Slováci obľubujú bazu. Je to veľmi častá voľba v nealkoholických nápojoch
Štvrtok, 31. august 2017
Slováci obľubujú bazu. Je to veľmi častá voľba v nealkoholických nápojoch

Dokonalý pocit osvieženia, najmä v lete, si radi doprajeme rôznymi ochutenými nápojmi. Ak by si mali Slováci vybrať, akú typickú lokálnu chuť majú najradšej, zvíťazila by baza. A preto aj v mene tradície tejto príchute, spolu s dvoma trendovými, ako je lotos a levanduľa, prichádza slovenská pramenitá voda Zlatá studňa s novinkou Dotyk kvetov. 


Trh sme sa snažili oživiť novými príchuťami. Rozhodli sme sa pre kvety, nakoľko tento koncept veľmi dobre sedí k zasnenému svetu samotnej značky. V rámci konceptu sme mali pripravených 5 rôznych príchutí, z ktorých sme na základe spotrebiteľského testu vybrali na začiatok tri s najväčším potenciálom – baza, lotos a obľúbená levanduľa,“ vysvetľuje Kristína Grófová, senior brand manager značky Zlatá studňa.

 

Na základe chuťového testu z leta minulého roka s 300 konzumentami ochutených vôd sa z vybraných príchutí najobľúbenejšou stala práve príchuť baza a lotos. Ako najlepšia bola baza hodnotená rovnako medzi mužmi, ako aj ženami. Spotrebitelia vyzdvihovali najmä príjemnú, osviežujúcu a nie príliš sladkú chuť nápoja.  

 

V teste sa tiež preukázalo, že všeobecne pijú ochutené vody častejšie muži, ako ženy, takmer každý deň. Kým muži si vychutnávajú najmä chladené a jemne sýtené, ženy skôr nechladené a nesýtené vody. Nová ochutená pramenitá voda Zlatá studňa Dotyk kvetov rešpektuje zdravý životný štýl so zachovaním lahodnej, osviežujúcej chute. Táto chuť je dosiahnutá prírodnými arómami, bez umelých farbív či sladidiel. Napriek tomu, že je sladená pravým cukrom, má až o 30 percent menej kalórií než najpredávanejšie ochutené vody.

S novinkou nasledujeme trend rastu nesýtených vôd. Vodu bez bubliniek preferuje najmä ženským publikum. Podľa toho sme pripravovali aj receptúru, aby nebola príliš sladká, či príliš kalorická, čo sa nám v konečnom dôsledku podarilo veľmi pekne vyladiť,“ dodáva Kristína Grófová.

 

Novinka dostala celkom novú vizualitu od talentovanej ilustrátorky Edit Sliackej. K uvedeniu nového produktového radu momentálne beží aj televízna kampaň, ktorej nový rozmer dodala práve pieseň skomponovaná a naspievaná Janou Kirschner. „Jana patrí k najéterickejším slovenským speváčkam. V jej tvorbe cítiť nežnú ženskú poetiku a nášho lokálneho ducha –presne taká je aj Zlatá studňa. Preto sme sa ju rozhodli osloviť znova. Veríme, že táto nová komunikácia pomôže upevniť imidž značky vychádzajúci z čistoty, nevinnosti a roztomilosti,“dodáva Grófová.

Kategória: Aktuality