LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • 23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY! VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM!
    23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY! VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM!
    Asi väčšina z nás má rada narodeniny, či už sú naše alebo niekoho blízkeho. Niekto ich má rád možno kvôli torte, iný kvôli darčekom alebo preto, že sa stretne rodina či priatelia. Tento rok oslavuje narodeniny REVOLUČNÝ OBJAV
  • Panamský prieplav má 100 rokov
    Panamský prieplav má 100 rokov
    Panamský prieplav, prepojenie Atlantického a Tichého oceána, vznikol už v roku 1914. Od tých čias výrazne ovplyvnil rozvoj lodnej dopravy a obchodných ciest. Dnes zlučuje až 144 námorných obchodných trás, ktoré spájajú 160 krajín a 1700 prístavov. Každý rok cezeň prejdú približne 3 percentá svetového námorného
  • Modelkou jedine so žiarivým a krásnym úsmevom
    Modelkou jedine so žiarivým a krásnym úsmevom
    Krásny a zdravý úsmev je dôležitý pre všetkých. Sú ale povolania, kde sa akékoľvek zanedbanie v tomto smere neodpúšťa. Takým príkladom je povolanie modelky. Ženy a dievčatá z tejto profesie sa o seba musia starať po všetkých stránkach - žiarivý úsmev
  • Lidl otvára grilovaciu sezónu
    Lidl otvára grilovaciu sezónu
    Grilovačku jednoducho milujeme! Krásne počasie, príroda či záhrada, priatelia a vynikajúce jedlo! Takéto príjemné chvíle si všetci radi užijeme. A aby bola grilovačka chutná a bez starostí

Back to school
Dnes je 23. 09. 2014, meniny má Zdenka.
Rozmaznávajte svoju pokožku s novým orientálnym Spa rituálom od AVONu!
Šetrné pranie pre bábätká, deti a ich mamičky
Objavte zmyselnú esenciu parížskeho štýlu s novým parfumom od AVONu !
Živé kultúry a B  vitamíny
spoznaj svoje dieta
jarna
Náhodný článok
 Leto v pohári – urobte si sladkú domácu pochúťku Leto v pohári – urobte si sladkú domácu pochúťku
Výroba vlastných džemov a marmelád sa v posledných rokoch teší stále väčšej obľube. Domáca príprava sladkej ovocnej dobroty má zároveň tú výhodu, že si môžete sami vybrať ovocie, ktoré na jej prípravu použijete.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
ja a mama
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Palmex – skutočný detektív na škvrnypasik
Palmex – skutočný detektív na škvrny

Obľúbený prací prostriedok Palmex prichádza na trh v novom zložení, vďaka ktorému nájde a účinne odstráni všetky typy škvŕn. Teraz sa už nemusíte obávať toho, že váš obľúbený kúsok oblečenia, obrus alebo posteľná bielizeň skončia zničené v koši. Je tu váš súkromný domáci detektív na škvrny v podobe nového Palmexu.

Žiadna škvrna neunikne

Nový, vylepšený rad produktov značky Palmex je navrhnutý tak, aby jeho aktívne zložky dokázali nájsť špecifické škvrny od trávy, paradajkovej omáčky či čokolády a zároveň aby ich efektívne odstránili. Práve preto je teraz nový enzýmový koktail značky Palmex účinnejší ako kedykoľvek predtým – a žiadna škvrna už neunikne! Rovnako účinné sú vynovené pracie gély Palmex s  receptúrou, ktorá lepšie odhaľuje a odstraňuje mastné, olejovité škvrny a vyčistí tkaniny do hĺbky vlákien.

 

Nasledovník nových trendov

Teraz si služby svojho súkromného detektíva na pranie môžete dopriať v praktickejšom balení. Pracie prášky značky Palmex nasledujú všeobecný trend koncentrácie objemu a menia tak svoje odporúčané dávkovanie zo 100g na 75g na jedno pranie. Avšak i napriek menšej pracej dávke, je teraz nový Palmex ešte účinnejší. Navyše sa ľahšie dávkuje, prenáša i uskladňuje.  

 

Ponorte sa do novej vône

Palmex je teraz dostupný s novou vôňou: Palmex Fresh Lily & White Calla! Váš šatník osvieži vôňa ľalií a bielych kálií. Obľúbené kúsky oblečenia tak budú dokonale čisté a budú krásne voňať.

 

Nové pracie prostriedky značky Palmex – v práškovej a gélovej forme, na biele aj na farebné oblečenie – prídu na trh v júni tohto roku. Odporúčaná maloobchodná cena je: 20praní 5,29€ a 60praní za 12,49€.  

Zobraziť celú novinku
Doprajte vašej pokožke jesenné potešenie s novinkami AVON Naturals!pasik
Doprajte vašej pokožke jesenné potešenie s novinkami AVON Naturals!

AVON prináša jesenné potešenie pre vašu pokožku v podobe novej línie telovej starostlivosti značky AVON Naturals s obsahom exotickej figy a nádychom sladkej vanilky. Tieto novinky vám nesmú chýbať!

AVON rozširuje portfólio obľúbenej značky AVON Naturals o ďalšiu novú  líniu s exotickou figou a nádychom sladkej vanilky. Výrobky línie sú v ponuke ako set v hodnote 18,00 € alebo samostatne.

 

 

Telové mlieko s figami

Objem: 200 ml

Bežná cena: 6,00 €

Upokojujúce telové mlieko hydratuje pokožku a zanecháva ju zamatovo hebkú.

