu za promptnú reakciu pri riešení dôsledkov koronakrízy. Táto mimoriadna situácia výrazným spôsobom zasiahla do života rodín na Slovensku a mnohé z nich majú, žiaľ, problém zaobstarať si jedlo či iné nevyhnutné výrobky. Vďaka Tescu a jeho zákazníkom sme dokázali podať pomocnú ruku tým najzraniteľnejším. Všetky darované výrobky sme distribuovali tým, ktorí ich potrebujú najviac – či už ide o seniorov, ľudí bez domova alebo kohokoľvek iného, kto sa vplyvom koronakrízy ocitol v ťažkej životnej situácii,“uviedol Marko Urdzík, riaditeľ Potravinovej banky Slovenska.

 

Tesco si uvedomuje, že pomoc ľuďom ohrozeným koronakrízou je potrebná neustále.  Po vypuknutí krízy v apríli reťazec pomohol tým najzraniteľnejším vďaka potravinovému daru v hodnote 172-tisíc eur, ktorý zahŕňal potraviny a ďalšie nevyhnutné výrobky. Tesco pomáha každodenne ľuďom v núdzi aj vďaka darovaniu nepredaných potravín. Význam takéhoto darovania sa naplno potvrdil práve v uplynulých mesiacoch koronakrízy. Starostlivosť o ľudí v núdzi sa stala potrebnou viac ako kedykoľvek predtým a vďaka programu darovania potravín sa podarilo pomôcť mnohým rodinám či jednotlivcom: od vypuknutia mimoriadnej situácie v marci tohto roka reťazec daroval vyše 28 ton potravín, z ktorých bolo pripravených viac ako 66-tisíc porcií jedla. Takéto skvelé čísla sa Tescu podarilo dosiahnuť vďaka tomu, že nepredané potraviny daruje ľuďom v núdzi všetkých 152 obchodov reťazca.

 

 

Zobraziť celú novinku
Prichádza Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké – výnimočná horká chuť piva bez kvapky alkoholu pasik
Prichádza Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké – výnimočná horká chuť piva bez kvapky alkoholu

Najpredávanejšia slovenská značka Zlatý Bažant rozširuje svoje portfólio 0,0% pív a uvádza nový Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké.  Novinka je úplne bez alkoholu, charakteristická výraznejšou sladovou vôňou a vyššou horkosťou, vďaka čomu ponúka plnú pivnú chuť. Obľúbená značka tak odpovedá na dopyt zákazníkov. Prostredníctvom novinky prináša pôžitok preferovanej horkejšej chute, a to zároveň aj tým zákazníkom, ktorí sa chcú úplne vyhnúť konzumácii alkoholu. 

Novinka Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké je vyrobená metódou tzv. studenej, alebo inak povedané riadenej, fermentácie. Kvasenie pri tejto metóde prebieha pri veľmi nízkej teplote, vďaka ktorej kvasinky neprodukujú žiadny alkohol, no napriek tomu sa uchová typická plná pivná chuť. Výsledkom je tak pivo úplne bez alkoholu, výnimočnej chuti, ktoré je zároveň charakteristické výraznejšou sladovou vôňou a vyššou horkosťou (28 EBU).

 

„Novinka Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké je reakciou hurbanovského pivovaru na aktuálne preferencie našich spotrebiteľov, ktorí stále častejšie vyhľadávajú pivo horkejšej chuti. Zároveň pokračujeme v nasledovaní aktuálnych, moderných trendov v životnom štýle, s čím súvisí rastúci dopyt po variantoch bez alkoholu. Pivá v ponuke Zlatý Bažant 0,0% sú určené všetkým, ktorí nechcú robiť kompromisy medzi plnou pivnou chuťou a obsahom alkoholu,“ informuje Peter Tureček, Brand manažér značky Zlatý Bažant.

 

Novinka tak úspešne dopĺňa portfólio 0,0% pív obľúbenej značky, ktoré dnes zároveň ponúka: Zlatý Bažant 0,0% Svetlé a Zlatý Bažant 0,0% Tmavé.  Vďaka nulovému obsahu alkoholu si možno pivá Zlatý Bažant 0,0% vychutnať vo všetkých situáciách, v ktorých je tolerancia alkoholu nulová – či už za volantom, pri pracovnom obede i v práci alebo pri aktívnom športe. Jednoducho kedykoľvek a kdekoľvek.

 

Zlatý Bažant 0,0% Extra Horké je dostupný v 500 ml plechovke za odporúčanú cenu 0,96 €.

 

Foto: Adobestock

Zobraziť celú novinku
Pri dôkladnom čistení pleti vsaďte na najmodernejšiu technológiu – ultrazvuk!pasik
Pri dôkladnom čistení pleti vsaďte na najmodernejšiu technológiu – ultrazvuk!

Dokonale vyčistená pleť bez nánosov mazu, mikroskopických zvyškov mejkapu, drobných nečistôt a upchatých pórov je prvým krokom k tomu, aby ste mali dokonalú pleť aj vy. Ak jej večer doprajete poctivú starostlivosť v podobe hĺbkovej očisty a jemnej masáže, po zobudení vás prekvapí jej sviežosť, napnuté línie a žiarivý jas, akoby ste práve vyšli spod rúk profesionálnej dermatologičky. 

 

Vsaďte pri očiste na najmodernejšiu technológiu v službách krásnej a mladistvo vyzerajúcej pleti, výsledok vás milo prekvapí. Vernou a pedantnou pomocníčkou pri večerných očistných rituálov pleti tváre, krku a dekoltu je ultrazvuková špachtlička na čistenie pleti Orava Venera 1. Jemne a šetrne zbaví vrchné partie pokožky odumretých buniek a zároveň hĺbkovo odstráni zo zanesených pórov toxické látky a baktérie, ktoré spôsobujú zapaľovanie pokožky a akné. Okrem toho pri očiste jemnou masážou stimuluje krvný obeh, aby sa pleť prežiarila do krásy, čo napomáha redukovať vrásky a odstraňovať kruhy pod očami. Je vhodná pre pleť každého typu vrátane citlivej pokožky a jej delikátne služby môžu využiť dospievajúce dievčatá s problematickou pleťou aj ženy v zrelom veku. Pri čistení pleti jemne vibruje, takže očista je niekoľkonásobne účinnejšia a menej náročná ako klasické manuálne čistenie. V prospech krásnej pokožky funguje na nabíjateľnú Li-ion batériu, ktorú ľahko nabijete cez AC adaptér v elektrickej sieti alebo ju pripojíte k počítaču cez dodávaný kábel. Ultrazvuková špachtlička na čistenie pleti Orava Venere 1 vyzerá šik a ľahko sa zmestí aj do kozmetickej taštičky, aby ste ju mali poruke doma i na cestách. Môže byť vaša za 44,90 €.

www.orava.eu

Zobraziť celú novinku
Obľúbené letné miesta premietnuté do vône vašej toaletypasik
Obľúbené letné miesta premietnuté do vône vašej toalety

Vaša toaleta si zaslúži dokonalú čistotu a sviežosť. Spotrebiteľmi najpreferovanejšia značka na trhu Bref prináša aj toto leto svoju už tradičnú limitovanú edíciu obľúbených WC guličiek.  Miestu, kde aj králi chodia sami, tak môžete dopriať počas aktuálnych horúcich dní novú, originálnu a limitovanú vôňu, ako aj dokonalú starostlivosť štyroch exkluzívnych variantov. 

