Tipy, ako zvládnuť každý deň pohodovo a bez stresu
Autor: Simona P.
Tipy, ako zvládnuť každý deň pohodovo a bez stresu

Hrdlo aj žalúdok nám zviera. Tep sa zrýchľuje a nevieme sa nadýchnuť. Aj takto by sme mohli opísať stav organizmu na psychickú alebo fyzickú záťaž. V dnešnej uponáhľanej dobe sa stresu vyhneme len s ťažkosťami, ale toleranciu naň má každý z nás inú. Niekoho nevyvedie z miery prezentácia ani pred najvyšším vedením firmy. Druhéhorozruší, keď ide kúpiť do obchodu vajíčka a prekvapí ho prázdny regál. Prečítajte si tipy, ako zatočiť so stresom. 


Raňajkujte pomalú energiu

Ráno začnite ovsenou kašou. Pomaly stráviteľná vláknina dodáva telu energiu pozvoľna. Nebude vám teda chýbať v ťažších situáciách, v ktorých telo nebude reagovať skratovo. Podľa výskumov teplý ovos môže zvyšovať hladinu serotonínu, teda hormónu šťastia. Na druhej strane, žiadna nutrične hodnotná potravina od ovsených vločiek cez šalátové listy až po chia semienka s vami nespraví zázraky, ak ju skonzumujte uponáhľaný. Na stolovanie si preto nájdite dostatok času, nejedzte postojačky alebo dokonca po ceste do práce. 

 

Hudba pozdvihne ducha

K raňajkám si pustite ako podmaz obľúbený hudobný album. Určite budete mať väčšiu chuť zapojiť sa do pracovného procesu alebo činností všedných dní. Počúvanie hudby dokonca dokáže zmeniť chemické pochody v tele a podporiť pocit pokoja

 a pohody. Najvhodnejšie je počúvanie klasickej hudby alebo pomalších melódií, ktoré vás uvoľnia a pomôžu znížiť stres. Ak vás pozitívnou energiou nabíja dynamická tanečná hudba, nemeňte na silu vaše hudobné presvedčenie.  

 

Obklopte sa vôňami a farbami

Pri problémoch so stresom a úzkosťounie je najvhodnejšie zdržiavať sa v tmavom prostredí. November možno nie je najoptimistickejší mesiac, čo sa týka slnečných podmienok, preto sa aspoň obliekajte do veselých farieb. Žltá je symbolom nádeje a oranžová prinesie do života novú energiu. Alebo si do bytu zaobstarajte novú funkčnú dekoráciu v podobe aromatickej lampy. Esenciálne oleje môžu zmierňovať úzkosť alebo stres.

 

 

Nechajte stres odplávať

Sledujte si pravidelný prísun vitamínov a minerálov, predovšetkým omega-3 mastných kyselín. Ich pravidelný príjem omega-3 ovplyvňuje správnu funkciu mozgu, producenta hormónov šťastia. Najviac mastných kyselín obsahujú tučné morské ryby. Ak sa vo vašom jedálničku objavujú len sporadicky, stavte na výživové doplnky OmegaMarine Forte+ od NaturaMed Pharmaceuticals. Obsahujú vysoko koncentrovaný olej z čerstvých nórskych lososov a na zaistenie dennej potreby stačí užiť 2 kapsuly.

 

Mesačné balenie OmegaMarine Forte+ teraz môžete vyskúšať zadarmo, len za cenu poštovného a balného. Viac informácií o produkte aj aktuálnej akcii získate na bezplatnej linke 0800 444 204alebo na webovej stránke www.omegamarineforte.sk.

Kategória: Rady redakcie