Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014

Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2014, a to až v troch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii pleťová, vlasová kozmetika a prostriedky na umývanie riadu. Ocenenia si na slávnostnej ceremóniiprevzali sortimentná manažérka dm drogerie markt Silvia Bendžáková a vedúca oddelenia marketingu Ing. Nicol Noseková.


Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 14. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

 

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2012 do 31. 12. 2013. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

 

Voľba víťazov prebehla celkovo v 21 kategóriách na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

 

O VÍŤAZNÝCH VÝROBKOCH

 

Kategória pleťová kozmetika

alverde anti-aging Q10 BB krém, 50 ml

Zloženie s rastlinným extraktom z arónie ošetruje a regeneruje pokožku. Vitamín E podporuje prirodzenú ochranu pleti pred vplyvmi životného prostredia a pomáha tak predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. Koenzým Q10 má antioxidačné a radikály zachytávajúce vlastnosti. Rastlinný glycerín dodáva hydratáciu, pričom bambucké maslo robí pleť jemnou.

4,49 €

 

Kategória vlasová kozmetika

Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy, 100ml

Balea olejová kúra s výťažkom zo slnečnice a argánovým olejom ošetruje poškodené a namáhané vlasy. Olej vlasy nezaťažuje a zanecháva ich dokonale lesklé a pružné, plné života. Arganový olej na vlasy vytvára bariéru medzi vlasmi a škodlivými faktormi ako je napr. slnečné žiarenie a sušenie teplým vzduchom. Má schopnosť regenerovať a obaliť vlasové korienky.

3,29 €

 

Kategória prostriedky na umývanie riadu

Denk mit nature Revolution, kapsule do umývačky riadu, 30 ks

Denk mit nature Revolution, tablety do umývačiek riadu, v praktickom znovu uzatvárateľnom balení, sú šetrné k životnému prostrediu. Vďaka inovatívnemu „systému nízkej teploty“ sa ich plná čistiaca sila spúšťa už pri 40°C.

4,39 €

Kategória: Aktuality