 

Vyskúšajte v lete hravú a voňavú limitovanú edíciu guličiek značky Bref, ktorá sa hrá s veselými motívmi obľúbených letných miest. Limitovaná edícia tak prináša dve prémiové novinky (Bref Relax Time, a Bref Pool Time) a dve klasické novinky (Bref Beach Time, a Bref Garden Time).  

 

Všetky štyri varianty sa postarajú o extra sviežosť vašej toalety, ako aj zabezpečia jej dokonalú čistotu vďaka jedinečnému zloženiu. To preventívne chráni toaletu pred nežiadúcim znečistením a zabezpečuje, po každom spláchnutí, jej udržiavanie v hygienickej čistote. Prémiové limitované Bref varianty navyše majú aj funkciu tzv. sfarbenia vody v toalete, ktorá je zároveň indikátorom jej čistoty.

 

V obchodoch sú dostupné za odporúčané akčne ceny : Beach Time, Garden Time za 2,99€ a Relax Time, Pool Time za 3,39€.

 

Zobraziť celú novinku
Tesco lídrom v boji proti potravinovému odpadu, znížilo ho už o 71 %pasik
Tesco lídrom v boji proti potravinovému odpadu, znížilo ho už o 71 %

Tesco na Slovensku naďalej potvrdzuje rolu lídra v boji proti plytvaniu potravinami. Počas troch rokov znížilo množstvo potravinového odpadu o skvelých 71 %. Všetkých 152 obchodov Tesca zároveň daruje nepredané potraviny ľuďom v núdzi. Tesco tak zostáva naďalej jediným reťazcom na Slovensku, ktorému sa podarilo dosiahnuť takýto úspech. Význam programu darovania potravín sa naplno potvrdil v uplynulých mesiacoch koronakrízy, kedy sa starostlivosť o ľudí v núdzi stala potrebnou viac ako kedykoľvek predtým.

Tesco si uvedomuje svoju zodpovednosť v boji proti plytvaniu potravinami, a preto začalo merať množstvo potravinového odpadu vo svojich prevádzkach a transparentne publikovať tieto údaje. Ako prvý –  a naďalej jediný – maloobchodník na Slovensku zverejnilo Tesco svoje dáta o potravinovom odpade už v roku 2017. Reťazec odvtedy pravidelne meria množstvo potravinového odpadu vo všetkých svojich prevádzkach naprieč krajinou. Za toto obdobie Tesco na Slovensku zásadne znížilo potravinový odpad vo svojich obchodoch – konkrétne o 71 %.

 

 

„Napriek tomu, že vyše 800 miliónov ľudí na svete hladuje, tretina svetovej produkcie potravín skončí ako odpad. Tento problém je ešte akútnejší v čase, keď koronakríza negatívne zasiahla mnohé rodinné rozpočty. Dôsledky celosvetovej pandémie pociťujeme vo všetkých kútoch sveta vrátane Slovenska a mnohé rodiny si v súčasnosti nedokážu každý deň kúpiť jedlo. Naďalej preto pokračujeme v napĺňaní našich záväzkov podať pomocnú ruku tým, ktorí to potrebujú najviac a neustále znižovať plytvanie potravinami na minimum,“uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.

Vďaka zozbieraným údajom o potravinovom odpade má Tesco presný obraz o množstve nepredaných potravín a odpade v prevádzkach. Reťazec tak dokáže prijímať účinné opatrenia na minimalizáciu množstva potravinového odpadu. Tesco verí, že to, čo sa dá odmerať, je možné následne lepšie manažovať. Reťazec preto vyzýva aj ďalšie podniky v odvetví potravinárstva, aby sa pripojili pri meraní a zverejňovaní údajov o plytvaní potravinami.

Vlani Tesco darovalo 1 943 ton potravín Potravinovej banke Slovenska a miestnym dobročinným organizáciám. V súčasnosti je zapojených do programu darovania potravín už všetkých 152 obchodov Tesca. Hneď po otvorení sa tento rok do programu zapojili aj dva nové supermarkety Tesca: jeden v bratislavskej Petržalke a druhý v Turanoch na severe krajiny.

Ďalších 3 337 ton potravín sa podarilo reťazcu darovať ako krmivo pre zvieratá. Darované potraviny tak celkovo dosiahli 5 280 ton.


Tescu sa darí v boji proti plytvaniu potravinami a vďaka detailným dátam napreduje čoraz viac:

 

 

Na našu planétu má potravinový odpad obrovský negatívny vplyv. Z pohľadu životného prostredia sú potravinové straty a potravinový odpad zodpovedné globálne za približne 8 % emisií skleníkových plynov. Keďže boj proti plytvaniu potravinami je témou presahujúcou hranice krajín, Tesco prichádza s dobrými správami aj na stredoeurópskej úrovni. Celkovo sa počas troch rokov reťazcu podarilo znížilo množstvo potravinového odpadu už o polovicu. Reťazec tak v rámci štyroch krajín strednej Európy, v ktorých prevádzkuje svoje obchody, splnil jeden z cieľov udržateľného rozvoja stanovený medzinárodnou organizáciou OSN. Rovnaký cieľ pritom splnilo slovenské Tesco už vlani a správny smer v boji proti plytvaniu potravinami u nás potvrdili aj najnovšie čísla.

Aktuálne dáta potvrdzujúce úspechy Tesca v boji proti plytvaniu potravinami sú súčasťou širšej správy Tesca, ktorá pod názvom Plán malých pomocí sumarizuje kľúčové aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti a udržateľnosti. Tesco zverejnilo správu už druhý rok v rade, pričom jej najnovšie vydanie informuje o dosiahnutom pokroku za uplynulý finančný rok 2019/2020.

Plán malých pomocí Tesca sa zameriava na štyri oblasti – Tesco verí, že práve tie dokáže najviac pozitívne ovplyvniť: ľudia, produkty,  planéta a miesta. „Aj malá pomoc môže mať veľký význam“ je jednou z hlavných hodnôt Tesca. Práve správa Plán malých pomocí predstavuje záväzky a dosiahnutý pokrok Tesca v oblastiach ako znižovanie plastového odpadu, zdravie a podpora zdravého životného štýlu zákazníkov, rozvíjanie potenciálu kolegov, budovanie kultúry diverzity a inklúzie či boj proti klimatickej zmene. Správa je zhrnutím kľúčových aktivít, ktoré Tesco robí, aby prinášalo zdravé, kvalitné a udržateľné produkty pre zákazníkov za dostupné ceny, vytvorilo skvelé miesto na prácu pre svojich kolegov a bolo naďalej dôveryhodným partnerom pre svojich dodávateľov.

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Nadácia Tesco pomáha už 10 rokov podporí najlepšie projekty na záchranu jedlapasik
Nadácia Tesco pomáha už 10 rokov podporí najlepšie projekty na záchranu jedla

Máte zaujímavý nápad, ako bojovať proti potravinovému odpadu?  Nadácia Tesco teraz prináša jedinečnú príležitosť pre neziskové organizácie, obce, školy, škôlky alebo príspevkové organizácie, ktoré aktívne pristupujú k znižovaniu množstva potravinového odpadu. Tie najlepšie nápady na boj proti plytvaniu potravinami podporí novým grantovým programom Záchranári jedla. Záujemcovia o grant môžu prihlasovať svoje projekty až do 6. novembra 2020, a to cez webovú stránku corporate.tesco.sk.

Tesco je dlhodobo lídrom v boji proti potravinovému odpadu na Slovensku. Vo svojich prevádzkach znížilo množstvo potravinového odpadu len za tri roky o 71 %. Všetkých 153 obchodov Tesca zároveň daruje nepredané potraviny ľuďom v núdzi.Vlani Tesco darovalo 1 943 ton potravín Potravinovej banke Slovenska a miestnym dobročinným organizáciám. Keďže potravinový odpad je zásadnou celospoločenskou výzvou, reťazec chce svojimi aktivitami inšpirovať aj ďalších.

 

„Nadácia Tesco pomáha slovenským komunitám už 10 rokov a jej úspešné pôsobenie teraz pokračuje ďalším dôležitým míľnikom. Nový grant Záchranári jedla prináša unikátnu šancu pre najlepšie projekty zamerané na boj proti plytvaniu potravinami. Prihlásené projekty môžu priniesť napríklad vzdelávacie aktivity či praktické príklady toho, ako sa dá zachrániť jedlo ešte pred tým, než sa z neho stane odpad. Každý z víťaznej trojice projektov získa podporu v sume 10-tisíc eur na realizáciu. O najlepších projektoch rozhodne odborná komisia a víťazné projekty budú vyhlásené na konci novembra,“ prezradila správkyňa Nadácie Tesco Veronika Bush.

 

„S radosťou som akceptovala ponuku byť súčasťou odbornej komisie pri výbere najlepších projektov oceňovaných v rámci grantu Záchranári jedla. Potravinový odpad patrí medzi základné ukazovatele pozitívnej zmeny smerom k udržateľnému hospodárstvu a cirkulárnej ekonomike. Prevencia vzniku potravinového odpadu ovplyvňuje celý dodávateľský reťazec vrátane koncového spotrebiteľa a rovnako má významný dopad na celý ekosystém i cieľ dosiahnuť uhlíkovú neutralitu,“uviedla Petra Csefalvayová z Inštitútu cirkulárnej ekonomiky (INCIEN).

 

,,Až tretina potravín na svete končí ako odpad. Je to číslo, ktoré mrazí a ktoré zásadne prispieva k emisiám skleníkových plynov. Pritom stačí tak málo, neplytvať a ak už nejaké potravinové prebytky vzniknú, naložiť s nimi tak, aby sa z nich nestal odpad. Ďakujem za pozvanie do hodnotiacej komisie a za to, že môžeme podporiť Záchranárov jedla, ktorí už dnes podnikli akčné kroky v predchádzaní vzniku potravinového odpadu," doplnila Denisa Rášová, koordinátorka platformy Obehové Slovensko.

 

Prihlášky do grantového programu Záchranári jedla je možné podávať do 6. novembra 2020, bližšie informácie sú zverejnené na webovej stránke corporate.tesco.sk.

Nadácia Tesco už okrúhlych 10 rokov pomáha zlepšovať život v komunitách naprieč Slovenskom. K jej spoločensky prospešným aktivitám patrí aj boj proti plytvaniu potravinami. V uplynulých rokoch doň investovala už viac ako 300-tisíc eur. Vďaka Nadácii Tesco sa podarilo ešte viac zlepšiť distribúciu nepredaných potravín ľudom v núdzi či napríklad zrealizovať mnoho obľúbených vzdelávacích aktivít. To všetko v spolupráci s dlhoročnými partnermi z neziskového sektora ako Živica, Free-Food, Ekotopfilm, Depaul či Potravinová banka Slovenska.

 

Hoci je Tesco spoločnosťou s medzinárodnou pôsobnosťou, vždy sa snaží pomáhať tam, kde je to najviac potrebné, a zároveň byť dobrým susedom pre miestne komunity. Reťazec je nielen lídrom v boji proti plytvaniu potravinami, ale zároveň dlhodobo prináša pozitívnu zmenu, a to vďaka iniciatívam v oblasti spoločenskej zodpovednosti. Príkladom je grantový program Vy rozhodujete, my pomáhame, vďaka ktorému sa doposiaľ podarilo podporiť takmer miliónom eur realizáciu 1 155 úžasných komunitných projektov. V jeho súčasnej edícii Tesco opäť podporí viac ako 230 projektov.

 

Aktivity Tesca v oblasti spoločenskej zodpovednosti a pokrok, ktorý sa darí dosiahnuť, sumarizuje správa Plán malých pomocí. Reťazec ju vydal tento rok už po druhý raz.

Zobraziť celú aktualitu
Tesco pokračuje v raste: Otvára ďalší obchod na strednom Slovenskupasik
Tesco pokračuje v raste: Otvára ďalší obchod na strednom Slovensku

Sieť Tesca na Slovensku sa rozrástla už na 153 obchodov. Zákazníci môžu od dnešného dňa využívať na svoje nákupy supermarket Tesca v Banskej Bystrici na Rudohorskej ulici. Reťazec pokračuje na Slovensku v raste, a to aj napriek pretrvávajúcej koronakríze. Už skôr v tomto roku otvoril dva nové supermarkety v Turanoch a v bratislavskej Petržalke, kde priniesol takisto nové nákupné centrum Galéria s 50 prevádzkami.

"Napriek mimoriadnej situácii Tesco pokračuje v napĺňaní svojho záväzku ďalej rásť a investovať na slovenskom trhu, kde dlhodobo pôsobí. Za viac ako 24 rokov sme vybudovali širokú sieť obchodov rozličných formátov, ktorá sa aktuálne rozrástla na 153 prevádzok. Veľké ďakujem patrí všetkým kolegom Tesca, pretože len vďaka ich fantastickej práci dokážeme byť teraz ešte bližšie k našim zákazníkom a ich potrebám. Dnešným otvorením nového obchodu ešte viac rozširujeme naše pôsobenie v Banskej Bystrici, kde dlhodobo prevádzkujeme napríklad aj obľúbený hypermarket Tesco. Verím, že zákazníci si rovnako obľúbia aj nový supermarket na Rudohorskej ulici,“ uviedol Ľubomír Mišík, manažér pre riadenie malých formátov Tesca na Slovensku.