 

 

Sprchovací gél s figami

Objem: 200 ml

Bežná cena: 6,00 €

Sprchovací gél jemne čistí a osviežuje pokožku.

 

 

Telový sprej s figami

Objem: 200 ml

Bežná cena: 6,00 €

Telový sprej príjemne osviežuje pokožku a zanecháva ju jemne voňavú.

 

Zobraziť celú novinku
W5 tablety dokonale vyčistia vašu toaletu pasik
W5 tablety dokonale vyčistia vašu toaletu

Žiadne vytrvalé drhnutie, žiadna drina. Rýchlo, jednoducho a dôkladne – presne tak vyčistia vašu toaletu WC tablety, ktoré teraz nájdete v ponuke predajní Lidl. Uľahčia vám upratovanie a za výbornú cenu.

 

WC Čistiace tablety W5 s trojitým účinkom vám pomôžu pravidelne a celkom jednoducho udržiavať vašu toaletu čistú a sviežu. Jedna tableta dôkladne odstráni usadeniny a vodný kameň, zabezpečí perfektnú hygienu aj na ťažko dostupných miestach a postará sa o dlhotrvajúcu sviežosť.

V jednom balení je 16 kusov tabliet a vybrať si môžete z vôní Breeze a Lemon.

Cena: 0,79 € / 16 ks v balení

 

Zobraziť celú novinku
Rozmaznávajte svoju pokožku s novým orientálnym Spa rituálom od AVONu! pasik
Rozmaznávajte svoju pokožku s novým orientálnym Spa rituálom od AVONu!

AVON predstavuje novú zmyselnú líniu India Intensity značky Planet Spa pre uvoľnenie vašich zmyslov. Nový hydratačný Spa rituál je obohatený o luxusné indické oleje, vďaka ktorým bude vaše telo dokonale zrelaxované a detoxikované.

AVON rozširuje portfólio obľúbenej značky Planet Spa o ďalšiu líniu – India Intensity, ktorá je obohatená o cenné indické oleje: santalový a sezamový. Santalový olej, silné afrodiziakum, sa dokonale stará o suchú pokožku. Hydratačný a zjemňujúci sezamový olej účinne detoxikuje pokožku. Výrobky novej línie s dotykom orientu sú v ponuke ako set v hodnote 31,50 € alebo samostatne.

 

 

Pleťová maska so sezamovým a santalovým olejom

Objem: 75 ml

Bežná cena: 7,50 €

 

Telový peeling so sezamovým a santalovým olejom

Objem: 200 ml

Bežná cena: 12,00 €

 

Telový krém so sezamovým a santalovým olejom

Objem: 200 ml

Bežná cena: 12,00 €

Zobraziť celú novinku
Ziaja prichádza s novinkou Sensitive Skin pre starostlivosť o citlivú pleťpasik
Ziaja prichádza s novinkou Sensitive Skin pre starostlivosť o citlivú pleť

Reaguje vaša pleť podráždene na určité podnety? Ak sa vám na tvári objavujú nepríjemné vyrážky, šupinky, alebo v nej pociťujete napätie, potom, žiaľ, patríte do kategórie tých, ktorých trápi citlivá pokožka. Kozmetická značka Ziaja teraz prichádza s novinkou Sensitive Skin s výťažkom morskej riasy chaluhy zlatej, ktorá bola špeciálne navrhnutá pre citlivú pleť.

Línia Ziaja Sensitive Skin obsahuje upokojujúci denný krém, spevňujúci nočný krém, enzymatický píling, micelárnu vodu a umývací gél na tvár a telo. Je založená na inovatívnej štúdii mikroskopických emulzií, ktoré sú dokonale BIO-kompatibilné so všetkými typmi pleti, špeciálne s veľmi suchou a citlivou. Prípravky sa vyznačujú extra jemnosťou, sú hypoalergénne, neparfumované a s minimálnym obsahom konzervačných látok.

 

Prípravky z línie Ziaja Sensitive Skin obsahujú Antileukín-6, extrakt z hnedej riasy Laminaria Ochroleuca, ktorá je známa ako zlatá chaluha. Táto zázračná riasa má špeciálne vyvinutý ochranný systém proti slnečnému žiareniu, takže predstavuje akýsi prírodný UV filter. VďakaAntileukínu-6 redukujú prípravky podráždenia pleti, ktoré sú zapríčinené vonkajšími faktormi, akými sú napríklad znečistenie ovzdušia či spomínané UV žiarenie. Antileukín-6 má aj protivráskový a spevňujúci účinok. Obnovuje vlastnú hydratáciu pleti. Navyše posilňuje aj lipidovú bariéru, ktorá predchádza dehydratácii a precitlivenosti pleti.

 

Líniu Ziaja Sensitive Skin charakterizuje čistý dizajn, rozpoznáte ju podľa bielo-modrých balení.  

Zobraziť celú novinku
Jednoducho na zahryznutiepasik
Jednoducho na zahryznutie

Aké bolo podľa vás leto? Šťavnaté ako pomaranče, plné sladkého ničnerobenia ako med a zážitkov chrumkavých ako karotka? Teraz si ho môžete pripomenúť vďaka lahodným novinkám RACIO ryžové Simply s príchuťou pomaranča, medu a karotky. Tri sladké pochúťky, ktoré sú jednoducho na zahryznutie v každom ročnom období.

