LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • Testovanie na HIV anonymne
    Testovanie na HIV anonymne
    Prežili ste príjemnú noc a máte pochybnosti, či je všetko v poriadku? Neváhajte a otestujte sa na HIV.
  • Šturec potrebuje pomoc
    Šturec potrebuje pomoc
    Mohutné torzo vyslúženého plavidla so slávnou minulosťou vidno už z diaľky. Remorkér Šturec bol zapísaný do zoznamu technických pamiatok pred dvomi rokmi. Na jeho palubu vedie vratká lávka a strmé schodíky...
  • Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Slovenská Alzheimerova spoločnosť zriadila telefonickú linku, kde sa záujemcovia môžu poradiť s odborníkmi na tému demencie. Na čísle 02 / 62 41 08 85 získajú nielen informácie o ochorení, ale môžu sa porozprávať o možnostiach prevencie a tiež zdravotníckej a sociálnej pomoci. Odborníci v poradni sú k dispozícii do konca marca, v pracovné dni v pondelok až piatok, v čase od 12.00 do 16.00 hodiny.
  • Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Darujte na Vianoce mame, sestre, či kamarátke darček, ktorý ju bude denne rozmaznávať a dopraje jej skvelý pocit ženskosti.
  • Chcete zmerať deťom zrak?
    Chcete zmerať deťom zrak?
    Ako pri mnohých iných ochoreniach, aj pri poruchách zraku oplatí, že čím včasnejšie ich lekár podchytí, tým vyššia je šanca na úspešnú liečbu.
  •  „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    Rozmýšľate o praktickom vianočnom darčeku pre niekoho, kto si musí pravidelne merať tlak? V tom prípade ho poteší a príde mu vhod ...
  • Keď trápia zriedkavé choroby
    Keď trápia zriedkavé choroby
    Nedostatočné skúsenosti so zriedkavými chorobami majú za následok nielen oneskorenú diagnostiku, ale aj sťažený prístup k liečbe.

Stavte na inovatívne novinky dekoratívnej kozmetiky od AVONu!

Autor: Jana G.
Stavte na inovatívne novinky dekoratívnej kozmetiky od AVONu!

 

Buďte sama sebou a nechajte vyniknúť vašu krásu! Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje novinky z oblasti dekoratívnej kozmetiky, s ktorými vyjadríte svoju osobnosť. Stačí 10 minút a budete krásna po celý deň!


 

Aká je skutočná esencia vašej povahy? Rozkošná alebo nezbedná? S novými inovatívnymi výrobkami dekoratívnej kozmetiky od AVONu podčiarknete vašu osobnosť. Púdrový rúž Epic Lip, špirála na obočie Lionsmane či HD práškový pleťový púder vám vyčaria nevšedný, no trendy vzhľad, ktorým zaručene ohúrite vaše okolie. Nebojte sa, vyjadrite svoje ja!

 

Púdrový rúž Epic Lip

Objem: 0,5 g

Bežná cena: 7,90 €

Púdrový rúž zvýrazní vaše pery vysoko pigmentovanou farbou, ktorá je umiestnená priamo pod vrchnákom. Má presný mäkký hrot vďaka ktorému sa jednoducho nanáša. Je ľahký ako pierko, na pocit ako druhá koža. V ponuke sú rozkošné pastelové alebo nezbedné výrazné odtiene.

 

Špirála na obočie Lionsmane

Objem: 3,5 g

Bežná cena: 12,90 €

Dosiahnite výrazne tvarovaný vzhľad prirodzenej krivky vášho obočia pomocou krátkych ťahov alebo divoký hustý vzhľad obočia prečesaním chĺpkov smerom nahor a von. Špirála má skosenú kefku pre veľkú kontrolu. Tónovacie zloženie s vláknami sfarbí a perfektne zafixuje obočie.

 

 

HD práškový pleťový púder
Objem: 9 g

Bežná cena: 11,00 €

Prvý banánový púder perfektný na fixáciu alebo techniku „baking“. Zladí sa s každým tónom pleti a zafixuje korektor. Prekrýva nedokonalosti pre efekt tzv. rozostreného mäkkého vzhľadu. Jeho žltá farba perfektne splynie s tónom vašej pleti po pár minútach.

 

Horúcim trendom je technika „baking“. Čo znamená? Je to technika líčenia, pri ktorej sa necháva fixačný púder na vybraných miestach tváre v hrubšej vrstve pôsobiť cca 5 minút, čo umožní teplu z tváre zafixovať make-up a korektor. Následne sa opráši zvyšok púdru pre dokonalý vzhľad bez zhlukovania.

 

Použitie

Naneste zmatňujúci make-up. Naneste korektor pod oči, na bradu a vrchnú líniu nosa. Pomocou hubky naneste hrubú vrstvu banánového púdru na tieto miesta a nechajte pôsobiť 5 minút. Potom oprášte prebytok štetcom.

 

Súťažná otázka: Koľko minút treba nechať pôsobiť HD práškový pleťový púder?

Traja z vás získajú Balíček noviniek dekoratívnej kozmetiky (2 novinky v baliku)

Tlačiť
Kategória: Súťaže
Koľko minút treba nechať pôsobiť HD práškový pleťový púder?
Súťaže sa môžete zúčastniť do 15.12.2019.
SÚŤAŽ JE UKONČENÁ.

Prevádzkovateľom Vašich osobných údajov je Gert-bau s.r.o., Gorkého 3, 811 01 Bratislava, IČO: 36 674 435. Prihlásením sa prostredníctvom kontaktného formulára dobrovoľne súhlasíte so spracovaním svojich osobných údajov prevádzkovateľom v zmysle § 14 zákona o ochrane osobných údajov a čl. 7 GDPR. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané výlučne za účelom spracovania a vyhodnotenia súťaže. Po 15 dni spracovania súťaže sa osobné údaje zlikvidujú. Poskytnutie osobných údajov, ako aj udelenie súhlasu s ich spracovaním je dobrovoľné a tento súhlas je možné kedykoľvek odvolať na e-maile gdpr@lenprezeny.sk.


Dnes je 20. 01. 2020, meniny má Dalibor.
Stavte na metalické novinky dekoratívnej kozmetiky od AVONu!
Zamilujte si novú okúzľujúcu kolekciu Encanto Charming od AVONu!
Stavte na horúce trendy v líčení, ktoré prináša AVON!
Ponorte sa do intenzívneho osvieženia s novou pánskou vôňou!
Poradna
Náhodný článok
Riga. Paríž Pobaltia Riga. Paríž Pobaltia
Lotyšské hlavné mesto Riga patrí dosiaľ k neobjaveným európskym metropolám, avšak nie nadarmo nosí hrdo prezývku Paríž Pobaltia. Miešajú sa v ňom záblesky stredoveku, veľkolepé katedrály rastú do výšky a domy plné secesie pripomínajú modernú architektúru. Do toho si domyslite skvelé jedlo, príjemných ľudí a máte Rigu.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Krajšie sviatky pre vyše 1 800 ľudí v ťažkej životnej situáciipasik
Krajšie sviatky pre vyše 1 800 ľudí v ťažkej životnej situácii

Tesco pokračuje v darovaní potravín aj pár dní pred Vianocami. Vyše 1 800 ľudí v núdzi si bude môcť dopriať na Štedrý večer symbol Vianoc – pečeného kapra. Tesco totiž darovalo počas posledného adventného víkendu charitatívnym partnerom po celom Slovensku 370 kg vianočného kapra pre ľudí v ťažkej životnej situácii.

Chceme, aby aj ľudia, ktorí prežívajú ťažšie životné obdobie, zažili krásne Vianoce pri tradičnej štedrej večeri. Preto im darujeme tradičnú rybu, bez ktorej si mnohí nevieme predstaviť Vianoce. Takto chceme pomôcť pripraviť krajšie Vianoce aj pre ľudí v núdzi,“  hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku. 

 

Tesco tak pokračuje vo svojom dlhodobom úsilí pomáhať tam, kde je to najviac potrebné. Pred Vianocami už odovzdalo núdznym 171 ton potravín a drogérie, ktoré boli vyzbierané počas potravinovej zbierky, či stravné lístky, ktoré darovali zamestnanci Tesca.

Darovaním potravín pomáha reťazec celý rok, nielen pred Vianocami. Nepredané potraviny daruje ľuďom v núdzi už všetkých 150 obchodov Tesco na Slovensku. Bez ohľadu na veľkosť či lokalitu obchodu, každý z nich dokáže pomôcť nepredanými čerstvými aj trvanlivými potravinami.Tesco je tak prvým reťazcom na Slovensku, ktorého všetky obchody pomáhajú potravinami ľuďom v núdzi.

 

Tesco pri darovaní potravín dlhodobo spolupracuje s Potravinovou bankou Slovenska a jej mnohými lokálnymi partnermi – organizáciami, ktoré vedia najlepšie zabezpečiť distribúciu potravín tam, kde je to najviac potrebné. Tesco tak napríklad pomáha organizáciám ako Depaul alebo Vagus, ktoré pracujú s ľuďmi bez domova v Bratislave, či občianskemu združeniu Dobrý pastier v Kláštore pod Znievom. Spoločnosť pomáha zásobovať aj mestské sociálne výdajne v rôznych mestách, ako je napríklad výdajňa Slniečko v Ružomberku či Spišská katolícka charita. Práve charitatívnym partnerom Tesca budú odovzdané kapry, z ktorých budú môcť pripraviť krajšie Vianoce ľuďom po celom Slovensku.

Zobraziť celú novinku
Exkluzívny lifting pletipasik
Exkluzívny lifting pleti

 

Prirodzeným starnutím pokožka stráca pevnosť, pružnosť, objavujú sa vrásky a celkovo pôsobí povädnuto. Preto si zrelá pleť vyžaduje zvýšenú starostlivosť, ktorá pleti poskytne zároveň výživu, hydratáciu, ochranu a liftingový účinok. 

 

Práve na zrelú pleť je určené inovačné hydrofluidné sérum REMODELLING ELIXIR BIOLOGICAL DAY & NIGHT  sbio-synergickým komplexom účinných látok na remodeláciu pleti. Obsahuje bisabolol, kolagén, kyselinu hyalurónovú, vitamín E, biomolekulárny extrakt morských rias, extrakt parumančeka nevonného a panthenol, ktoré sú zamerané na komplexný anti-age, liftingový a ochranný efekt. Odporúča sa používať ho večer na vyčistenú pleť, pod krém alebo samostatne. Elixír používajte jemnými poklepmi a zatlačením remodelačnej masáže. Pre výraznejšie liftingové účinky používajte spolu so sérom aj REMODELLING CREAM BIOLOGICAL DAY & NIGHT s podobným zložením (bisabolol, marhuľový olej, kolagén, kyselina hyalurónová, NMF, vitamín E, biomolekulárny extrakt morských rias, extrakt parumančeka nevonného a medilan).

Kúpite na www.forlifemadaga.com.

Zobraziť celú novinku
Praktický a šik darček pre dokonalý pocit ženskosti a maximálny komfort pri (intímnej) hygienepasik
Praktický a šik darček pre dokonalý pocit ženskosti a maximálny komfort pri (intímnej) hygiene

Darujte na Vianoce mame, sestre aj kamarátke darček, ktorý ju bude pri každodennej hygiene rozmaznávať a dopraje jej úžasný pocit ženskosti. 

 

Prípravky francúzskej značky Saforelle na každodennú intímnu aj telesnú hygienu zohľadňujú špecifické požiadavky pokožky tej najcitlivejšej ženskej zóny a poskytujú jej dokonalý refresh. Obsahujú extrakt z lopúcha väčšieho a antialergén alantoín, vďaka čomu utišujú pocit podráždenia, pálenia a začervenania pri gynekologických zápaloch, po holení, depilácii aj pri problémoch s vysušovaním vplyvom nízkej hladiny estrogénu. Boli špeciálne vyvinuté dermatológmi a majú mierne zásadité pH rešpektujúce potreby pokožky v okolí intímnej zóny, takže chránia prirodzenú rovnováhu pokožky a slizníc v intímnej zóne. Krásne voňajú po levanduli, čo robí z bežnej očisty potešenie, ktoré si rady užívajú aj šik Francúzky.

 

 

Pri každodennej telesnej a intímnej hygiene sú vhodnejšie než bežné sprchové gély, mydlo či chlórovaná voda. Prípravky Saforelle neobsahujú mydlo, ale modernú čistiacu emulziu. Vďaka tomu len jemne penia, avšak dôkladne a s nehou sa postarajú o čistotu ženského tela. Už 25 rokov sú prvou voľbou Francúzok pri výbere prípravkov na intímnu hygienu. Jemný gél, intenzívny hydratačný čistiaci gél, čistiaca pena, krém aj vlhčené obrúsky Saforelle kúpite výlučne v lekárňach.

www.saforelle.sk

Zobraziť celú novinku
Vianočnému kaprovi konkuruje losos  aj slovenský pstruh pasik
Vianočnému kaprovi konkuruje losos aj slovenský pstruh

 

Hoci kapor patrí na Slovensku k jednej z najobľúbenejších vianočných pochúťok, čoraz viac domácností siaha na Štedrý deň po lososovi či menej tradičných rybách. Okrem kapra či lososa zákazníci Tesca kupujú pred Vianocami čerstvé pstruhy, zubáče, sumčeky, tresku, ale aj údenú makrelu.

 

„Zákazníci Tesca radi skúšajú na Vianoce popri tradičnom kaprovi, lososovi či pstruhovi dúhovom aj ďalšie delikatesy. Aj preto sme tento rok pridali do ponuky čerstvých porciovaných rýb tresku, pstruha lososovitého i zubáča. Porciované chladené ryby vo forme trupov, filetov či podkovičiek pripravené na pečenie či varenie vyhľadávajú pred Vianocami najmä ľudia, ktorí nechcú mať starosti so živým kaprom vo vani,“ hovorí Adrián Bodnár, manažér nákupu v Tescu na Slovensku.

 

 

V Tescu nájdete aj slovenského pstruha dúhového. FOTO: TESCO SR

 

Milovníci výrobkov zo Slovenska si môžu dopriať napríklad chladeného porciovaného kapra, pstruha dúhového či sumčeka. Pred Vianocami rastie záujem o pstruha dúhového dvojnásobne, pričom o chladeného porciovaného kapra až 20-násobne. Okrem kapra Slováci obľubujú pred sviatkami aj špecialitu – údenú makrelu,“ prezrádza Miroslav Hrča, majiteľ spoločnosti Rybárstvo – Požehy v Dubovom, ktorá patrí k najväčším dodávateľom porciovaných chladených rýb pre Tesco na Slovensku.

 

„Po začatí spolupráce so spoločnosťou Tesco sme postupne zvyšovali objemy, ako aj sortiment dodávaných rýb. Aj preto sme mohli investovať do progresívnejších technických zariadení a prijať nových zamestnancov,“ dopĺňa Miroslav Hrča.

 

Slovenský dodávateľ Rybárstvo – Požehy pôsobí na trhu so sladkovodnými a morskými rybami od roku 1992. Firma je zameraná na chov lososovitých rýb. Vlastní dve schválené výrobné strediská – Diviaky a Požehy. Celú produkciu spracováva vo vlastnej spracovni. Chladené a mrazené ryby z jej ponuky neobsahujú chemické konzervačné látky, antioxidanty, stabilizátory ani polyfosfáty.

 

Ako pripraviť rybie novinky v ponuke Tesca:

 

 

Tučnosť

Štruktúra

Úprava

Zubáč

nízka

pevné mäso

vhodný na pečenie (ideálne na masle bez ďalšieho korenia), na dusenie, zapekanie

Pstruh lososovitý

stredná

jemné oranžové mäso

jednoduchá tepelná úprava formou pečenia, dusenia s jemnými bylinkami, rascou a pod.

Treska tmavá

nízka

jemné mäso

vhodná na pečenie, dusenie, smaženie (vhodná aj na Fish&Chips) – tepelnou úpravou bude farba svetlejšia, bez kostí, má príjemnú chuť

Zobraziť celú novinku
Tesco  už daruje potraviny zo všetkých svojich predajnípasik
Tesco už daruje potraviny zo všetkých svojich predajní

Tesco naplnilo ďalší zo svojich ambicióznych plánov. Nepredané potraviny už aktuálne daruje zo všetkých svojich 150 predajní. Tesco je tak prvým reťazcom na Slovensku, ktorého všetky obchody pomáhajú potravinami ľuďom v núdzi. Tesco tak potvrdilo rolu lídra v boji proti plytvaniu potravinami a dlhodobé úsilie pomáhať tam, kde je to najviac potrebné.

„Sme veľmi hrdí na to, že sme s predstihom splnili ďalší zo záväzkov našej spoločnosti, a to do roku 2020 zapojiť do programu darovania potravín všetky naše obchody na Slovensku. Bez ohľadu na veľkosť či lokalitu obchodu každý z nich dokáže pomôcť nepredanými čerstvými aj trvanlivými potravinami. Veľmi sa tešíme, že nielen v období pred vianočnými sviatkami, ale aj počas celého roka pomôžu naše predajne ešte väčšiemu počtu ľudí,“  hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.  

Tesco pravidelne daruje nepredané potraviny Potravinovej banke Slovenska a jej partnerom už od roku 2015. Odvtedy darovalo viac ako 3 000 ton potravín pre ľudí v núdzi. Tesco dlhodobo spolupracuje s Potravinovou bankou Slovenska a jej mnohými lokálnymi partnermi – organizáciami, ktoré vedia najlepšie zabezpečiť distribúciu potravín tam, kde je to najviac potrebné. Tesco tak napríklad pomáha organizáciám ako Depaul alebo Vagus, ktoré pracujú s ľuďmi bez domova v Bratislave, či občianskemu združeniu Dobrý pastier v Kláštore pod Znievom, ktoré vedie sebestačný útulok na pomoc viac ako 600 ľuďom, ktorí sa ocitli v ťažkej životnej situácii. Spoločnosť pomáha zásobovať aj mestské sociálne výdajne v rôznych mestách, ako je napríklad výdajňa Slniečko v Ružomberku, či Spišskú katolícku charitu vo viacerých mestách:

 

„Veľmi si ceníme, čo robí Tesco pre pomoc ľuďom v núdzi. Je to skvelá pomoc pre naše zariadenia a pre rodiny zo sociálne slabších pomerov. Vďaka Tescu im pripravíme o niečo krajšie Vianoce a vnesieme do týchto rodín pocit spolupatričnosti, že aj na nich niekto myslí. Ešte viac si však vážime, že v rámci programu darovania potravín myslí  Tesco na ľudí v núdzi každý deň a nielen v predvianočnom čase, potvrdzuje Milan Rišš, koordinátor Spišskej katolíckej charity.

 

Darovanie nepredaných potravín prebieha však hlavne vďaka partnerstvu s Potravinovou bankou Slovenska: Veľmi si vážime naše dlhodobé partnerstvo s Tescom. Vďaka nemu dokážeme zabezpečiť pravidelnú stravu aj pre ľudí v núdzi, a to aj v regiónoch, kde sa im inak veľa pomoci nedostane,“ potvrdzuje Marko Urdzík, predseda Potravinovej banky Slovenska, ktorá je čerstvým držiteľom ocenenia za príspevok k napĺňaniu cieľov udržateľného rozvoja na Slovensku.

 

V boji proti plytvaniu potravinami už dosiahlo Tesco skvelé úspechy – reťazec znížil množstvo potravinového odpadu vo svojich prevádzkach o 52 % v priebehu 2 rokov*.  Tesco tak naplnilo cieľ udržateľného rozvoja OSN 12.3 – znížiť  množstvo potravinového odpadu  na polovicu o 11 rokov skôr, ako stanovila OSN. Je to unikát dokonca aj vo svete, preto bolo Tesco Slovensko vyzdvihnuté aj na pôde OSN ako príklad, ktorý by mali iné firmy nasledovať.

 

* Pri meraní množstva potravinového odpadu možno porovnávať hmotnosť alebo percentá z predaja potravín. Tesco Slovensko znížilo potravinový odpad o 52 %, keď porovnávame hmotnosť, a o 51 %, keď porovnávame percentá z predaja potravín.

Zobraziť celú novinku
Strom života našej rodiny – pátranie po našich koreňochpasik
Strom života našej rodiny – pátranie po našich koreňoch

Žurnalista Hodding S. Carter povedal zaujímavú myšlienku o dedičstve pre potomkov. „Sú len dva trvalé odkazy, ktoré môžeme dať našim deťom - jedným sú korene, druhým krídla.“ Mnohí ľudia si dávajú vypracovať podrobný rodostrom, iní zas po svojich koreňoch pátrajú na vlastnú päsť. 

Práve túžba poznať svojich predkov, zistiť, kde žili, či na ktorý kontinent až siahajú ich korene, motivovala zakladateľku vydavateľstiev Babičkárstvo a Familium, Moniku Kopřivovú pri tvorbe knihy Strom života našej rodiny. Po zaujímavých informáciách o vašich predkoch teraz môžete pátrať v kruhu rodiny a tráviť tak spolu čas spoznávaním rodinnej histórie.

 

Strom života našej rodiny vám dá priestor na zaznamenávanie si údajov o vašich rodičoch, starých rodičoch a všetkých predkoch. O každom členovi rodiny môžete zaznamenať zaujímavé informácie, ktoré sa vám o ňom podarilo zistiť a doplniť ich fotografiou. Okrem iného môžu žijúci rodinní príslušníci do knihy napísať krátke venovanie alebo myšlienku. Knižka tak bude ešte osobnejšou.
 

 

Strom života našej rodiny umožňuje uchovať informácie o vašich predkoch až do piateho kolena, pričom nezabúda ani na potomkov. Súčasťou knihy je veľký prehľadný rodokmeň a je ľahké sa v nej orientovať, takže pripomína rodinný atlas. Pekné ilustrácie dodávajú knihe tú pravú atmosféru rodinnej pospolitosti a úcty k našim koreňom.

 

„Mnoho ľudí sa ma pýtalo, či by bolo možné vytvoriť knižku, kam by sa dala zaznamenať história celej rodiny vrátane pekne a prehľadne zobrazeného rodokmeňa. Nebola to ľahká úloha, ale verím, že sa to podarilo. Budem rada, ak sa knižka stane inšpiráciou pre rodinné stretnutia a pátranie v rodinnej histórii,“ hovorí Monika Kopřivová, ktorá je zároveň autorkou úspešných kníh Babička, rozprávaj a Dedko, rozprávaj.

 

Kniha Strom života našej rodiny má veľkorysý formát (30x30 cm), pevnú väzbu a je vytlačená na papier vysokej gramáže, takže si v nej určite budú môcť zalistovať aj ďalšie generácie.

Strom života kúpite na www.familium.sk a v sieti kníhkupectiev. Odporúčaná cena: 24,90 €

Zobraziť celú novinku
Tesco pred zimou rozširuje ponuku raňajkových cereálií o 12 chutných noviniekpasik
Tesco pred zimou rozširuje ponuku raňajkových cereálií o 12 chutných noviniek

Slané či sladké raňajky? Ak patríte k fanúšikom sladkých raňajok, v predajniach Tesco pribudlo 12 zaujímavých noviniek v ponuke cereálií, müsli aj raňajkových kaší. Výhodou raňajkových cereálií je nielen množstvo vlákniny, vitamínu B, ale aj obsah minerálov ako napríklad železo. Odporúčaná denná dávka je približne tri polievkové lyžice.

Záujem zákazníkov o zdravé potraviny pozorujeme aj v rastúcej obľube raňajkových obilnín, a to najmä na jeseň. Aj preto sme vlastnú značku Tesco raňajkových cereálií posilnili o 12 noviniek. Zákazníci si tak môžu aktuálne vybrať z 51 druhov cereálií, müsli, tyčiniek či raňajkových kaší. Zlepšili sme najmä ponuku detských cereálií a novinkou sú raňajkové kaše v téglikoch pre zaneprázdnených ľudí, ktorí si ich môžu zaliať horúcou vodou či mliekom v práci alebo na cestách,“ hovorí Andrea Votýpková, manažérka rozvoja nových produktov pre Tesco v strednej Európe.

Najobľúbenejšou príchuťou je čokoládová – pri cereáliách aj müsli. Kvalitné výrobky vlastnej značky Tesco obsahujú kakao s UTZ certifikáciou, čo zaručuje, že pochádza z trvalo udržateľného pestovania. Kakao sa sleduje aj počas celého pohybu v dodávateľskom reťazci. Program UTZ je súčasťou celosvetovej organizácie Rainforest Alliance, ktorá certifikuje a spája farmárov, lesníkov, firmy a spotrebiteľov, ktorí tvoria svet, kde ľudia a príroda prosperujú v harmónii.

Novinky v ponuke Tesco raňajkových cereálií a müsli:

  • Detské cereálie – sú obohatené o vitamíny a minerálne látky. Čokoládové mušličky a guľôčky obsahujú kakao s UTZ certifikáciou, čo zaručuje, že pochádza z trvalo udržateľného pestovania. V ponuke sú aj medové krúžky, škoricové štvorčeky, čokoládovo-karamelové lupienky, vankúšiky s 50 % kokosovou, čokoládovou či orieškovou náplňou. V detských cereáliách nájdete aj tri tyčinky, guľôčky, mušličky a škoricové štvorčeky polomáčané. Výrobky obsahujú celozrnné cereálie.
  • Raňajkové cereálie. V raňajkovej ponuke Tesca nechýbajú ani tzv. crispy flakes zložené zo pšenice, z ryže a ovsa. Na výber sú štyri príchute Crispy flakes obohatené o vitamíny aj železo a obsahujú celozrnné cereálie. Novinkou je Crunchy müsli na spôsob granoly s veľkým podielom jačmenných lupienkov a 20 % podielom ovocia.
  • Klasické sypané müsli. V ponuke sú okrem ražných, pšeničných a kukuričných vločiek aj dva druhy celozrnných ovsených vločiek s 55 % podielom ovocia a so semienkami, a to s orieškami alebo s goji.
  • Kaše – sú pevnou súčasťou pestrého jedálneho lístka. Kaša s čokoládovou príchuťou opäť obsahuje kúsky UTZ certifikovanej čokolády. Malinová príchuť obsahuje lyofilizované maliny. Novinkou sú aj kaše vtéglikoch v štyroch príchutiach s B-glukánmi, ktoré pomáhajú udržať normálnu hladinu cholesterolu v krvi.
  • Cereálne tyčinky vlastnej značky Tesco ponúka reťazec až v šiestich príchutiach.

Zdroj: Katarína Š.

Zobraziť celú novinku
Trápi Vás dlhé zaspávanie, ľahký spánok a ranný pocit nevyspatosti? pasik
Trápi Vás dlhé zaspávanie, ľahký spánok a ranný pocit nevyspatosti?

Nič mimoriadne. Nespavosťou trpí stále väčšie percento ľudí, čo sa odráža nielen na ich zdraví, ale aj v ich súkromnom, pracovnom i spoločenskom živote. Dnes je to zhruba každý tretí dospelý človek. Pritom riešenie nie je zložité. 

Účinne môžu pomáhať nenávykové bylinky či doplnky stravy. Napríkladdoplnok stravy GS Dormian Rapid, ktorý obsahuje maximálne možné množstvo účinných látok kozlíka lekárskeho a vysoké dávky extraktov medovky, chmeľu a mučenky. Účinné látky obsiahnuté v GS Dormian Rapid sú navyše uchované v rýchlo sa rozpadajúcej kapsule, vďaka ktorej sa uvoľnia už za 4 minúty od podania. Vďaka tomu je zaručené rýchle a prirodzené zaspávanie, kľudný a posilňujúci spánok počas celej noci a celkové zvýšenie kvality spánku.

GS Dormian Rapid nájdete vo všetkých lekárňach alebo v eshope

 

Ak hľadáte ďalšie inšpirácie ako sa vysporiadať so stresom, úzkosťou a nespavosťou, navštívte novú Facebook fan page „Pokojný deň, pokojný sen“.

Zobraziť celú novinku
Tesco pokračuje v práci na zmene obalov produktov vlastnej značkypasik
Tesco pokračuje v práci na zmene obalov produktov vlastnej značky

Osem mesiacov po oznámení svojich  záväzkov, zameraných na znižovanie objemov plastových obalov, sú v obchodoch Tesco k dispozícii nové výrobky vlastnej značky v nových, ekologickejších obaloch. Cieľom iniciatívy reťazca je odstrániť všetky nerecyklovateľné materiály z balení vlastnej značky do konca roku 2020.

 

Zákazníci môžu nájsť v ponuke reťazca v nových obaloch z ľahko recyklovateľných materiálov už sušienky, keksy a cukrovinky značky Tesco. Zmena balenia znamená výmenu podnosov vyrobených z polystyrénu v obaloch sušienok, oblátok a cukroviniek za PET – ekologickejšiu alternatívu. Vďaka tejto zmene ušetrilo Tesco v strednej Európe doteraz takmer 10 ton nerecyklovateľných plastov.

Okrem toho, spoločnosť predstavila nové obaly prepeličích vajíčok Tesco. Tie sú vyrobené z r-PET – materiálu vyrobeného z použitých plastových obalov, najmä nápojových fliaš. Spoločnosť Tesco dokázala nahradiť aj zmršťovaciu fóliu PVC, ktorá sa  používa na skupinové balenie energetických nápojov, čoho výsledkom je recyklácia ďalších päť ton materiálu ročne.

V nadchádzajúcich týždňoch si môžu zákazníci všimnúť zmeny aj v obaloch produktov v kategóriách mliečnych výrobkov a mrazených potravín vrátane jogurtov, smotany a zmrzliny. Obaly vyrobené z polystyrénu budú nahradené papierom, PET a PP – sú to materiály, ktoré sa vo veľkej miere recyklujú. Táto zmena ušetrí ročne až 68 ton nerecyklovateľného plastu.

„Zmena obalov jednotlivých produktov prináša veľké výhody pre životné prostredie. Odstránenie alebo výmena polystyrénu a PVC za nové obalové materiály sú jedným z mnohých krokov, ktoré podnikáme. Už teraz môžeme byť hrdí na to, čo sme dosiahli. Naďalej budeme spolupracovať s našimi dodávateľmi a prehodnocovať obaly výrobkov značky Tesco, aby sme dosiahli, že čoskoro budú mať všetky tieto výrobky ekologické obaly,“ hovorí Lukáš Mikloš, tímový manažér pre obaly v strednej Európe zo spoločnosti Tesco.

Začiatkom tohto roka spoločnosť Tesco oznámila svoj záväzok znížiť vplyv plastových obalov na životné prostredie. Do roku 2020 spoločnosť odstráni nerecyklovateľné materiály z obalov výrobkov vlastnej značky a do roku 2025 budú všetky obaly výrobkov Tesco recyklovateľné alebo opätovne použiteľné. Súčasťou tejto iniciatívy bola zmena  obalov čerstvých štiav a smoothies za ekologický materiál r-PET.

Zdroj: Katarína Š.

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Zákazníci Tesca rozhodnú o rozdelení 170-tisíc eur na komunitné projektypasik
Zákazníci Tesca rozhodnú o rozdelení 170-tisíc eur na komunitné projekty

Nové lavičky v lesoparku, včelín, bylinková záhrada alebo workshopy o zdravom životnom štýle. Presne 231 nápadov na zlepšenie života v regiónoch Slovenska podporí sumou 170-tisíc eur spoločnosť Tesco aj tento rok v rámci grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame. O rozdelení financií na vybrané komunitné projekty už siedmykrát rozhodnú zákazníci Tesca.   

,,Každý zákazník môže v predajni Tesco hlasovať za jeden z troch projektov zo svojho regiónu. Vhodením žetónu získaného za nákup rozhoduje o výške grantu, akým podporíme realizáciu jeho obľúbeného projektu. Tak ako každý rok, aj tentoraz Tesco podporí projekt s najvyšším počtom žetónov grantom 1 300 eur, druhé miesto sa bude tešiť zo 600 eur a projekt na treťom mieste získa 300 eur. Možnosť zahlasovať v grantovom programe využíva čoraz viac Slovákov. Len počas šiestej edície vhodili naši zákazníci do hlasovacích zariadení takmer 4 milióny žetónov. Nesmierne nás to teší, lebo to znamená, že ľuďom záleží na podpore prostredia, v ktorom žijú a pracujú,“  hovorí Katarína Pšenáková, manažérka CSR pre Tesco na Slovensku.

 

Zákazníci môžu o rozdelení 170-tisíc eur medzi jednotlivé projekty rozhodnúť do 16. februára 2020 vo všetkých predajniach Tesco. Výsledky oznámi Tesco na konci februára  tohto roka.

,,Do aktuálnej siedmej edície grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame prihlásili neziskové organizácie, školy, centrá voľného času a iné verejnoprospešné organizácie až 370 projektov na zlepšenie života vo svojom okolí. Prihlásené projekty boli napísané na výbornej úrovni a pre odbornú komisiu bolo veľmi náročné vybrať 231 finálnych projektov, ktoré postúpili do hlasovacej fázy. Od dnešného dňa sú komisiou už naši zákazníci, keďže sú to práve oni, kto rozhodne o tom, akú výšku grantu získajú jednotlivé projekty,“ dodáva Katarína Pšenáková.

Prevažná časť projektov, za ktoré môžu zákazníci hlasovať v siedmej edícii, je zameraná na oblasť zdravia a športu.
 

Za doterajších šesť edícií grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame darovala spoločnosť Tesco viac ako 800-tisíc eur na realizáciu takmer 1 000 komunitných projektov. Vďaka podpore Tesca môžu miestne organizácie skrášľovať svoje okolie, pomáhať zlepšovať životy ľudí a zvierat či podporovať deti a mládež vo voľnočasových aktivitách v komunitách po celom Slovensku.

 

Pravidlá programu a ďalšie informácie o súčasných i predošlých edíciách nájdete na https://tesco.sk/pomahame/.

 

Zobraziť celú aktualitu
Až 80 percent úrazov vzniká podľa Allianz – SP na slovenských svahochpasik
Až 80 percent úrazov vzniká podľa Allianz – SP na slovenských svahoch

 

Zimné mesiace lákajú mnohých Slovákov urobiť si dovolenku na horách, ktorá je spojená s lyžovaním. Na lyžovačke môžu nastať aj nepríjemné chvíle, a to v momente, keď sa zraníte, okradnú vás, alebo spôsobíte škodu niekomu inému. 

 

„Najčastejšie úrazy, ktoré nám klienti z lyžovačiek hlásia, sú vykĺbenia, podvrtnutia, zlomeniny horných alebo dolných končatín a rebier, poranenia kĺbov, členkových a kolenných väzov, ale aj otrasy mozgu, odreniny a rany zo zľadovatenej plochy svahu. Tieto úrazy vznikajú väčšinou narazením do iného lyžiara, nabratím nekontrolovateľnej rýchlosti končiacej pádom, narazením do snežného dela alebo výskokmi cez umelo urobené skokanské mostíky,“ konštatuje hovorkyňa Allianz – SP Lucia Muthová.

 

slovenské svahy sú rizikovejšie
Podľa štatistík Allianz – SP až 80 % úrazov vzniká na slovenských svahoch, zvyšných 20 % hlásia klienti zo zahraničia, najmä z Rakúska, Talianska a Francúzska. „Riešili sme prípad, keď sa lyžiarka spustila z kopca a nabrala nekontrolovateľnú rýchlosť, pričom neudržala rovnováhu a spadla. Pri náraze si vykĺbila rameno s dobou liečenia 45 dní. Ďalší lyžiar si pri páde vo veľkej rýchlosti pretrhol skrížený kolenný väz. Zo zranenia sa liečil 90 dní,“ vymenúva L. Muthová. Úrazy sa stávajú aj pri sánkovaní, ale aj pri zosadaní z lanovky. „Lyžiar začiatočník neskoro vysadol zo sedačkovej lanovky, jeho lyže pri zoskoku nabrali rýchlosť a vrazil do lyžiara, ktorému zlomil rebro. Ďalší úraz vznikol pri sánkovaní medzi stromami. Osoba sediaca vpredu utrpela poranenie kolena s liečením 65 dní. V inom prípade otec ťahal dieťa na saniach po zasneženej ceste, robil s ním vývrtky až dieťa zo saní vyletelo a utrpelo ľahký otras mozgu,“ dodáva L. Muthová.

 

európsky preukaz nemusí stačiť

Ak utrpíte úraz v Európe, liečebné náklady vám kryje Európsky preukaz zdravotného poistenia (EPZP). Ten však nepokrýva napríklad náklady za transport, ktoré sa pri leteckom prevoze pohybujú aj v desaťtisícoch eur. Navyše, vo viacerých európskych krajinách sa platí spoluúčasť za ošetrenie či vysoké poplatky za lieky.

 

nezabudnite na zodpovednosť
Na lyžovačke v zahraničí sa nemusíte zraniť len vy, ale taktiež môžete spôsobiť škodu na zdraví či majetku iného lyžiara. Takúto škodu si poškodení, najmä v zahraničí, neváhajú vymáhať aj súdnou cestou. „Príčinou väčšiny úrazov na svahoch býva, že do lyžiara, ktorý ide z kopca alebo stojí na kopci alebo pri vleku, narazí iný lyžiar. Odporúčame preto nezabúdať aj na poistenie zodpovednosti,“ upozorňuje L. Muthová. Cena komplexného cestovného poistenia v rámci Európy, v ktorom máte zahrnuté pokrytie liečebných nákladov v neobmedzenej výške, úraz, kompenzáciu trvalých následkov, poistenie batožiny, asistenčné služby a zodpovednosť za spôsobenú škodu je 1,70 € na deň. Poistenie môžete uzatvoriť jednoducho online, sms-kou alebo telefonicky.

Zobraziť celú aktualitu
#GivingTuesday v Tescu: kolegovia darovali charitám stravné lístky, deky aj oblečenie pasik
#GivingTuesday v Tescu: kolegovia darovali charitám stravné lístky, deky aj oblečenie

Oblečenie, deky, potravinyaj stravné lístky darovali kolegovia z Tesca charitám v rámci celosvetovej decembrovej iniciatívy #GivingTuesday. Myšlienka #GivingTuesday, sviatku štedrosti, darovania a dobrovoľníctva, vznikla v roku 2012 v USA a postupne sa rozšírila do vyše 150 krajín. Tesco je hlavným partnerom iniciatívy na Slovensku, ktorá tento rok pripadla na 3. decembra 2019. 

 

Kolegovia z Tesca tento rok v rámci iniciatívy darovali stravné lístky v hodnote viac ako 1 338 eur, ktoré odovzdali charitatívnym organizáciám podľa vlastného výberu. Okrem stravných lístkov darovali kolegovia z Tesca pre ľudí v núdzi aj deky, novú spodnú bielizeň, trvanlivé potraviny a drogériu.

 

Súčasťou #GivingTuesday bola aj najväčšia potravinová zbierka na Slovensku organizovaná už siedmy rok spoločnosťou Tesco. V rámci úspešnej zbierky, v ktorej zákazníci Tesca opäť prekonali rekord a pre ľudí v núdzi darovali vyše 171 ton potravín a drogérie, reťazec prerozdelil medzi zapojené charity viac ako 52-tisíc eur, aby mohli naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú.

 

„V Tescu veríme, že aj malá pomoc môže mať veľký význam. Preto sme sa tento rok rozhodli opäť zapojiť do programu #GivingTuesday. Všetci naši kolegovia v centrálnej kancelárii, obchodoch aj v distribučných centrách dostali možnosť spraviť dobrý skutok. Som veľmi pyšná na mojich kolegov, ktorí opäť potvrdili, že majú srdce na správnom mieste a neváhajú pomôcť tým, ktorí to najviac potrebujú,“ hovorí Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

 

Čo je #GivingTuesday?

#GivingTuesday je predvianočný medzinárodný sviatok štedrosti, darovania a dobrovoľníctva, keď sa po celom svete oslavujú dobré skutky a šíri dobro. Iniciatíva vznikla v roku 2012 v USA a postupne sa rozšírila do vyše 150 krajín sveta. Sviatok  spája rôzne skupiny ľudí – neziskové organizácie, občianske združenia, firmy, rodiny aj jednotlivcov. Len na Slovensku ľudia s dobrým srdcom za posledné 2 roky prispeli viac ako 103 tisícmi eur, vyše 12 tonami oblečenia a iných potrebných vecí, nespočetnými dobrovoľníckymi hodinami a dobrými skutkami.

 

Foto: Tesco archív

 

Zobraziť celú aktualitu
Všímaví ľudia darovali Vianoce viac ako 7 000 ľuďompasik
Všímaví ľudia darovali Vianoce viac ako 7 000 ľuďom

Vianoce sú pre väčšinu z nás najkrajšie sviatky roka, ktoré prežívame v radosti a v spoločnosti rodiny a blízkych priateľov. Mnohí ľudia však toľko šťastia v živote nemajú. Je dôležité nezatvárať oči pred tými v núdzi či bez domova, pre ktorých sú Vianoce ťažkým a smutným obdobím. Vďaka ľudom s dobrých srdcom a grantovému programu Darujte Vianoce už po osemnásty raz Nadácia Orange prerozdelila sumu 50 000 eur a podporila 322 projektov na pomoc ľudom, ktorí sa ocitli v neľahkej životnej situácii. 

Ako každý rok v období Vianoc, aj tento Nadácia Orange priniesla možnosť ľuďom, ktorým nie je ľahostajný osud tých menej šťastných v ich okolí, posielať svoje nápady ako im pomôcť. Spomedzi 585 predložených žiadostí sa hodnotiaca komisia rozhodla prerozdeliť finančnú podporu 50 000 eur až 322 príbehom.

 

Najviac sa tento rok bude pomáhať v Banskobystrickom kraji, v ktorom sa podporí až 69 žiadostí. Ďalších 63 neľahkých životných situácií sa zmení k lepšiemu v Košickom kraji a 54 projektov bude zrealizovaných v Nitrianskom kraji. Spomedzi vybraných žiadostí sa najväčšej podpory dočkajú rodiny v núdzi, osamelé matky a osamelí otcovia s deťmi, no tiež deti, mládež a seniori či ľudia bez domova. Až 237 oprávnených žiadostí o podporu Nadácie Orange pritom prišlo od fyzických osôb, čo je dôkazom toho, že ľudia v našej spoločnosti nie sú voči svojmu okoliu ľahostajní a chcú nezištne pomáhať.

 

Jednou zo žiadostí, ktoré Nadácia Orange podporí, je napríklad príbeh osamelej matky štyroch detí, ktorá popri rodičovských povinnostiach chodí do zamestnania, aby svojim deťom mohla zabezpečiť základné životné potreby. Na nepriaznivý osud tejto rodiny upozornili kolegyne silnej mamičky, ktoré by chceli pomôcť potrebným zimným oblečením, obuvou a darčekmi pre deti.

 

Srdce na pravom mieste majú aj tí najmenší. Dôkazom toho je základná škola, ktorá sa rozhodla obdarovať 70 osamelých seniorov a ľudí v núdzi. Žiaci školy budú spolu s dobrovoľníkmi vyrábať darčeky, medovníky či vianočné pohľadnice, a potom navštívia seniorov a osamelých ľudí a vyrobené darčeky im slávnostne odovzdajú, pričom im zaspievajú vianočné koledy a zarecitujú básne. Finančné prostriedky od Nadácie Orange budú využité na nákup potrebných surovín a materiálu.

Ďalším príbehom, ktorý sa rozhodla komisia finančne podporiť, je Správny krok. Dobrovoľníčka chce v rámci tejto aktivity obdarovať štyri osoby bez domova, ktoré už urobili prvý krok k tomu, aby našli zmysel života a postavili sa svojmu neľahkému osudu. Z finančného príspevku chce individuálne každému z nich kúpiť to, čo potrebujú, ako napríklad ruksak, domáce oblečenie či zimné topánky. Darčeky im odovzdá pri malom vianočnom posedení, ktoré pre nich zorganizuje.

Krásnym predvianočným príkladom pomoci je tiež príbeh mladej plavkyne s Downovým syndrómom, ktorú chcú predkladatelia obdarovať tabletom. Ten pre ňu bude moderným prostriedkom, ako si ľahšie, rýchlejšie a komplexnejšie osvojiť učivo.

 

Počas Vianoc pomáhajú aj zákazníci a zamestnanci Orangeu

Vďaka programu Darujte dáta môžu tento rok pomáhať aj zákazníci Orangeu. Stačí, ak darujú svoje nespotrebované dáta, ktoré by im inak na konci fakturačného obdobia prepadli. Zákazníci o nič neprídu, pomôžu však zmeniť budúcnosť detí z pestúnskych rodín.

Darované gigabajty premení Orange na balík služieb Love, ktorý obsahuje paušál Go 20 €, pevný internet, potrebné technologické zariadenia a kurz bezpečného používania internetu, keďže mu záleží, aby zákazníci využívali internet zodpovedne a vedeli odolávať nástrahám vo virtuálnom svete. Takýto balík dostane 100 vybraných pestúnskych rodín na dva roky úplne bezplatne. Nespotrebované dáta je možné darovať veľmi jednoducho, stačí poslať bezplatnú SMS v tvare DARUJEM na číslo 100. Pestúnskym rodinám pomáhajú tiež zamestnanci Orangeu, ktorí už počas prvého mesiaca kampane zozbierali viac než 7 200 GB nespotrebovaných dát. Viac informácií o projekte Darujte dáta nájdete na https://www.orange.sk/darujem.

Zobraziť celú aktualitu
PRIESKUM: OBĽÚBENOSŤ KUPOVANIA DARČEKOV NA POSLEDNÚ CHVÍĽU RASTIEpasik
PRIESKUM: OBĽÚBENOSŤ KUPOVANIA DARČEKOV NA POSLEDNÚ CHVÍĽU RASTIE

Počet ľudí, ktorí nakupujú darčeky na poslednú chvíľu, z roka na rok rastie. Podľa decembrového online prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku Avion Shopping Park v Bratislave si kúpu darčekov dopraje tesne pred Štedrým dňom takmer tretina obyvateľov Slovenska (27 %). Vlani tak urobil každý piaty respondent.

 

Medziročne klesol počet ľudí, ktorí nakupujú vianočné prekvapenia od novembra – zatiaľ čo vlani darčeky od nástupu jedenásteho mesiaca zháňalo vyše 72 %, tento rok iba 67 %. Vianočné prekvapenia pribežne počas roka kupuje 12 % opýtaných.

Prvé miesto hitparády najobľúbenejších darčekov pre najbližších sa ani tento rok nezmení – 36 % ľudí kúpi najbližším oblečenie, módne doplnky alebo topánky. Na druhé miesto sa prepracovala kozmetika (17 %) a tretia je elektronika (14 %). Knihy, CD a DVD uprednostní desatina opýtaných.

Najobľúbenejšími miestami na kúpu darčekov sú stále nákupné centrá (56 %) a hneď po nich e-shopy (29 %).

„Nákupy na poslednú chvíľu si necháva čoraz viac zákazníkov. Dôvodom je široká a naozaj pestrá ponuka obchodov, ktoré sú otvorené ešte aj na Štedrý deň 24. decembra. Ľudia tak môžu nakúpiť darčeky pre celú rodinu aj pri jednej návšteve nákupného centra. Aj vďaka rastúcej ekonomickej sile Slovákov môžu nakupovať spontánnejšie a menej plánovať,“ hovorí Katarína Michaliaková, marketingová manažérka Avionu v Bratislave, a dodáva: „Trend sa prejavil už počas roka – hoci ľudia nakupovali menej, vyberali kvalitnejšie tovary za vyššie ceny a trávili viac času pri návšteve Avionu, najmä novej gastro pasáže s vyše 650 miestami na sedenie, stretávanie sa, sedenie, relax, debaty či občerstvenie.“

Aj prieskum ukazuje, že oproti minulému roku vzrástol počet ľudí, ktorí minú na darčeky do 500 eur, z 37 % na 43 %. Polovica opýtaných však minie na darčeky rovnako ako vlani, teda do 200 eur.

Vianočnú atmosféru v Avione tento rok dopĺňa úplne nová vôňa i výzdoba. Moderné žiarivé zlato-biele ozdoby nahradili predchádzajúcu tradičnú výzdobu s ľudovými prvkami.

„Pre detičky a fanúšikov rodinného vianočného fotografovania sme pripravili vynovené scénky s medveďmi. Radosť v detských očiach určite vyčarí rozprávkový kolotoč pri All Toys, na ktorom sa môžu povoziť úplne zadarmo,“ dopĺňa Katarína Michaliaková.

Zdroj:Katarína Š.

Zobraziť celú aktualitu
Vianočné otváracie hodiny obchodov Tesco:  na Štedrý deň bude otvorené do 11-stejpasik
Vianočné otváracie hodiny obchodov Tesco: na Štedrý deň bude otvorené do 11-stej

Fanúšikovia kupovania vianočných darčekov na poslednú chvíľu budú môcť nakúpiť v obchodoch Tesco aj na Štedrý deň do 11.00 hodiny. Detailné informácie o vianočných otváracích hodinách nájdu zákazníci na internetovej stránke Tesca alebo v jednotlivých predajniach.

 

Obchody budú zatvorené ďalšie dni – v stredu na 1. sviatok vianočný a vo štvrtok na 2. sviatok vianočný – na Štefana. Výnimkou budú čerpacie stanice, ktoré budú otvorené vo štvrtok 26. decembra 2019 od 8.30 do 20.00 hod.

 

V piatok 27. decembra 2019 budú obchody otvorené od 7.00 hod. Od 28. do 30. decembra 2019 budú platiť bežné otváracie hodiny. Na Silvestra bude väčšina Tesco obchodov otvorená až do 18.00 hod., niektoré prevádzky až do 19-tej. Predajne aj čerpacie stanice Tesco budú na Nový rok 1. januára 2020 zatvorené podľa platnej legislatívy.

 

Tesco privíta svojich zákazníkov opäť vo štvrtok 2. januára 2020, všetky predajne aj čerpacie stanice budú otvorené od 7.00 hod.

 

Služba Tesco Online nákupy bude mať tiež upravené prevádzkové hodiny.Zákazníci ju môžu využívať nepretržite až do 23. decembra 2018. Rozvoz objednávok bude zastavený 24. až 26. decembra 2018, na Nový rok na 6. januára na Troch kráľov. Na Silvestra bude služba obmedzená do 16.00 hod. Od druhého januárového dňa bude mať služba bežnú prevádzku.

 

Otváracie hodiny predajní Tesco počas Vianoc 2019:

Zobraziť celú aktualitu
Slovenský výrobca lahôdok Koro plánuje postaviť nový závodpasik
Slovenský výrobca lahôdok Koro plánuje postaviť nový závod

K takmer 500 lokálnym výrobcom potravín, ktorí dodávajú aktuálne svoje výrobky do prevádzok Tesca na Slovensku, patrí už 20 rokov výrobca lahôdok a chladených výrobkov, firma Koro z Rimavskej Soboty. Počas dvadsaťročnej spolupráce firma neustále inovuje svoj sortiment a prináša do reťazca nové atraktívne výrobky, v súčasnosti najmä v segmente zdravých potravín. Spoločnosť aktuálne plánuje výstavbu nového závodu.

„Je to veľmi pekný príbeh,“ hovorí o začiatkoch spolupráce Vladimír Košin, riaditeľ spoločnosti Koro, „ako mladý začínajúci podnikateľ som sa na svojom starom aute vybral do Prahy, do veľkého hypermarketu Tesco na rokovanie s centrálnym nákupcom. Bol to pre mňa úžasný zážitok – a najmä, keď sme následne naštartovali spoluprácu. Pre maličkú firmu to bol neskutočný skok.“

Spolupráca s obchodným reťazcom posunula firmu Koro z malých prenajatých priestorov do vlastného vybudovaného závodu s rozlohou 3 500 m2. Rozširovanie Koro nekončí a aktuálne firma pripravuje výstavbu nového závodu  s rozlohou 6 000 m2Byť dodávateľom Tesca pre nás znamenalo nielen rozšírenie výroby a investíciu do nákupu strojov a zaradení, ale najmä  prijímanie nových ľudí a ich zaškolenie na Tesco štandardy,“ vysvetľuje V. Košin.

„Sme veľmi radi, že aj vďaka spolupráci s Tescom mohli mnohé slovenské rodinné firmy vyrásť na veľkých dodávateľov. Lokálne firmy sú pre Slovensko veľmi dôležité, dávajú prácu ľuďom v okolí a vytvárajú dlhoročné spolupráce,“ dodáva Pavol Kišš, manažér nákupu v Tesco na Slovensku.

Na pulty predajní Tesca dodáva Koro chladené pekárenské výrobky – knedle, buchty na pare, chladené cesto a lahôdky – medzi ktoré patrí obľúbené duo vajce, huspenina, nátierky či šaláty. Počas roka Koro dodá do obchodov reťazca 200 až 250 ton týchto výrobkov.

Zaujímavosťou je, že spolupráca Kora a Tesca prispela k tomu, že po 40 rokoch bolo na Slovensku obnovené veľkoplošné pestovanie cíceru. Spracúva sa do výborných nátierok. Pre Koro tento cícer pestuje miestny farmár.

Tesco malým výrobcom ponúka nielen priestor na predávanie ich produktov v rámci vybraných prevádzok, ale aj špeciálne zmluvné podmienky, flexibilný objednávkový režim či distribúciu. Cieľom je podporiť rast malých firiem. Aktuálne nájdu zákazníci na pultoch obchodov Tesco vyše 700 výrobkov od malých lokálnych dodávateľov. Mnohí slovenskí výrobcovia potravín spolupracujú s Tescom už od začiatkov pôsobenia reťazca na Slovensku.

ZDROJ: Katarína Š.
FOTO: TESCO SR

Zobraziť celú aktualitu
Zákazníci Tesca vytvorili rekord, ľuďom v núdzi darovali potraviny za 260-tisíc eur!pasik
Zákazníci Tesca vytvorili rekord, ľuďom v núdzi darovali potraviny za 260-tisíc eur!

Zákazníci Tesca opäť prelomili rekord! V rámci najväčšej potravinovej zbierky na Slovensku darovali viac ako 171 ton trvanlivých potravín a drogérie v celkovej hodnote 260-tisíc eur na pomoc ľuďom v núdzi. Spoločnosť Tesco zorganizovala zbierku spoločne s charitatívnymi partnermi už po siedmykrát. Zbierka prebiehala v 120 obchodoch reťazca a prvýkrát aj prostredníctvomTesco Online nákupov.

„Teší nás, že našim zákazníkom nie je ľahostajný osud iných ľudí, čo sa odzrkadľuje na rekordnom množstve vyzbieraných potravín a drogérie. V Tescu veríme, že aj malá pomoc môže mať veľký význam – či už je to vrecko ryže, mydlo či konzerva sardiniek. A táto zbierka to potvrdzuje: spoločne zákazníci darovali ľuďom v núdzi vyše 171 ton trvanlivých potravín a drogérie v celkovej hodnote 260-tisíc eur!“ hovorí Veronika Bushriaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

Dobrovoľníčkou sa v hypermarkete Tesco Bratislava Zlaté piesky stala aj Veronika Bush (vpravo). ZDROJ FOTO: TESCO SR

Zákazníci Tesca tento rok darovali najmä cestoviny, rôzne konzervy, múku, kávu a cukor. Najväčšie množstvo potravín odovzdali v mestách Dubnica nad Váhom, Krásno nad Kysucou, Žilina, Senec a Bratislava. Dobrovoľníkmi sa v obchodoch stali aj kolegovia z Tesca, pomocnú ruku podalo viac ako 150 kolegov.

Zákazníci mohli tento rok prispieť prvýkrát aj prostredníctvom Tesco Online nákupov. Doteraz sa vďaka tejto novinke vyzbieralo viac ako 110 balíčkov v hodnote vyše 1 000 eur.

Rovnako ako po minulé roky, aj v tomto roku Tesco daruje zapojeným charitám finančný príspevok vo výške 20 % hodnoty vyzbieraného tovaru: „Medzi organizácie prerozdelíme viac ako 52-tisíc eur, aby mohli naďalej pomáhať tým, ktorí to najviac potrebujú,“ dodáva Veronika Bush.

„Ďakujeme za úžasnú pomoc Tescu aj všetkým zapojeným zákazníkom. Ide o obrovský projekt, na ktorom pracujú niekoľko mesiacov stovky dobrovoľníkov. Vďaka takýmto projektom budú mať ľudia v ťažkých životných situáciách krajšie vianočné sviatky aj zimné mesiace. Z darov im môžeme zabezpečiť teplé jedlo a potreby na základnú hygienu, čo je pre mnohých ľudí v núdzi najväčším vianočným darom,“ vysvetlil generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity Erich Hulman.

Vlani sa vďaka zákazníkom podarilo v predajniach Tesco vyzbierať 147 ton trvanlivých potravín a drogérie v hodnote 210-tisíc eur, ktoré pomohli vyčariť krajšie Vianoce ľuďom v núdzi a sociálne slabší rodinám po celom Slovensku.

Potravinovú zbierku organizuje Tesco s Potravinovou bankou Slovenska, Slovenskou katolíckou charitou, Depaul Slovensko, Evanjelickou diakoniou ECAV na Slovensku a OZ Vagus.

Zdroj: Katarína Š.

Zobraziť celú aktualitu
Verejnosť považuje Allianz – SP za najlepšie komunikujúcu poisťovňu pasik
Verejnosť považuje Allianz – SP za najlepšie komunikujúcu poisťovňu

 

Allianz – Slovenská poisťovňa opäť zvíťazila v súťaži Komunikátor roka 2019 a stala sa najlepšie komunikujúcou poisťovňou na trhu. Prvenstvo jej hlasovaním udelili zákazníci, klienti a široká verejnosť v 6. ročníku ankety. 

 

Verejnosť hodnotila nominované inštitúcie na základe vlastných skúseností pri komunikácii s konkrétnou spoločnosťou a vzťahov s verejnosťou. „Sme veľmi radi, že pre našich klientov, zákazníkov a verejnosť sme opäť najlepšie komunikujúcou poisťovňou. O to viac nás teší, že ocenenie sme získali aj tento rok, keď si pripomíname 100 rokov nášho vzniku. Prvenstvo je ocenením všetkých zamestnancov, ktorí komunikujú s našimi klientmi prostredníctvom pobočiek, infolinky, marketingových kampaní, či online, a to pri kúpe poistenia či riešení škody,“ povedala hovorkyňa Allianz – Slovenskej poisťovne Lucia Muthová, ktorá cenu za spoločnosť prevzala.

 

Okrem prvenstva v hlasovaní verejnosti získala Allianz – SP aj druhé miesto v reprezentatívnom prieskume spoločnosti MEDIAN SK, zameranom na hodnotenie spontánnej znalosti značky.

 

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkmi na Slovensku. Hodnotenie sa uskutočnilo formou prieskumu na vzorke takmer 9 000 respondentov, ktorý realizovala spoločnosť MEDIAN SK za prvých deväť mesiacov tohto roka. Verejnosť hlasovala za inštitúciu v jednotlivých kategóriách, s ktorou mala najlepšie skúsenosti v oblasti komunikácie. Do hlasovania sa zapojilo vyše 45-tisíc ľudí.

Viac informácií nájdete na www.cenyhermes.sk.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio