|
||||
![]() Spoločnosť Allianz obhájila minuloročný úspech a opäť sa stala najcennejšou značkou v oblasti poistenia. Vyplýva to z najnovšieho rebríčka najcennejších globálnych značiek Interbrand Best Global Brands Ranking.
Aj napriek globálnej kríze, v ktorej sa svet aktuálne nachádza, sa hodnota spoločnosti Allianz zvýšila o 7 percent a dosiahla 12,9 miliárd dolárov. „Naše zameranie sa na životaschopnosť, integritu a orientáciu na zákazníka sa vypláca. Allianz je opäť globálne uznaná ako poisťovacia značka číslo jedna, čo je skvelá správa a potvrdzuje to, že sme na dobrej ceste,“ uviedol šéf skupiny Allianz Oliver Bäte.
Len za posledných desať rokov postúpila Allianz v 100-miestnom rebríčku najcennejších globálnych značiek zo 67. miesta s hodnotou 4,9 miliárd dolárov v roku 2010, na
Kompletný rebríček 100 najcennejších značiek sveta s podrobnou analýzou jednotlivých sektorov nájdete na: www.bestglobalbrands.com
|
||||
|