Orbit sú teraz ešte lepšie
Autor: AVE
Orbit sú teraz ešte lepšie

 

Značka Orbit prichádza s veľkou zmenou, vďaka ktorej sú teraz žuvačky Orbit ešte lepšie!* Od tohtoročného apríla si môžu spotrebitelia vybrané príchute vychutnať vo vylepšenom zložení.


Príchute Orbit Peppermint, Spearmint, Sweetmint, Strawberry a ďalej Strong Mint a Fresh Mint z rady Orbit Professional sú teraz vylepšené a všetkých, ktorí radi žuvajú, čaká okrem ešte intenzívnejšieho pocitu čistých zubov, tiež výraznejší chuťový zážitok.

 

Kompletný sortiment značky Orbit navyše prešiel zmenou loga. Nové logo je ešte nápadnejšie a zaujme na prvý pohľad. Pôsobí modernejšie, ale stále odkazuje na tradíciu značky Orbit. Pravidelné žuvanie žuvačiek Orbit zamedzuje vzniku zubného kazu a práve " iskra " pri úvodnom písmene " O " v logu symbolizuje zdravý a žiarivý úsmev.

 

Žuvanie v číslach

-  Značka Orbit dosiahla skvelé výsledky - žuvačky chutia dlhšie, pocit sviežosti je intenzívnejší a navyše majú pozitívny vplyv na zdravie zubov!

-  Slovenskí spotrebitelia uprednostňujú rovnako ako spotrebitelia vo svete mätové príchute Orbit Peppermint a Spearmint. Avšak aj ovocné príchute si našli svojich fanúšikov.

-  Každý Slovák žuje v priemere 83 žuvačiek za rok. Na českom trhu je to 79 žuvačiek ročne.

-  Vo svete sú veľvyslancami dentálnych benefitov spoločnosti Wrigley okrem značky Orbit tiež značky Extra alebo Freedent. Žuvačiek všetkých týchto troch značiek sa globálne vyžuje 2 000 za sekundu, čo je viac ako 170 miliónov žuvačiek denne.

 

 

História žuvania

-Prvý patent na žuvacie gumy bol udelený v roku 1871, a to Williamovi F. Semple z Ohia. Patent mal, žuvačky napriek tomu nevyrábal.

-Prvá žuvačka na svete sa volala Black Jack a bola zo sladkého drievka.

-Človek, ktorého meno obletelo celý svet, a je známy dodnes a iste ešte dlho bude, je William Wrigley. Ten v roku 1892 začal úspešne distribuovať svoje žuvačky tak, že ich zadarmo pribaľoval k práškom na pečenie. Nakoniec svoje obchodné plány zmenil a začal sa venovať iba výrobe a predaju žuvačiek.

-O dva roky neskôr, v roku 1894, uzreli svetlo sveta značky Wrigley 's Spearmint a Wrigley ' s Juicy Fruit, ktoré sa v takmer nezmenenej podobe predávajú dodnes.

-V roku 1924 sa prvýkrát objavujú informácie o dentálnych benefitoch žuvačiek.

-V 40. rokoch 20. storočia prichádza na trh typické balenie v samostatných plátkoch po piatich kusoch.

 

 

Prečo žuť

-Po každom jedle či pití začínajú zubný povlak aj kyseliny napádať zuby a rozpúšťajú minerály na povrchu zubov. Tým sa zuby oslabujú, čo môže časom viesť k vzniku zubného kazu. Žuvanie žuvačiek bez cukru stimuluje produkciu slín, čo pomáha neutralizovať zubný povlak na zuboch, ktorý by mohol narušiť zubnú sklovinu. Sliny, ktoré obsahujú vápnik a fosfátové ióny, tiež môžu prispieť k obnoveniu minerálov v zubnej sklovine a tým aj v zuboch. Zubná sklovina sa tak sama zacelí a zuby opäť zosilnejú.

-Bolo dokázané, že žuvanie žuvačiek bez cukru 20 minút po každom jedle pomáha udržiavať zuby zdravé.

Kategória: Novinky