 

 

Mnohí nakupujúci v Banskej Bystrici si už vyskúšali aj online donášku potravín Tesco Online nákupy. Reťazec ju od mája spustil pre 600-tisíc nových zákazníkov vrátane Banskej Bystrice, Zvolena a okolia.

 

Nový supermarket Tesca je tretím obchodom Tesca otvoreným počas tohto roka – ďalšie sa nachádzajú v Turanoch a bratislavskej Petržalke. Reťazec tento rok otvoril aj nové nákupné centrum Galéria v bratislavskej Petržalke s 50 prevádzkami. Súčasťou skupiny Tesco je aj nová franchisingová sieť Žabka, ktorá koncom septembra otvorila prvý obchod na rýchly nákup v hlavnom meste Slovenska.

 

 

Tesco dnes otvorilo nový supermarket v Banskej Bystrici priamo v centre sídliska Sásová na Rudohorskej ulici. Pre nakupujúcich je k dispozícii bezplatné parkovisko priamo pri novom obchode. Predajňa ponúka 3 800 produktov vrátane čerstvých i trvanlivých potravín a ďalších potrebných výrobkov ako drogéria, kozmetika či krmivo pre domáce zvieratá. Predajná plocha obchodu predstavuje 300 štvorcových metrov. Vďaka otvoreniu nového supermarketu prinieslo Tesco aj za súčasných mimoriadnych okolností pracovnú príležitosť pre 20 nových kolegov.

 

V prvom týždni od otvorenia predajne získajú všetci zákazníci, ktorí nakúpia minimálne v hodnote 10 eur, zľavu 10 %. Pri nákupe stačí predložiť kupón z letáka.

 

 

Vo všetkom, čo Tesco na Slovensku robí, zohráva dôležitú úlohu podpora komunít. Pri príležitosti otvorenia nového supermarketu reťazec podporí komunitné Divadlo z Pasáže pôsobiace v Banskej Bystrici. Z každého nákupu nad 10 eur daruje divadlu 1 euro, a to počas prvých dvoch dní po otvorení obchodu. „Naše divadlo je unikátom v strednej a východnej Európe – ako prvé a momentálne jediné mestské komunitné divadlo, v ktorom hrajú ľudia s mentálnym postihnutím. V našej činnosti prepájame kultúrnu, umeleckú a sociálnu oblasť a v tomto roku oslavujeme už 25. výročie od nášho založenia. Podpora od Tesca je pre nás úžasným povzbudením do ďalšej práce a veľmi si ju vážime,“povedal Matúš Petričko, riaditeľ banskobystrického divadla.

 

Nový supermarket sa – rovnako ako všetkých 152 ďalších predajní Tesca – zapojí do programu darovania nepredaných potravín. Ľuďom v núdzi tak bude pomáhať každý deň, nepredané potraviny bude distribuovať Slovenské misijné hnutie. Po vypuknutí koronakrízy je pomoc najzraniteľnejším ešte naliehavejšia ako v minulosti. Od začiatku koronakrízy Tesco darovalo už 1 074 ton nepredaných potravín, čo predstavuje takmer 2,6 milióna porcií jedla.

 

Aby sa zákazníci cítili pri nákupe maximálne bezpečne, v novom obchode Tesca sú samozrejmosťou opatrenia zavedené na ochranu zdravia kolegov a zákazníkov.

 

 

Nový supermarket Tesca v Banskej Bystrici:

  • Otváracie hodiny: od pondelka do soboty, 6.00 – 21.00 hod., v nedeľu: 7.00 – 21.00 hod.
  • Sortiment vyše 3 800 produktov
  • Pracovnú príležitosť dostalo  20 nových kolegov Tesca
  • Predajná plocha supermarketu: 300 štvorcových metrov
  • Zákazníkom sú k dispozícii 2 klasické pokladne a 2 samoobslužné pokladne
  •  

Zdroj: Tesco SR

Zobraziť celú aktualitu
Tesco prináša pozitívnu zmenu a rozvíja spoluprácepasik
Tesco prináša pozitívnu zmenu a rozvíja spolupráce

Každý deviaty človek na svete trpí podvýživou, no napriek tomu tretina potravín končí ako odpad. Potraviny už dnes vytvárajú 8 % emisií skleníkových plynov. Hrozí pritom, že o 10 rokov sa dostanú až na samý vrchol v rebríčku zdrojov emisií. Potravinový odpad a plytvanie jedlom sú zásadnými výzvami, ktoré budú mať čoraz väčší vplyv na život každého z nás. Žiadajú si preto ucelený prístup a efektívne riešenia, ktoré naozaj pomôžu. Počas dnešnej expertnej diskusie sa na tom zhodli odborníci z verejného, súkromného i neziskového sektora.

Dnes sa uskutočnil 3. ročník unikátneho podujatia venovaného téme potravinového odpadu na Slovensku, a to pri príležitosti Medzinárodného dňa povedomia o potravinovom odpade. Bolo vysielané online s cieľom sprístupniť diskusiu aj širokej verejnosti. V spolupráci s platformou Circular Slovakia ho zorganizoval reťazec Tesco, ktorý je lídrom v boji proti plytvaniu potravinami v sektore maloobchodu.

 

„V Tescu chápeme, aké dôležité je zodpovedne pristupovať k zdrojom našej planéty a spolupracovať pri tom s ostatnými. Len za krátke tri roky sa nám podarilo znížiť množstvo potravinového odpadu o skvelých 71 %. Ide však o príliš komplexný problém, ktorý nedokážeme vyriešiť sami. Uvedomujeme si, že spoločne dokážeme vždy viac, a preto sme odhodlaní naďalej usilovne pracovať na znižovaní množstva potravinového odpadu – v úzkej spolupráci s charitatívnymi organizáciami, vládnymi inštitúciami a dodávateľmi. Naša dnešná diskusia bola inšpiratívnym stretnutím aj pre mňa osobne. Veľké ďakujem patrí všetkým odborníkom zo štátnej, súkromnej i neziskovej sféry, ktorí prijali naše pozvanie. Som rád, že sme mohli priniesť nové zaujímavé podnety aj pre ľudí, ktorí nás sledovali online. Verím, že sa nám na ceste k trvalej udržateľnosti podarí Slovensko posunúť vpred,“uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ Tesca na Slovensku.

 

„Tešíme sa, že sa nám v spolupráci s Tescom podarilo zorganizovať dnešnú diskusiu. Boj proti potravinovému odpadu – rovnako ako celé obehové hospodárstvo – stojí a padá na spolupráci verejného, súkromného, mimovládneho sektora, ako aj akademickej a vedecko-výskumnej obce. Zavádzanie zelených inovácií, udržateľných riešení a nových postupov – to všetko dokážeme len prostredníctvom spolupráce. Iná cesta ako vzájomná spolupráca neexistuje,“ zdôraznila Denisa Rášová, koordinátorka platformy Circular Slovakia.

 

 

Nástup pandémie koronavírusu ešte viac prehĺbil výzvy spojené s potravinovým odpadom. Súčasným tempom sa nepodarí celosvetovo naplniť cieľ udržateľného rozvoja OSN 12.3, ktorým je zníženie množstva potravinového odpadu o polovicu do roku 2030. Tesco ho splnilo na Slovensku už v minulom roku. V rámci svojho stredoeurópskeho podnikania sa to reťazcu podarilo tento rok – s predstihom skvelých 10 rokov.  Ak sa situácia nezmení, do roku 2030 sa poľnohospodársko-potravinársky sektor stane najväčším zdrojom skleníkových plynov. Viac vlád, organizácií a súkromných firiem musí preto začať konať, ak sa má nelichotivý trend zmeniť.

 

Svojím ekologickým prístupom chce byť na Slovensku vzorom prezidentská kancelária. „Ochrana klímy a životného prostredia je jednou z kľúčových priorít pani prezidentky. Slovensko sa ako prvé z okolitých krajín zaviazalo k európskemu cieľu uhlíkovej neutrality do roku 2050. Znamená to, že vyprodukujeme len toľko emisií oxidu uhličitého (CO2), koľko sme schopní zachytiť alebo redukovať kompenzačnými opatreniami. Úrad pani prezidentky si stanovil svoj vlastný cieľ byť uhlíkovo neutrálny do 2030 ako prvá verejná inštitúcia. Chce začať od seba a byť motiváciou a inšpiráciou aj pre ostatné verejné a súkromné inštitúcie v krajine. Príkladmi sú už dnes naše konkrétne realizované či plánované kroky: zelená infraštruktúra a integrácia obnoviteľných zdrojov energie, výsadba stromov a zelene, kompostovanie a triedenie odpadu, ekologické dary či podávanie jedál pri prezidentských návštevách, ktoré budú vyrobené z lokálnych potravín,“ povedal Norbert Kurilla, poradca prezidentky SR pre životné prostredie, zmenu klímy, energetiku a podnikateľské prostredie.

 

Odborníci upozorňujú aj na ďalšie súvislosti, ktoré sú dôležité z pohľadu boja proti plytvaniu potravinami. Ak by sa všetky potraviny využili na svoj účel, pomohlo by to výrazne znížiť chudobu. „Dnes nám však chýbajú ucelené štatistiky, koľko potravinového odpadu vzniká a vplyvom akej činnosti. Čísla, o ktorých sa verejne hovorí, sú poväčšine odhady s nedostatočnou mierou presnosti. Aby sme mohli prinášať tie najlepšie riešenia, potrebujeme čo najpresnejšie čísla. To je aj našou úlohou a tejto problematike sa venujeme už od roku 2016. Spracúvame metodiky, ktoré pomáhajú vyskúmať, koľko potravín a v ktorej časti potravinárskeho reťazca končí ako odpad. Takto sme spracovali metodiky zamerané na domácnosti, školské jedálne a aktuálne ich pripravujeme aj pre prvovýrobcov a prvospracovateľov,“ uviedol Martin Polovka, riaditeľ Výskumného ústavu potravinárskeho NPPC.

 

Práve Tesco ide pri zbieraní a analyzovaní dát príkladom – a nielen to, reťazec všetky údaje o svojom potravinovom odpade aj transparentne zverejňuje už od roku 2017. Tesco verí, že to, čo sa dá odmerať, je možné následne lepšie manažovať. K rovnakému prístupu teraz reťazec inšpiruje aj svojich dodávateľov. „Veľmi ma teší, že minulý týždeň piati stredoeurópski dodávatelia Tesca po prvýkrát transparentne zverejnili svoje dáta o potravinovom odpade, medzi nimi aj slovenská spoločnosť Brop. Ďalší piati dodávatelia sa zaviazali, že tak urobia v budúcom roku,“doplnil Martin Kuruc z Tesca.

Aby Tesco podporilo aj ďalšie iniciatívy v boji proti plytvaniu potravinami,  aktuálne vyhlásilo aj grantovú výzvu Záchranári jedla. V rámci nej podporí Nadácia Tesco sumou 10-tisíc eurtri projekty zamerané práve na znižovanie plytvania potravinami.

Zobraziť celú aktualitu
Tesco opäť pomôže komunitám, podporí vyše 230 lokálnych  projektovpasik
Tesco opäť pomôže komunitám, podporí vyše 230 lokálnych projektov

Nové lavičky v parkoch, kurzy nordic walkingu, mestské úle a mnohé ďalšie užitočné projekty na zlepšenie života v komunitách vznikli vďaka grantovému programu Tesca Vy rozhodujete, my pomáhame. Reťazec sa stará o slovenské komunity, v ktorých pôsobí, už viac ako 20 rokov, a to aj v čase po nástupe koronakrízy. Aktuálne Tesco vyhlásilo už 8. edíciu obľúbeného programu na podporu lokálnych projektov. Nápady a iniciatívy, ako zlepšiť kvalitu života vo svojom meste či v obci, môžu neziskové organizácie, školy či samosprávy prihlásiť až do 18. októbra, a to online na webstránke reťazca.

„V Tescu vyvíjame za každých okolností maximálne úsilie smerom k pomoci komunitám, a preto dlhodobo podporujeme iniciatívy, ktoré skrášľujú okolie a zlepšujú život vo všetkých regiónoch, kde pôsobíme. Vďaka programu Vy rozhodujete, my pomáhame sa nám doposiaľ podarilo podporiť takmer miliónom eur realizáciu 1 155 úžasných komunitných projektov. V jeho súčasnej edícii opäť rozdáme 170-tisíc eur na víťazné projekty. O podpore pre vybrané projekty rozhodnú zákazníci Tesca hlasovaním počas novembra a decembra tohto roka. Aj týmto spôsobom prinášame pre každého jedinečnú možnosť podieľať sa zlepšovaní života vo svojej komunite. Už teraz sa tešíme na nové nápady a iniciatívy – očakávame, že v aktuálnej edícii pribudnú aj návrhy, ako sa vyrovnať so súčasnou mimoriadnou situáciou po nástupe koronakrízy či ako podporiť zdravie a imunitu,“ hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

 

Vďaka podpore Tesca dokážu miestne organizácie, školy či samosprávy skrášľovať svoje okolie, pomáhať zlepšovať životy ľudí i zvierat či podporovať deti a mládež vo voľnočasových aktivitách v komunitách naprieč Slovenskom.

 

Z doručených prihlášok vyberie komisia odborníkov zložená zo zástupcov Tesca aj Nadácie Pontis 231 finalistov. Už v januári budúceho roka – aj na základe hlasovania zákazníkov – autori vybraných projektov získajú podporu z grantového programu vo výške 300, 600 alebo
1 300 eur.

 

V uplynulých edíciách programuVy rozhodujete, my pomáhame rozdali zákazníci Tesca najviac hlasov projektom na podporu športu a zdravia. V ostatnej siedmej edícii sa do hlasovania zapojil rekordný počet nakupujúcich – zákazníci reťazca odovzdali až 4 milióny žetónov získaných za každý nákup do hlasovacieho zariadenia.

Vďaka programu Vy rozhodujete, my pomáhame sa zrealizovalo v regiónoch napríklad:

 

  • 48 kultúrnych podujatí
  • 36 ihrísk
  • 63 vzdelávacích aktivít
  • 17 úprav verejných záhrad a parkov
  • 9 detských táborov
  • 4 dopravné ihriská
  • 3 pomoci pre útulky pre zvieratá
  • 5 aktivít na ochranu včiel

 

Zdroj: Tesco SR

 

Zobraziť celú aktualitu
Developer CRESCO REAL ESTATE napriek koronakríze zvýšil predaj o tretinupasik
Developer CRESCO REAL ESTATE napriek koronakríze zvýšil predaj o tretinu

Recesia ekonomiky sa v aktuálnej situácii zatiaľ v realitnom a stavebnom trhu neodrazila. Potvrdzuje to najväčší rezidenčný developer na Slovensku CRESCO REAL ESTATE. Developer najväčšej štvrte Slnečnice v hlavnom meste zvýšil predaj v druhom kvartáli o tretinu. Počas pandémie však klesol počet investičných nákupov.

Hoci aj naša spoločnosť pocítila utlmený dopyt, potešilo nás, že išlo o krátkodobú situáciu, ktorá sa prejavila najvýraznejšie v apríli tohto roka. V nasledujúcich mesiacoch však krivka záujmu zákazníkov o nové bývanie zaznamenala stúpajúcu tendenciu. V druhom kvartáli sme predali o 30 % viac bytov ako v prvom štvrťroku tohto roka. Veľmi pozitívne sa vyvíja tretí kvartál, kde sme už na číslach predaja z druhého kvartálu,“ hovorí Michal Pauer, obchodný riaditeľ CRESCO REAL ESTATE v Bratislave. 

 

Podľa neho ani  sprísnenie získania hypoték počas pandémie počet kupujúcich príliš neovplyvnilo. „Klesol však počet investičných nákupov, čo tvorilo zhruba 10% našich klientov. V období vrcholiacej koronakrízy sme predávali rozlohou väčšie byty, aktuálne je už opäť záujem o celé portfólio. Ponuka bývania v Bratislave je stále veľmi obmedzená, a preto očakávame, že aj ceny novostavieb v určitých lokalitách ešte porastú,“ vysvetľuje M. Pauer.

 

 

Trend záujmu o menšie byty potvrdzuje aj záujem klientov o dostupné mestské bývanie v ostatnej etape Slnečníc –  POP.  Hoci spoločnosť spustila jej predaj len začiatkom roka, v prvom objekte je predaných už 35 % bytov. Dôvodom je nielen dostupné mestské bývanie, ale aj blízkosť budúcej električky a menšia rozloha bytov – prevažujú jedno- a dvojizbové.  

 

Aktuálne má CRESCO REAL ESTATE v najväčšej štvrti Slnečnice rozostavaných približne 1 500 bytov, z nich takmer polovicu plánuje do konca roka aj úplne dokončiť.

Developer rovnako ako ostatné spoločnosti od začiatku koronakrízy pristúpil k opatreniam na ochranu zdravia zamestnancov, klientov aj budúcich obyvateľov. „Reštrikčné opatrenia v súvislosti s koronakrízou sa, samozrejme, dotkli aj našej spoločnosti, ale skôr vo význame sprísnených hygienických pravidiel dodržiavaných na stavbách či krátkodobých výpadkov v subdodávkach alebo dočasného nedostatku pracovných síl. Zásadnejšie to však neovplyvnilo časové harmonogramy projektov realizovaných CRESCO REAL ESTATE,“ dodáva Michal Pauer.

 

Slovenská spoločnosť CRESCO REAL ESTATE vlani opäť potvrdila pozíciu najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku. Vyplýva to aj z rebríčka TOP 10 lídrov vo výstavbe nových bytovna slovenskom trhu magazínu INDEX*. Za prvenstvo vďačí developer projektu Slnečnice – novej štvrti na bývanie v bratislavskej Petržalke. Cieľom developera je v lokalite postaviť do roku 2030 vyše 10-tisíc bytov.

 

CRESCO REAL ESTATE doteraz celkovo dokončil na Slovensku 4 170 bytov, z nich až 60 % tvoria byty v Slnečniciach. Aktuálne je vo výstavbe v novej mestskej štvrti ďalších 1 370 bytov.

 

Etapa POP v petržalských Slnečniciach v blízkosti budúcej električky. ZDROJ: CRESCO REAL ESTATE

 

Zobraziť celú aktualitu
Dvesto kolegov Tesca včera neprišlo do prácepasik
Dvesto kolegov Tesca včera neprišlo do práce

Približne dvesto kolegov Tesca neprišlo včera do práce. Dôvodom je jeden z obľúbených benefitov, ktorý reťazec už tradične poskytuje svojim kolegom. Rodičia prváčikov dostali aj tento rok platené voľno, aby mohli svojho školáka pripraviť a osobne odprevadiť do školy. Takýto benefit oceňujú kolegovia Tesca najmä v súčasnej mimoriadnej situácii – v dôsledku koronakrízy prebieha prvý školský deň v mnohých školách za upravených podmienok. Tesco im práve vďaka obľúbenému benefitu umožnilo, aby strávili významný deň svojho dieťaťa spolu s ním a odprevadili ho do školy.

„V Tescu nám záleží na spokojnosti každého jedného kolegu, a preto pri ponuke benefitov a výhod pre kolegov Tesca samozrejme myslíme aj na rodičov detí. Podporujeme našich kolegov v rôznych životných situáciách, pretože rozumieme, že rodina zohráva v živote každého z nás dôležitú úlohu. Aj preto si môžu kolegovia v Tescu dopriať voľno na dôležité okamihy rodinného života, ku ktorým patrí prvý školský deň či narodenie dieťaťa. Okrem tohto benefitu sme tento rok darovali viac než 1 600 kolegom finančný príspevok na nákup školských potrieb či oblečenia. Ďalších 106 čerstvých rodičov dostalo balíček hygienických potrieb vlastnej značky Tesco Fred&Flo pre bábätká,“uviedla Miroslava Rychtárechová, manažérka personálneho oddelenia Tesca na Slovensku.

 

Tesco chce, aby sa kolegovia mali čo najlepšie v práci aj doma so svojimi najbližšími. Napĺňanie tohto cieľa potvrdzuje množstvo iniciatív reťazca – príkladom je letný tábor, ktorý reťazec pravidelne pripravuje pre deti kolegov. Hoci sa tento rok pre mimoriadnu situáciu neuskutočnil, v spolupráci s Nadáciou Tesco sa – aj napriek mimoriadnym okolnostiam –  podarilo podporiť 202 zdravotne či sociálne znevýhodnených detí, a to sumou viac než 36-tisíc eur.

Reťazec podporuje kolegov nielen pri významných rodinných udalostiach, ale pomáha im aj v ťažkých životných situáciách. Program Tesco Anjel podáva pomocnú ruku aj v podobe finančných príspevkov pre kolegov, ktorí sa ocitnú v núdzi. Odborná pomoc na Dobrej linke pomoci pomáha kolegom z Tesca zvládnuť náročné situácie, a to v pracovnom i súkromnom živote.

Aj vďaka týmto aktivitám a benefitom sa Tescu dlhodobo darí byť obľúbeným slovenským zamestnávateľom. Potvrdzujú to priamo názory kolegov – až 89 % sa vyjadrilo, že Tesco považuje za skvelé miesto na prácu.

Zobraziť celú aktualitu
Deň narcisov v obchodoch Tesca: zákazníci prispeli na pomoc onkologickým pacientom 53-tisíc euramipasik
Deň narcisov v obchodoch Tesca: zákazníci prispeli na pomoc onkologickým pacientom 53-tisíc eurami

Nakupujúcim a kolegom Tesca záleží na ľuďoch s ťažkým životným osudom. Potvrdili to aj počas tohtoročného Dňa narcisov špeciál, keď sa v 152 obchodoch naprieč celým Slovenskom vyzbieralo viac než 53-tisíc eur na pomoc onkologickým pacientom. Kolegovia Tesca sa na obľúbenej verejnej zbierke podieľali ako dobrovoľníci.

 

Reťazec Tesco promptne zareagoval na mimoriadnu situáciu a zapojil sa do verejnej zbierky Deň narcisov špeciál, ktorú organizuje Liga proti rakovine. Tradičná akcia na pomoc onkologickým pacientom sa tento rok v dôsledku koronakrízy konala v náhradnom termíne, a to v posledný júlový deň. Zapojiť sa mohli zákazníci v každom zo 152 obchodov Tesca na Slovensku. Reťazec navyše pomohol spropagovať aj ďalšie možnosti, ako sa do Dňa narcisov zapojiť, a to formou SMS správy alebo online.

 

„V Tescu si uvedomujeme význam každej pomoci pre rodiny a jednotlivcov v ťažkej situácii. Platí to najmä v súčasnom neľahkom období, keď mnohí z nás čoraz viac negatívne pociťujú ekonomické dôsledky koronakrízy. Popri našich ďalších aktivitách na pomoc komunitám sme sa s hrdosťou stali partnerom verejnej zbierky Deň narcisov špeciál a pomohli tam, kde bola naša pomoc v aktuálnej mimoriadnej situácii najviac potrebná. Veľmi sa tešíme, že zákazníci Tesca chcú pomáhať a mnohí z nich sa v niektorom z našich obchodov rozhodli podporiť onkologických pacientov. Veľké ďakujem patrí kolegom, ktorí prispeli tým najcennejším, svojím časom. Viac ako 400 našich kolegov sa zapojilo ako dobrovoľníci a aktívne vysvetľovali zákazníkom, ako sa môžu  do tejto špeciálnej zbierky zapojiť. Spoločnými silami sa nám podarilo vyzbierať skvelých 53-tisíc eur,“ uviedla Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

 

„Liga proti rakovine je tu pre pacientov s rakovinou už 30 rokov a v období po nástupe koronakrízy tu bola pre nich ešte intenzívnejšie. Verejná finančná zbierka Deň narcisov prechádzala tento rok veľkou skúškou. Pôvodne bola naplánovaná v tradičnom jarnom období, avšak vplyvom mimoriadnej situácie sme pristúpili k zodpovednému rozhodnutiu odložiť jej konanie. Tešíme sa, že sa nám podarilo zorganizovať Deň narcisov špeciál v náhradnom termíne, a to predovšetkým vďaka zapojeniu partnerov. Tesco patrí k našim dlhoročným partnerom a máme veľkú radosť, že umožnilo svojim zákazníkom prispieť do zbierky,“ povedala Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine.

 

Onkologickí pacienti sú počas pandémie jednou z najrizikovejších skupín.  Práve verejná zbierka Deň narcisov predstavuje 70 % zdrojov príjmu na realizáciu projektov Ligy proti rakovine. Zákazníci Tesca tak svojím príspevkom umožnili pokračovanie dôležitých projektov, ktoré pomáhajú onkologickým pacientom.

 

 

Tescu záleží na komunitách

Komunity a pomoc ľuďom zohrávajú dôležitú úlohu vo všetkom, čo Tesco na Slovensku robí. Aj počas koronakrízy reťazec organizuje viacero aktivít, vďaka ktorým každý deň podáva pomocnú ruku tým najzraniteľnejším. Tesco podporilo rodiny a jednotlivcov v núdzi vďaka najväčšiemu mimoriadnemu potravinovému daru v hodnote 172-tisíc eur, ktorý pozostával z potravín a ďalších nevyhnutných výrobkov.

 

Aj v čase mimoriadnej situácie pokračovalo Tesco s darovaním nepredaných potravín. Od vypuknutia pandémie v marci tohto roka daroval reťazec už 737 ton potravín, z ktorých bolo pripravených takmer 1,8 milióna porcií jedla. Takéto skvelé čísla sa Tescu podarilo dosiahnuť vďaka tomu, že nepredané potraviny daruje ľuďom v núdzi všetkých 152 obchodov reťazca.

Aktuálne prebieha vo všetkých obchodoch Tesca mimoriadna potravinová zbierka, a to do konca augusta. Zapojiť sa do nej môžu nakupujúci pri svojom bežnom nákupe: v priestore za pokladničnou zónou stačí darovať hoci len jeden výrobok zo sortimentu trvanlivých potravín či drogérie.

 

S distribúciou výrobkov darovaných v rámci zbierky pomáhajú Tescu dlhoroční partneri. Potravinová banka Slovenska a ďalší charitatívni partneri sú garanciou, že darované potraviny a ďalšie produkty sa bezpečne dostanú k zraniteľným skupinám obyvateľstva, seniorom alebo tým, ktorí sa ocitli v ťažkej situácii v dôsledku straty zamestnania. Spolu s Tescom darovali zákazníci doposiaľ viac než 22 ton potravín. Číslo bude rásť ešte do konca augusta, dokedy bude potravinová zbierka v obchodoch Tesca prebiehať.

Zobraziť celú aktualitu
Revolučný spôsob odšťavovania lisovaním – až 10x viac biologicky aktívnych látok a väčšia výťažnosťpasik
Revolučný spôsob odšťavovania lisovaním – až 10x viac biologicky aktívnych látok a väčšia výťažnosť

Zužitkujte zdravím nabité kúsky ovocia a zeleniny na maximum a doprajte si vitamíny u vás doma v atraktívnej podobe ako chutnú vylisovanú šťavu s pomocou machra na odšťavovanie. 

Nízkootáčkový odšťavovač Orava Taurus precízne odšťavuje vitamínové bomby a získava z nich maximum nutričných hodnôt, vitamínov a chuti. Predstavuje revolučný spôsob domáceho odšťavovania: ovocie aj zeleninu lisuje ako mlynček na mäso a tak z nej získava oveľa väčšie množstvo šťavy, ktorá obsahuje až 10-krát viac biologicky aktívnych látok v porovnaní s tou, ktorú by ste odšťavovali vysokootáčkovými odstredivými odšťavovačmi. Keďže počas odšťavovania lisovaním nedochádza k oxidácii, vitamíny v takto získanom moku ostávajú uchované v maximálnej miere. Orava Taurus má príkon len 200 W, čo je podstatne menej, ako majú vysokootáčkové odšťavovače, takže vám po „žmýkaní" šťavy z darov prírody neostane „nevyžmýkaný" aj váš rodinný rozpočet. Disponuje veľkým podávacím hrdlom na celé kúsky ovocia a zeleniny, vďaka čomu sa pri spracovaní úrody vyhnete prácnemu a časovo náročnému krájaniu na malé kúsky. Šťava a dužina z ovocia  a zeleniny sa pri lisovaní zbierajú do osobitných nádob. Dužinu po vylisovaní nevyhadzuje, ale ju recyklujte veľmi chutným spôsobom – dajú sa z nej pripraviť fajné krémové polievky, omáčky, karbonátky, placky aj sladké múčniky. Po vysušení je skvelá na prípravu domácich sušených čajov.

 

Nízkootáčkový odšťavovač Orava Taurus disponuje maximálnym počtom otáčok 68/min., má tichý motor s hlučnosťou len 80 dB a reverzný chod motora, ktorý bráni upchatiu aj pri odšťavovaní maxi porcie vitamínov bez potreby čistenia medzi jednotlivými dávkami. V atraktívnej červenej farbe môže byť váš za 99 €.

 

Viac informácií o kvalitných odšťavovačoch aj iných kuchynských pomocníkov na spracovanie úrody nájdete na: www.orava.eu

Zobraziť celú aktualitu
Tesco pre rodiny v núdzi vyzbieralo takmer 15 ton potravín. pasik
Tesco pre rodiny v núdzi vyzbieralo takmer 15 ton potravín.

Nástup koronakrízy spôsobil ťažkú životnú situáciu mnohým rodinám na Slovensku. Starostlivosť o ľudí v núdzi, ktorí stratili prácu, sa preto stala potrebnou ešte viac než kedykoľvek predtým. Prekonať dôsledky súčasnej situácie pomáha ľuďom v núdzi aj spoločnosť Tesco. Reťazec spustil v júli tohto roka vo všetkých svojich obchodoch špeciálnu letnú potravinovú zbierku. Skvelé je, že darované potraviny napriek koronakríze už prekročili hranicu 15 ton! Výbornou správou je, že toto číslo neustále rastie a Slováci chcú pomáhať.

Ľudia môžu darovať trvanlivé potraviny a hygienické potreby vo všetkých 152 obchodoch Tesca na Slovensku až do konca augusta tohto roka. Zapojiť sa je jednoduché. Podať pomocnú ruku rodinám v núdzi môže každý zákazník pri svojom bežnom nákupe v ktoromkoľvek Tescu. Stačí, ak kúpite trvanlivé potraviny ako napríklad ryžu, cestoviny, múku, cukor či olej či drogériové výrobky navyše. Darovanie je následne veľmi rýchle a bezpečné: kúpené výrobky odovzdajte na vyznačené miesto Potravinovej zbierky za pokladničnou zónou.

 

Tesco je hrdé, že sa mu darí pomáhať ľuďom v núdzi spoločne so zákazníkmi, kolegami aj charitatívnymi partnermi. „Veľmi sa tešíme, že sa nám vďaka solidarite a štedrosti našich zákazníkov podarilo dosiahnuť významný míľnik 15 ton vyzbieraných potravín a ďalších produktov. Obrovské ďakujem patrí všetkým nakupujúcim Tesca, ktorí sa rozhodli pomáhať spolu s nami. Nesmierne si zároveň vážime prínos našich kolegov, ktorí sa pridali k dobrovoľníkom z charitatívnych organizácií a spoločne vysvetľovali zákazníkom, ako sa môžu do zbierky zapojiť,“ hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

 

Kam putujú darované potraviny?

Ako sa podarí doručiť potraviny ľuďom, ktorí ich najviac potrebujú? Tescu s distribúciou darovaných výrobkov pomáhajú dlhoroční partneri z neziskoviek. Potravinová banka Slovenska a ďalší charitatívni partneri sú garanciou, že darované potraviny a ďalšie produkty sa bezpečne dostanú k zraniteľným skupinám obyvateľstva, seniorom alebo tým, ktorí sa ocitli v ťažkej situácii v dôsledku straty zamestnania.

Keďže mimoriadna zbierka pokračuje v každom obchode Tesca do konca augusta, nakupujúci sa môžu naďalej zapojiť. „Chceme povzbudiť našich zákazníkov, aby sa zapojili, pretože hoci len jeden darovaný výrobok má za súčasných okolností obrovský význam,“dodáva Veronika Bush.

 

Charitatívne organizácie potvrdzujú význam mimoriadnej potravinovej zbierky v obchodoch Tesca. „Je veľmi dôležité rozvíjať v ľuďoch – mladých i starších – povedomie, že pomáhať druhým v núdzi nie je povinnosťou, ale poctou. Pomáhať by sme mali nielen vo vianočnom či veľkonočnom období. Keď sa spojí dobrá vôľa a ľudia nadšení pre vec, dokážeme pomôcť počas celého roka. Výborným príkladom je letná zbierka potravín a ďalších výrobkov, ktorú organizuje na Slovensku reťazec Tesco,“ uvádza Jana Moravčíková, zástupkyňa Potravinovej banky Slovenska pre nitriansky región.

 

Aj Nitra a okolie sú výborným príkladom toho, ako putujú vyzbierané produkty tým ľuďom, ktorí ich teraz potrebujú najviac. „Ide často o rodiny s deťmi, ktoré sú vplyvom súčasných okolností ohrozené stratou zamestnania. Rovnako pomáhame rodinám so znevýhodnenými deťmi a pomoc distribuujeme aj do zariadení sociálnych služieb so znevýhodnenými klientmi,“ dopĺňa Jana Moravčíková.

 

Tesco od marca darovalo už 600 ton potravín

Tesco na Slovensku ide príkladom, ako byť súčasťou komunít, v ktorých firma pôsobí. Reťazec pomáha ľuďom v núdzi každodenne aj vďaka darovaniu nepredaných potravín.

Tesco na potreby ľudí v ťažkých životných situáciách zareagovalo aj na začiatku koronakrízy. Ľuďom v núdzi reťazec pomohol zatiaľ najväčším jednorazovým darom potravín a potrebných výrobkov v hodnote vyše 172-tisíc eur.

Vďaka programu darovania potravín Tesco pomohlo aj mnohým rodinám či jednotlivcom. Od vypuknutia mimoriadnej situácie v marci tohto roka reťazec daroval vyše 600 ton potravín, z ktorých bolo pripravených viac ako  1,4 milióna porcií jedla. Takéto skvelé čísla sa Tescu podarilo dosiahnuť vďaka tomu, že nepredané potraviny daruje ľuďom v núdzi všetkých 152 obchodov reťazca. Viac informácií o Potravinovej zbierke Tesca nájdete tu.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio