
Značka žuvačiek Airwaves pre svojich spotrebiteľov na jar pripravila novú kampaň zameranú
na pohy- bové aktivity Slovákov. Z minuloročného prieskumu sa značka dozvedela, že sa Slováci hýbu radi a často.*
Najobľúbenejšou pohybovou aktivitou je jazda na bicykli či turistika a beh. Ako je to s pohybom počas chladnejších mesiacov, keď sa vonkajšie pohybové aktivity robia ťažšie?
Každoročne zažívajú posilňovne a najrôznejšie fi tness centrá najväčší boom návštevnosti práve počas zimných mesiacov, po Novom roku. Ľudia po sviatkoch v dôsledku svojich novoročných predsavzatí mieria bojovať s kilami do posilňovne často s vidinou získania ladných kriviek a lepšej kondície.
Značku Airwaves zaujímalo,aký majú Slováci k posilňovniam vzťah a ako ich vnímajú.
Z no vého prieskumu vyšlo najavo, že aj keď tri štvrtiny Slovákov tvrdia, že športujú niekoľkokrát mesačne, posilňovňu navštevuje iba polovica z nich.**
Na Slovensku majú ľudia posilňovne spojené najmä s funkčnosťou ako je možnosť pohybu a cvičenia. Avšak ďalšie asociácie sú skôr negatívne ako je pot a drina. Pozitívne asociácie ako je relax a odpočinok či zábava uvádzalo iba veľmi malé percento opýtaných. 78 % opýtaných je názoru, že pravidelné návštevy posilňovne sú výrazom životného štýlu, ide o novodobý trend zvýšenej starostlivosti o telo.
.png)
PREČO SLOVÁCI CHODIA DO POSILŇOVNE?
Značku Airwaves ďalej zaujímalo, aké najčastejšie dôvody k návšteve posilňovne Slováci majú. Zistila, že 52 % Slovákov chce získať lepší vzhľad a kondíciu. Ďalším dôvodom je udržanie alebo zníženie váhy (24 %). Zdravotné dôvody si získali iba 15 % podpory od návštevníkov posilňovne.
PREČO SLOVÁCI NAOPAK DO POSILŇOVNE NECHODIA?
Pre Slovákov je najväčšou prekážkou návštevy posilňovne či fitness centra hlavne čas,
čo potvrdilo 30 % respondentov.
Negatívne je tiež vnímaná cena vstupného (12 %), či nedostatok súkromia (9 %).
|