|
||||
![]() Tesco mobile od 31. marca 2015 upravuje podmienky volaní zadarmo pre zákazníkov, ktorí majú svoju SIM kartu na dobíjanie kreditu prepojenú s číslom Tesco vernostnej karty Clubcard. Táto úprava má za cieľ zabrániť zneužívaniu služby a chrániť tak bežného zákazníka, aby mohol využívať naše služby v rovnako vysokej kvalite ako doteraz. Zákazníci si budú môcť naďalej medzi sebou volať zadarmo počas 30 dní od posledného dobitia, v rámci ktorých budú mať k dispozícii až 1 000 minút. Po uplynutí 30 dní alebo po vyčerpaní 1 000 minút si volajú len za 1 cent za minútu. Dôvodom úpravy podmienok využívania volaní zadarmo medzi zákazníkmi Tesco mobile je zabránenie zneužívaniu výhod špekulantmi, ktorí službu neúmerne zaťažujú. Úprava podmienok sa bežného zákazníka služieb Tesco mobile nedotkne.
„Podmienky sme upravili na mieru bežného zákazníka, aby sme ho ochránili a zabezpečili mu vysokú kvalitu služieb, na ktorú je zvyknutý,“ uviedla hovorkyňa Tesco mobile Zuzana Lošáková.
Čo znamená úprava podmienok pre nášho zákazníka?
Zákazníci budú informovaní o úprave podmienok prostredníctvom SMS správy. Ani po 31. marci 2015 sa zákazníci nemusia obávať, že si budú musieť sledovať 30 dní od dobitia či spotrebu minút. V prípade prečerpania 1 000 minút a rovnako aj v prípade uplynutia 30-dňovej lehoty budú upozornení SMS správou.
Úprava podmienok sa týka len volaní zadarmo. Zákazníci naďalej dostávajú dvojnásobok kreditu pri každom dobití, vďaka čomu volajú, esemeskujú a surfujú za polovičné ceny. ![]() |
||||
|