|
||||
![]()
Globálne najväčšia značka pre sexuálne pohodlie a svetová jednotka Durex vzhľadom na ohromujúco pozitívnu medzinárodnú reakciu na jej kampaň #CondomEmoji oznámila, že podala oficiálnu prihlášku do organizácie Unicode o vytvorenie prvého oficiálneho emotikonu pre bezpečný sex. Kampaň #CondomEmoji strhla pozornosť a po celom svete vyvolala úžasnú reakciu. K hnutiu sa pridali podporovatelia z viac ako 140krajín. Video kampane zaznamenalo 16.000.000 pozretí po celom svete, pričom kampaň sa v sociálnych médiách zdieľala viac než 700.000-krát, čo znamená, že každé 3 sekundy, od štartu kampane 18. novembra, niekto vyjadril podporu pre zámer kampane.
Okrem vplyvu kampane v sociálnych médiách emotikon #CondomEmoji získal rozsiahlu mediálnu podporu vďaka vplyvným správam vo vyše 50 krajinách, ktoré dosiahli celosvetové mediálne pokrytie s vyše 1 bilión zásahmi. Independent.co.uk o iniciatíve #CondomEmoji napísal, že “ide o chytrú marketingovú kampaň, ktorá však má obdivuhodné spoločenské zdôvodnenie.” Denník India Today komentoval: “Značka vyrábajúca kondómy chce predovšetkým to, aby sa ľudia cítili pohodlne vo svojej koži a aby hovorili o sexe – o bezpečnom sexe – koľko sa im zachce”.
Volker Sydow, globálny riaditeľ spoločnosti Durex, sa o neuveriteľnej odozve na kampaň vyjadril: “Emotikon pre bezpečný sex si získal ohromujúcu podporu, ktorá zdôrazňuje potrebu nástroja, s ktorým sa mladí ľudia môžu stotožniť a cítiť pohodlne pri preberaní témy bezpečného sexu." Ako dodal, "miera angažovanosti a podpory na celom svete pre túto kampaň bola skutočne závratná. Akoby zaznel akord v súzvuku s mladými ľuďmi po celom svete, a tak dúfame, že organizácia Unicode podporí našu žiadosť o oficiálny emotikon pre kondóm a umožniť tým, aby sa téma bezpečného sexu stala súčasťou konverzácie mladých ľudí o sexe”.
Kampaň podnietil výskum zverejnený spoločnosťou Durex v novembri, podľa ktorého sa 84 % ľudí vo veku 18 až 25 rokov príjemnejšie diskutuje o sexe pomocou emotikonov*, pričom alarmujúcich 56 % uviedlo, že si nerobí starosti kvôli bezpečnému sexu, a tretina prehlásila, že sa o bezpečný sex nezaujíma vôbec**. Spoločnosť Durex podala oficiálnu žiadosť do organizácie Unicode, ktorá rozhoduje o tom, ktoré emotikony sa štandardne používajú vo všetkých smartfónoch, pri príležitosti Svetového dňa boja proti AIDS, 1. decembra 2015, a dúfa, že dostane kladnú odpoveď na začiatku roku 2016.
![]() |
||||
|