Hravé, ľahké a chrumkavé! Také sú nové ryžové mini chlebíčky RACIO Simply s tromi neodolateľnými príchuťami. Prirodzene bezlepková ryža sa spojila s jedinečnou chuťou karotky, pomaranča a medu a vytvorila s nimi lákavé kombinácie pre malých aj veľkých. Privolajte si sladké spomienky na leto. Vďaka praktickému baleniu môžete mať RACIO Simply kedykoľvek po ruke.

Chrumkavé kolieska Racio Simply karotka v sebe okrem ryže ukrývajú aj podmanivo rafinovanú chuť karotky. Ľahučké a osviežujúce Racio Simply s príchuťou pomaranča vám doslova zamotajú hlavu. Medové motúzy popod nos si môžete ťahať s Racio Simply medovými, v ktorých sú zrnká ryže obalené v sladkej pochúťke od včiel.

Každé praktické 40-gramové balenie Racio Simply obsahuje 100 % prírodné zložky a je pripravené zahnať malý hlad a potešiť aj maškrtné jazýčky.

 

Priemerná predajná cena: od 0,89 € / balenie 40 g

Zobraziť celú novinku
Dermacol Hyalurónová terapia pasik
Dermacol Hyalurónová terapia

Už v gréckej mytológii bohyňa Hébé nalievala bohom nektár, nápoj večnej mladosti, a podávala ambróziu, jedlo bohov, ktoré prepožičiavalo mladosť, krásu a nesmrteľnosť. V povestiach či rozprávkach nájdeme rôzne elixíry večnej mladosti. Existuje aj v skutočnom živote recept na stále mladú pleť? Hyalurónová terapia od kozmetickej značky Dermacol prináša jedinečnú, veľmi efektívnu remodelačnú starostlivosť vypĺňajúcu vrásky a obnovujúcu 3D štruktúru pokožky.

Čo sú vrásky?

Činiteľmi, ktoré spôsobujú alebo zhoršujú vrásky, sú často faktory ako slnko, tabak, alkohol, znečistenie či nedostatočná starostlivosť o pleť. Vráska je vlastne pretrhnutie elastických a kolagénových vláken, ktoré nastane v epiderme a v derme. Prvé vrásky sa na povrchu kože objavujú približne od 30 rokov. Existuje viacero druhov vrások, ktoré sa rozlišujú buď umiestnením alebo mechanizmom vzniku. Ich výskyt sa môže zintenzívniť rôznymi vnútornými (dedičnými, hormonálnymi, atď.) alebo vonkajšími faktormi (slnko, znečistenie, tabak, atď.). Nachádzajú sa primárne na tvári okolo úst, očí a na čele. Ide totiž o zóny, ktoré sú prirodzene vystavené pôsobeniu vonkajšieho prostredia. Mimické vrásky sa prirodzene objavujú u každého, keďže sú spôsobené mimikou: smiechom, mračením  či plačom.

Aj Iva Kubelková našla recept na mladú pleť: „Odporúčam silu hyalurónovej terapie. Moja pleť mladne zo dňa na deň.”

 

Dermacol Hyalurónová terapia

Hyalurónová terapia je cielene určená na špecifické potreby pleti. Je neinvazívnou a šetrnou alternatívou hyalurónových injekcií. Jedinečná, veľmi efektívna remodelačná starostlivosť s čistou sférickou kyselinou hyalurónovou a silným protivráskovým komplexom vypĺňa vrásky a obnovuje 3D štruktúru pokožky. Zlepšuje pevnosť pokožky o 35 %* a vzhľad výrazových vrások o 12 %*. Redukuje povrch vrások o 36 %* a ich hĺbku o 20 %*. Dlhodobo spevňuje kontúry tváre a obnovuje hustotu pleti, navracia jej pevnosť a pružnosť. Zvyšuje produkciu kolagénu o 40 %** a znižuje oxidatívny stres narušujúci štruktúru pokožky o 23 %**. Posilňuje ochrannú kožnú bariéru.

 

Produkty  Dermacol Hyalurónovej terapie:

Remodelačný denný krém – WRINKLE FILLER DAY CREAM - Odporúčaná cena: 50 ml / 14,19 eur

Remodelačný nočný krém – WRINKLE FILLER NIGHT CREAM - Odporúčaná cena: 50 ml / 14,19 eur

Remodelačný krém na oči a pery – EYE & LIP WRINKLE FILLER CREAM - Odporúčaná cena: 50 ml / 10,39 eur

Hydratačná a remodelačná maska – INTENSIVE HYDRATING MASK - Odporúčaná cena: 2x8 ml / 2,69 eur

Zobraziť celú novinku
Oralmedic – úľava pri aftách.pasik
Oralmedic – úľava pri aftách.

Oralmedic ochranný roztok s unikátnou jednorazovou a jednoduchou aplikáciou je konečne účinné riešenie pre liečbu áft v ústach.

Obsahuje patentovanú zložku HybenX™, klinicky testovanú, ktorá účinne zastaví bolesť spôsobenú aftami už za pár sekúnd a zároveň urýchľuje prirodzené hojenie. Po aplikácii okamžite cítite úľavu od bolesti. Roztok zároveň odstraňuje mŕtve tkanivo a baktérie a prekryje ranu ochranným povlakom. Súčasne je vytvorená účinná bariéra proti infekcii. Stačí pri tom jediná aplikácia.

Ako Oralmedic funguje:  Aplikuje sa pomocou pred naplneného bavlneného tampónu.
Krátke pálenie znamená, že produkt funguje.Aplikácia Oralmedicu je lepšia, ak aftu pred tým vysušíte priloženým vatovým tampónom.Odporúčaná doba pridržania tampónu na afte je 5 sekúnd.


Po skončení aplikácie si vypláchnite ústa vodou.Ak je liečba efektívna,  objaví sa na afte a okolo nej biela škvrna.  Krátko po aplikácii pocítite úľavu od bolesti. Väčšina áft sa vylieči bezbolestne do 3-5 dní.

Zobraziť celú novinku
Rex – váš domáci profesionál na praniepasik
Rex – váš domáci profesionál na pranie

Obdivujete čistú posteľnú bielizeň a žiarivo biele obrusy špičkových hotelov a reštaurácií? Teraz môžete oslnivú belosť dosiahnuť aj u vás doma. Doprajte svojmu šatníku alebo posteľnej bielizni profesionálnu starostlivosť s novým pracím práškom Rex Pro-White, ktorý zabezpečí dokonalú belosť oblečenia a ušetrí cenné eurá do rodinnej pokladničky.

Žiarivo biela ako od profesionálov

Rex je teraz dostupný s novou vylepšenou receptúrou Pro-White, vďaka ktorej bude vaše oblečenie bez škvŕn a žiarivo biele, akoby ho vyprali skutoční profesionáli. Kvôli dokonale čistým pracovným košeliam už viac nemusíte navštevovať čistiareň, stačí použiť vášho osobného profesionála na pranie v pohodlí domova. Navyše, teraz Rex šetrí nielen váš rodinný rozpočet, ale aj miesto v kúpeľni. Pracie prášky značky Rex nasledujú všeobecný trend koncentrácie objemu a menia tak svoje odporúčané dávkovanie zo 100g na 75g na jedno pranie s garanciou rovnakého výsledku. Rex Pro-White je teda nielen koncentrovanejší a účinnejší, ale  hlavne praktický z hľadiska dávkovania, prenášania či uskladňovania.

 

Vône z celého sveta v novom dizajne

Obľúbené pracie prášky a gély značky Rex prichádzajú na pulty predajní i s novým dizajnom a okúzľujúcimi vôňami z celého sveta. Odhaľte vôňu Južnej Ameriky vďaka  Rexu Amazonia Freshness, alebo sa ponorte do vône stredozemia s Rexom Mediterranean Freshness. Milovníkov Ďalekého východu omámi vôňa japonskej záhrady v podobe Rex Japanese Garden; aróma zeleného čaju a jasmínu s esenciálnymi olejmi je zase typická pre Rex Green Tea and Jasmine.

 

Žiarivé farby a profesionálna čistota budú dostupné aj pre vaše farebné oblečenie. Účinnú novú receptúru pre oživenie farieb obsahuje taktiež rad pracích prostriedkov Pro-Color.

 

Odporúčané maloobchodné ceny pre nový Rex Pro-White a Rex Pro-Color sú: 20praní 4,29€ za 60praní za 10,99€.

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
ĽudiaĽuďom.sk pomohlo sumou pol milióna Eurpasik
ĽudiaĽuďom.sk pomohlo sumou pol milióna Eur

Darcovský portál ĽudiaĽuďom.sk prekročil dnes ráno (12. 9. 2014) hranicu pol milióna darovaných eur. Za štyri roky fungovania využilo túto webstránku takmer 8-tisíc darcov, ktorí poslali spolu viac ako 14 500 darov.

„Počas leta podľa štatistík počet darcov klesá. U nás však toto pravidlo v tomto roku nefungovalo. Počas letných prázdnin suma darov atakovala hranicu 50-tisíc eur. Pomohla tomu aj celosvetová kampaň Ice Bucket Challenge, vďaka ktorej Organizácii muskulárnych dystrofikov na ich výzve www.LudiaLudom.sk/OMD pribudlo vyše 11-tisíc eur,“ hovorí riaditeľ ĽUDIA ĽUĎOM, n. o. Roland Kyška a dodáva, že medzi ďalšie úspechy portálu patrí aj spolupráca s Vilom Rozborilom a jeho novým projektom V siedmom nebi.

 

Na výzvu Ondreja Juchu z Rudňan, ktorý sa v biednych podmienkach po smrti manželky musí sám starať o šesť detí, pribudlo za necelý týždeň po odvysielaní príbehu v relácii V siedmom nebi už viac ako 4600 eur.

 

„Symbolické je, že sumu 500-tisíc eur sa podarilo naplniť vďaka daru v projekte Kamoši z webu, ktorý sme spustili pred niekoľkými dňami. Ide o novú platformu, ktorá slúži na podporu detí v núdzi. Tento dar pomôže Lukášovi z osady v Ostrovanoch uhradiť náklady na cestu do školy,“ uviedla vedúca projektového tímu ĽudiaĽuďom.sk Daniela Lališová.

 

Portál ĽudiaĽuďom.sk je otvorený pre každého. V praxi to znamená, že finančnú pomoc môžu prostredníctvom neho získať choré deti, hendikepovaní, neziskové organizácie, rodiny vo finančnej tiesni, školy, mimovládne organizácie, či samosprávy. Ku všetkému je potrebné len bezplatné zaregistrovanie výzvy – žiadosti o finančnú pomoc. V súčasnosti je takýchto výziev na portáli vyše 280 a podporiť ich môžu darcovia prostredníctvom elektronického bankovníctva, či už pomocou platobnej karty alebo internetbankingu.

 

Súčasťou portálu ĽudiaĽuďom.sk sú aj samostatné platformy, ktoré umožňujú sprostredkovať dobrovoľnícku prácu, organizovať benefičné e-aukcie v prospech výziev na darcovskom portáli či nový projekt Kamoši z webu, ktorý slúži na podporu detí v núdzi.

Zobraziť celú aktualitu
Štvrtý ročník súťaže Miss Kompost je tu: Zapojte sa aj Vy! pasik
Štvrtý ročník súťaže Miss Kompost je tu: Zapojte sa aj Vy!

Priatelia Zeme – SPZ, Centrum environmentálnych aktivít a internetový obchod Komposter.sk vyhlasujú ďalší ročník celoslovenskej súťaže MISS KOMPOST, ktorej zmyslom je podporiť vnímanie kompostovania ako súčasti moderného životného štýlu. Do súťaže o zaujímavé ceny sa môže zapojiť každý, kto doma kompostuje, bez ohľadu na spôsob kompostovania, veľkosť a typ kompostoviska. Súťažné kompostovisko nemusí vyzerať vôbec vzorovo, porotu môže zaujať práve netradičné riešenie, nápaditosť, či príbeh, ktorý súťažiaci napíše o kompostovaní.

Aj vo štvrtom ročníku súťaže chcú organizátori poukazovať na to, že kompostovanie môže byť jednoduché a zábavné. Pre zapojenie do súťaže stačí do 5. septembra 2014 zaslať tri fotografie s rozlíšením aspoň 2 megapixely so stručným opisom svojho kompostu, kde kandidát na titul miss uvedie miery svojho kompostoviska/kompostéru (výšku, šírku, dĺžku prípadne iný relevantný rozmer), ďalej suroviny, na ktorých si kompost pochutnáva, či ďalšie informácie z výroby a použitia kompostu. Môže tiež pripojiť zaujímavú alebo humornú udalosť, ktorá sa mu pri kompostovaní prihodila. Zároveň si súťažiaci odloží vrecúško kompostu (približne 3 kg), ktorého kvalita môže rozhodnúť vo finále. Súťaž je určená pre jednotlivcov, súkromné osoby, ktoré kompostujú pre vlastnú potrebu.

„V súťaži nám ide hlavne o to, aby sme spropagovali kompostovanie ako súčasť modernej domácnosti a dobrej záhradkárskej praxe. Chceme ukázať, že kompostovať môže každý. Nie však použitím poučiek z kníh, ale príkladov priamo zo života,“ hovorí Branislav Moňok z Priateľov Zeme – SPZ.

Klaudia Medalová z Centra environmentálnych aktivít dodáva „Súťaž ukazuje, že kompostovanie môže byť aj estetické a veselé. Pridajte sa k prírodným záhradníkom a ekologickým pestovateľom, kompostujte  a pestujte zdravé a šťastné rastliny bez syntetických hnojív ?"

Zo všetkých prihlásených kandidátov vyberie odborná porota päť najlepších, ktorí postúpia do finále. Od každého z nich si následne vyžiada odložené vrecúško kompostu. Ich kvalitu bude mať opäť možnosť porovnať i laická verejnosť na verejnom podujatí – Biojarmoku, ktorý sa bude konať 26. 9. 2014 v Trenčíne. Na tejto akcii budú prezentované fotografie a príbehy zaslané finalistami. Každý z nich získa hodnotné vecné ceny, ktoré do súťaže poskytol hlavný partner súťaže – internetový obchod komposter.sk a organizátori súťaže.

„Sme radi, keď vidíme praktické príklady rodín, kde sa kompostovanie stáva súčasťou ich životného štýlu. Tešíme sa, keď môžeme ľudí podporiť špičkovými domácimi kompostérmi, ktoré im uľahčia prácu v záhrade,“ hovorí Ing. Nina Oravcová, www.komposter.sk.

Všetky informácie o súťaži nájdu záujemcovia na webovej stránke http://www.priateliazeme.sk/spz/miss-kompost. Prihlásiť sa môžu písomne na adresu: Priatelia Zeme – SPZ, P.O.BOX H-39, 040 01 Košice, alebo elektronicky na miss.kompost@priateliazeme.sk.


 

Zobraziť celú aktualitu
Vyberte značky desaťročia a vyhrajtepasik
Vyberte značky desaťročia a vyhrajte

Lidl v pondelok 18. augusta odštartoval veľké facebookové hlasovanie o desať značiek desaťročia. Zapojte sa do výberu top vlastných značiek zo sortimentu Lidl a vyhrajte. Sto šťastlivcov získa nákupné poukážky v hodnote 10 eur, no víťazmi budú všetci zákazníci obchodného reťazca. Hlasovanie prebieha do 27. augusta.

Kliknite na fanpage www.facebook.com/lidlslovensko, spustite aplikáciu Značky Desaťročia a zvoľte svojich favoritov. Na výber máte z dvadsiatich vlastných značiek zo sortimentu spoločnosti Lidl: Alesto, Balino, Bluedino, Combino, Crusti Croc, Dulano, Fin Carré, Freeway, Freshona, From´dor, Maribel, Nautica, Nixe, Pikok, Pilos, Saguaro, Tastino, Toppo, Vitafit, W5. Každý deň môžete dať svoj hlas trom značkám. Ak tak urobíte aspoň raz, postúpite do žrebovania o 100 nákupných poukážok v predajniach Lidl v hodnote 10 eur. Výhercov vyžrebujeme po skončení súťaže, pričom za každý hrací deň oceníme práve desať účastníkov našej ankety. Zapojte sa teda každý deň a automaticky zvýšite svoje šance na úspech.

A ak aj nevyhráte, nezúfajte. V septembri a októbri totiž počas piatich týždňov zlacníme ceny produktov vždy dvoch vybraných vlastných značiek o desať percent. „Vlastné značky sú dôležitou súčasťou našej obchodnej identity. V priemere štyri z piatich produktov, ktoré nájdete na pultoch predajní Lidl, sú privátnymi značkami. Tieto výrobky si môžete kúpiť iba v našej sieti, a preto si na ich kvalite dávame mimoriadne záležať,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl a dodal: „Zákazníci si naše privátne značky obľúbili a vedia, že sú synonymom kvality. A keďže nám záleží na názore našich fanúšikov, rozhodli sme sa  im poskytnúť unikátnu možnosť rozhodnúť, ktorá desiatka je ich najobľúbenejšou.“

Hlasovanie o značky desaťročia prebieha v rámci osláv desiatich rokov pôsobenia spoločnosti Lidl na Slovensku. V najbližších týždňoch a mesiacoch sa môžete tešiť na ďalšie zaujímavé prekvapenia. Sledujte www.lidl.sk a www.facebook.com/lidlslovensko a nezmeškajte žiadnu z našich akcií.

Zobraziť celú aktualitu
Celebrity čítajú a pomáhajúpasik
Celebrity čítajú a pomáhajú

Otvoriť si dobrú knihu a začať len tak čítať, na to nepotrebujete žiadne špeciálne dôvody, čas ani miesto. Svoje o tom vedia aj viaceré známe tváre slovenského šoubiznisu – Silvia Šarköziová s dcérou Vanessou, Marek Majeský, či Martin Madej. Všetkých štyroch sme prichytili v tieto horúce letné dni s knihou v ruke, pri pomerne nezvyčajných činnostiach.

V posteli pred spaním, pri dobrej káve, na pláži, či len tak, večer pri krbe. To sú azda najzvyčajnejšie miesta a činnosti, pri ktorých zvykneme vziať knihu a čítať si. Videli ste už ale niekoho s knihou v ruke počas rodinnej prechádzky v nákupnom centre, počas nákupu v potravinách, či naháňania sa za futbalovou loptou? Nie? Tak sa dobre pozerajte, pretože niektorým ľuďom to absolútne nerobí problém.

Pri spomínaných činnostiach sa nám totiž podarilo pristihnúť herca Mareka Majeského, herca a speváka Martina Madeja, či hudobníčku Silviu Šarköziovú s dcérou Vanessou. Všetci štyria so záujmom čítali knihy, ktoré boli ich srdcu blízke. Marek Majeský ako správny futbalový fanúšik nevedel odtrhnúť oči od autobiografie legendy na trénerskom poste Alexa Fergusona a mama a dcéra Šarköziové zase stavili na ženskú klasiku – román od Táne Vasilkovej Keleovej, či Denník Bridget Jonesovej. Martin Madej zase ako správny gurmán poctivo listoval knihu receptov svojho hereckého kolegu Braňa Deáka.

Napriek tomu, že všetci vyzerali pri čítaní naozaj dôveryhodne, všetko sa udialo v rámci charitatívnej akcie darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk a knižného vydavateľstva IKAR. „Stalo sa už pravidlom, že všetky väčšie projekty nášho portálu spájame so známymi tvárami slovenského šoubiznisu, o ktorých vieme, že pomáhať druhým im nie je cudzie. Podarilo sa nám nadviazať spoluprácu s vydavateľstvom IKAR, ktoré ochotne poskytlo väčšie množstvo kníh do našich benefičných e-aukcií. Každú z nich je možné vydražiť, pričom celý výťažok putuje v prospech výzvy malej Sofie, dievčatku, ktoré sa narodilo s DMO a potrebuje rehabilitácie počas celého roka. Marekovi, Martinovi Silvii s Vanessou by sme sa chceli touto cestou poďakovať, že nám so spropagovaním tejto peknej myšlienky pomoholi, ako vždy, bez nároku na honorár,“ povedal PR manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Tomáš Mácha. Spokojnosť s projektom neskrývali ani vo vydavateľstve IKAR.

Vydavateľstvo Ikar ako úspešný vydavateľský dom už tradične podporuje mnohé podujatia a aktivity smerované najmä na znevýhodnené skupiny ľudí z dôvodu zdravotného postihnutia alebo zlého sociálneho zázemia. Keď prišla ponuka z portálu ĽudiaĽuďom.sk, neváhali sme. Rozhodli sme sa venovať knižky do e-aukcie v prospech malej Sofie, ktorá potrebuje rehabilitácie kvôli DMO. Veľmi si želáme, aby jej výťažok z aukcie pomohol,dodala Mária Lešková, PR manažérka vydavateľstva.

Zobraziť celú aktualitu
Na streche CENTRAL-u vyrástlo jedinečné detské ihrisko pasik
Na streche CENTRAL-u vyrástlo jedinečné detské ihrisko

Jedinečné detské ihrisko,  ktoré sa môže popýšiť prívlastkom najbezpečnejšie, vyrástlo na streche bratislavského CENTRAL-ua ponúka rodinám s deťmi ďalšiu možnosť trávenia voľného času v obchodnom centre. Multifunkčné ihrisko sa stalo prirodzenou súčasťou strešného parku známeho ako CENTRAL PARK  a spĺňa náročné požiadavky detí i mamičiek. Areál pozostáva z herných prvkov a atrakcií pre deti, ktoré využívajú kombináciu rôznych materiálov, ako sú švédska oceľ či severská borovica, čím sa deti počas hry zároveň učia spoznávať ich vlastnosti.

Nové detské ihrisko je vďaka použitým materiálom jedným z najbezpečnejších na Slovensku. Dopadový povrch je navrhnutý tak, aby minimalizoval riziko zranenia detí v prípade pádu, a zároveň prepúšťa vodu, čo umožňuje deťom hrať sa prakticky ihneď po daždi. Ihrisko spĺňa najvyššie štandardy európskej normy STN EN 1176 pre herné prvky a STN EN 1177 pre dopadový povrch. Ekologický dopadový povrch šetrí životné prostredie a je z viac ako 80-tich percent vyrobený z recyklovaných materiálov.

 

Jedinečnému dizajnu ihriska dominuje logo CENTRAL-u v tvare srdca. Farebné a hravé 3D modely zvieratiek škandinávskej značky Playtop nenájdete nikde inde na Slovensku. Tieto prvky u detí podporujú kreatívnosť a stimulujú ich k hrám. Vytvárajú zábavné a vzrušujúce prostredie, ktoré rozvíja fantáziu detí, ako aj ich fyzické a spoločenské zručnosti. Veľkosť zvierat vytvára trojrozmerné prostredie, v rámci ktorého sa deti môžu hrať na vrchu zvieraťa, pri ňom alebo okolo neho.

Samozrejmosťou je bezbariérový prístup na plochu ihriska pre detské kočíky a vozíčkárov. Vonkajšie ihrisko je k dispozícii bezplatne a je prístupné počas otváracích hodín CENTRAL-u.

Zobraziť celú aktualitu
Saguaro – pre váš pitný režim aj pre stromypasik
Saguaro – pre váš pitný režim aj pre stromy

 

Už 200 000 stromčekov vysadila spoločnosť Lidl vďaka svojim zákazníkom v Tatrách a kampaň na podporu lesov v našich horách pokračuje ďalej! Keď si zakúpite 1,5-litrovú fľašu minerálnej vody Saguaro označenej špeciálnym logom „Lidl les“, prispejete tak na obnovu tatranského lesa.

Lidl totiž venuje jeden cent z každej predanej fľaše na výsadbu mladých stromčekov.

Cena: 0,25 € / 1,5 l, Lidl

Zobraziť celú aktualitu
Do mesiaca a do dňa výťažok MISIE 03 pomáha postihnutým deťom!pasik
Do mesiaca a do dňa výťažok MISIE 03 pomáha postihnutým deťom!

MISIA 03 je splnená. V priebehu jedného júnového dňa známe osobnosti ako Karin Haydu, Janko Jackuliak, Danica Jurčová, Marek Majeský, či Róbert Jakab vybicyklovali viac ako 6900 EUR. Tie boli určené na nákup pomôcok pre postihnuté deti. Podložky, špeciálne bicykle, ale aj sedačky už dorazili ku svojím majiteľom a uľahčia im tak každodenný život.

Iniciatíva spočívala v objednaní si známej osobnosti - kuriéra, ktorá dotyčnému prinesie certifikát v určitej hodnote. „Za vyzbierané peniaze sme následne nakúpili pomôcky pre postihnuté deti, ktoré sú vopred overené a starostlivo vyberané. Prvé z nich sme odovzdali v júny na Mágio pláži a presne mesiac po akcii môžeme povedať, že všetky pomôcky už majú svojich majiteľov a pomáhajú,“ upresňuje Nikita Slovák, režisér a organizátor akcie na Slovensku.

 

Jednou z rodín, ktoré sa tešia z novej špeciálnej autosedačky, sú Zelienkovci.  „Pre nás a hlavne pre Alicku je to veľká pomoc, za ktorú sme veľmi  vďační. Pri darovaní sice došlo k menšiemu nedorozumeniu, keďže sme uviedli reálny vek Alicky, ktorý je 6 rokov, no vzrast má tak na 2 roky. Sedačka teda bola trošičku veľká. No organizátori boli nesmierne ústretoví a zabezpečili nám obratom jej výmenu,“ hovoria Zelienkovci.

 

Výťažok z MISIE 03 pomohol aj Matúškovi Holubčíkovi s detskou mozgovou obrnou, ktorému poputoval špeciálny kočík.Matúško sa nesmierne tešil. Takého som ho už dávno nevidela. Keď som ho vybrali z kočíka tak plakal, a to sa mi veru ešte nestalo. Doteraz v kočíku veľmi nechcel byť,“ približuje pani Holubčíková.

 

Svoje si na bicykli tento rok odkrútila aj herečka Karin Haydu. „Som dojatá a šťastná, že sa nám všetkým podarilo prispieť detičkám k pohodlnejšiemu životu. Bodaj by takýchto charitatívnych podujatí a ľudí ochotných pomáhať bolo čoraz viac. Áno bolo teplo a občas sme už nevládali, no musím sa priznať, že už teraz sa teším na tu budúcoročnú MISIU,“ hovorí Karin.

 

„Sme naozaj šťastní, že vieme aspoň takto pomôcť. Obdiv patrí všetkým osobnostiam, viac či menej známym menám, ktoré bicyklovali aj napriek horúčavám a tiež partnerovi Telekom, vďaka ktorému sme mali skvelú podporu pre dispečing a realizáciu celého projektu vôbec. Výsledkom toho je, že niekoľkým deťom a ich rodičom sa uľahčí život. A to nie je málo, myslím si,“uzatvára Nikita Slovák.


Zobraziť celú aktualitu
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014 pasik
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014

Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2014, a to až v troch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii pleťová, vlasová kozmetika a prostriedky na umývanie riadu. Ocenenia si na slávnostnej ceremóniiprevzali sortimentná manažérka dm drogerie markt Silvia Bendžáková a vedúca oddelenia marketingu Ing. Nicol Noseková.

Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 14. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

 

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2012 do 31. 12. 2013. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

 

Voľba víťazov prebehla celkovo v 21 kategóriách na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

 

O VÍŤAZNÝCH VÝROBKOCH

 

Kategória pleťová kozmetika

alverde anti-aging Q10 BB krém, 50 ml

Zloženie s rastlinným extraktom z arónie ošetruje a regeneruje pokožku. Vitamín E podporuje prirodzenú ochranu pleti pred vplyvmi životného prostredia a pomáha tak predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. Koenzým Q10 má antioxidačné a radikály zachytávajúce vlastnosti. Rastlinný glycerín dodáva hydratáciu, pričom bambucké maslo robí pleť jemnou.

4,49 €

 

Kategória vlasová kozmetika

Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy, 100ml

Balea olejová kúra s výťažkom zo slnečnice a argánovým olejom ošetruje poškodené a namáhané vlasy. Olej vlasy nezaťažuje a zanecháva ich dokonale lesklé a pružné, plné života. Arganový olej na vlasy vytvára bariéru medzi vlasmi a škodlivými faktormi ako je napr. slnečné žiarenie a sušenie teplým vzduchom. Má schopnosť regenerovať a obaliť vlasové korienky.

3,29 €

 

Kategória prostriedky na umývanie riadu

Denk mit nature Revolution, kapsule do umývačky riadu, 30 ks

Denk mit nature Revolution, tablety do umývačiek riadu, v praktickom znovu uzatvárateľnom balení, sú šetrné k životnému prostrediu. Vďaka inovatívnemu „systému nízkej teploty“ sa ich plná čistiaca sila spúšťa už pri 40°C.

4,39 €

Zobraziť celú aktualitu
 Nástrahy internetu prázdniny nemajúpasik
Nástrahy internetu prázdniny nemajú

OVCE.sk nezaháľajú ani počas leta a vyrážajú za deťmi do letných táborov. Spolu s kníhkupectvom Panta Rhei a telekomunikačným operátorom Telekom si pripravili pre dvesto detí z detských domovov interaktívny workshop na tému bezpečný internet. Práve leto je totiž obdobie, kedy deti viac siahajú po mobiloch či tabletoch a častokrát zabúdajú na to, že nástrahy na internete prázdniny nemajú.

OVCE.sk sa každoročne v lete vyberú za deťmi do táborov, aby im hravou formou priblížili svet internetu a mobilných technológií a varovali ich pred nepríjemnými a nebezpečnými situáciami, v ktorých by sa mohli v tomto virtuálnom svete ocitnúť. Tento rok OVCE.sk zavítali do detského tábora Bubliwood pri priehrade Dubník neďaleko Starej Turej, kde sa stretávajú deti z detských domovov a profesionálnych rodín. „Život detí v ústavnej starostlivosti je popretkávaný mnohými situáciami, ktorých by malo byť dieťa ušetrené. O to viac sa ich aj prostredníctvom našich táborov snažíme čo najlepšie pripraviť do života a s tým súvisí aj mediálna výchova v dnešnom svete plnom informačných technológií,“  hovorí Miroslava Jánošíková z OZ Bublina, ktoré tábory organizuje.

Hru si za spôsob komunikácie vybrali aj OVCE.sk, ktoré si s deťmi zahrali aj inscenované scénky na tému Ako sa správať na internete. Tábor Bubliwood navštívia OVCE.sk hneď dvakrát, druhá návšteva sa uskutoční 8. augusta 2014. Celkovo tak odškolia približne 200 detí v otázkach bezpečného používania internetu. „Počas letných prázdnin majú deti kopec voľného času, ktorý mnohokrát venujú surfovaniu po internete. Naše workshopy sú navrhnuté tak, aby boli zábavné a poučné zároveň. Aby sme deti naučili,  že internet je dobrý sluha, ale zlý pán,“ vysvetľuje Miro Drobný, autor projektu OVCE.sk.

Spolu s partnermi pripravilo eSlovensko na leto aj súťaž pre materské škôlky, v ktorej môžu vďaka kreativite detí vyhrať špeciálny workshop OVCE.sk venovaný malým škôlkarom. Stačí, ak v škôlke vytvoria plagát na tému Ako chránia OVCE.sk deti na internete a jeho fotografiu zašlú do eSlovensko emailom na adresu sutaz@zodpovedne.sk. Do súťaže sa môžu materské škôlky prihlasovať do polovice júla. Viac informácií nájdete na stránke www.zodpovedne.sk.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio