LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • Cider Strongbow – najlepší na svete
    Cider Strongbow – najlepší na svete
    Najobľúbenejší cider na svete, značka Strongbow, žne úspechy aj na prestížnych medzinárodných fórach. Pozíciu jednotky medzi konzumentami potvrdil Strongbow vo februári v medzinárodnej súťaži THE INTERNATIONAL CIDER AWARDS 2015, na ktorej získal zlatú a bronzovú medailu. Kvalitu
  • Zlatý Bažant Marcové -  prvá jarná voľba z Hurbanova
    Zlatý Bažant Marcové - prvá jarná voľba z Hurbanova
    Milovníci zlatého moku budú môcť v tomto roku privítať jar skutočne originálne. Jarná špecialita Zlatý Bažant Marcové z hurbanovského pivovaru poteší po dlhej zime každého, kto vie oceniť netuctové a chutné pivné špeciály. Polotmavý ležiak Zlatý Bažant Marcové
  • Dizajn mobilných telefónov vstúpil do doby sklenenej
    Dizajn mobilných telefónov vstúpil do doby sklenenej
    Od vzniku prvých prenosných telefónov ubehlo viac ako 40 rokov. V najnovších smartfónoch by ste však ich podobu hľadali márne. Aktuálne nastáva doba sklenená, ktorej dominujú smartfóny Samsung Galaxy S6 a S6 edge.
  • Vychutnávajte si kávu naplno
    Vychutnávajte si kávu naplno
    Voda neodmysliteľne patrí ku káve. Ich spojenie začína pri pestovaní na plantážach, pokračuje cez spracovanie a následne končí pri príprave a servírovaní. Práve pri servírovaní a pití má veľmi dôležitú úlohu. Na Slovensku ku káve prinesú

Zázvorový čaj proti chrípke

Autor: Wera
Zázvorový čaj proti chrípke

 

Horúci zázvorový čaj je najlepším pomocníkom pri zimnici, nádche a chrípke, posilňuje imunitu a pomáha vylučovať hlieny. Zázvor navyše pomáha dobrému tráveniu a reguluje plynatosť. Je prospešný aj pri stresových situáciách, dokáže upokojovať a uvoľňuje migrény.


Korenie, ale aj čaj

Ako korenie sa používa na ochutenie rôznych sladkých jedál, ale aj do mäsitých či zeleninových pokrmov. Asi najznámejší je však zázvorový čaj, či limonáda. Zázvor má veľmi výraznú, špecifickú, akoby štipľavú chuť. Nie každý si preto chuť zázvoru obľúbi. Spôsobuje ju množstvo chemických látok, ktoré zázvor obsahuje. Koreň zázvora je bežne dostupný na pultoch slovenských predajní. Nájdete ho aj v mnohých potravinách, ako napríklad sladené limonády obsahujúce výťažky zo zázvora.

 

Zázvor ako liek

Zázvor sa vyznačuje mnohými pozitívnymi účinkami. Je vhodný na liečbu prechladnutia, v boji proti chrípke, rakovine. Podporuje tiež trávenie a niektoré zdroje ho zaraďujú aj medzi prírodné afrodiziaká. Je vhodný tiež na posilnenie imunity, či liečbu reumatoidnej artritídy. „Zázvor obsahuje látky, ktoré majú veľmi silno imunostimulačné účinky na jednej strane a protizápalové účinky na strane druhej,“ vysvetľuje lekár a špecialista na zdravú výživu Igor Bukovský. Práve preto je možné použiť zázvor pri množstve diagnóz.

 

Otužovanie vďaka zázvoru

Podľa Bukovského je možné konzumáciu zázvoru považovať za určitú formu otužovania. Pri otužovaní ide totiž o to, aby bol nervový systém človeka vystavený určitému stresu, ktorý je v podstate neškodný. Cez aktiváciu ďalších systémov je tak nervový systém pripravený na situáciu, keď reálny stres pre organizmus príde. Podobný „neškodný“ stres vyvoláva v tele napríklad aj konzumácia štipľavej papriky. Pálenie, ktoré človek pri konzumácii pociťuje, je stres. Existuje tiež teória, ktorá hovorí, že závislosť na pálivé jedlá má rovnaké fyziologické účinky a prechádza rovnakými procesmi ako adrenalínové športy.

 

Zázvorový čaj

Príprava zázvorového čaju je jednoduchá. Potrebujete naň kúsok koreňa, približne vo veľkosti 2 cm. Koreň je potrebné nastrúhať, zaliať vriacou vodou a nechať niekoľko minút postáť. Po vylúhovaní môžete do čaju pridať lyžičku medu alebo cukor. „Dve - tri šálky za deň, ak ich pijete pravidelne, môžu mať veľmi pozitívne účinky,“ skonštatoval Bukovský.

Silu zázvorového čaju využívajú mnohí ľudia aj v boji proti migréne. Pomáha predovšetkým na začiatku záchvatu. Zázvor obsahuje totiž látky zabraňujúce vzniku chemikálií, ktoré v mozgu spôsobujú roztiahnutie ciev a vyvolávajú migrénový záchvat. Zázvorový čaj určite nepomôže každému, kto má migrénu. Je vhodný pre ľudí, ktorí trpia migrénou „z času na čas“. Vďaka jeho účinkom, tak nemusia zbytočne užívať lieky. Ak uprednostňujte čaje v nálevových vreckách, zázvorový čaj isto nájdete aj v lekárňach.

 

Zázvorová limonáda

Jej príprava nie je náročná ani na čas ani na suroviny, tak isto ako príprava zázvorového čaju. Približne dvojcentimetrový kúsok koreňa je potrebné ošúpať a nastrúhať do kanvice. Nastrúhaný zázvor zalejte malým množstvom vriacej vody a nechajte ho vylúhovať. Potom ho precedte, pridajte cukor alebo med – podľa chuti a nechajte vychladnúť. Vylúhovaný zázvor stačí zaliať studenou vodou alebo minerálkou, pridať môžete aj plátok citróna, pomaranča či limetky.

Archívny článok
Tlačiť
Kategória: Prevencia

Dnes je 29. 08. 2015, meniny má Nikola.
Posilnite imunitu svojich detí ešte pred začiatkom školy!
 	 Získajte viditeľne čistú a žiarivú pleť s mladistvým vzhľadom len za 30 sekúnd!
Profesionálni pomocníci pre alergikov
Udržte si pevné kosti
Náhodný článok
23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY!   VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM! 23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY! VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM!
Asi väčšina z nás má rada narodeniny, či už sú naše alebo niekoho blízkeho. Niekto ich má rád možno kvôli torte, iný kvôli darčekom alebo preto, že sa stretne rodina či priatelia. Tento rok oslavuje narodeniny REVOLUČNÝ OBJAV patentu micelárnej vody. V dnešnej dobe je tak obľúbená, že sa každých 8 sekúnd predá jeden kus na svete.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Mydlová tableta Dove Beauty Cream Bar  - ikona aj skvelý pomocník pre krásu vašej pletipasik
Mydlová tableta Dove Beauty Cream Bar - ikona aj skvelý pomocník pre krásu vašej pleti

Leto je pre pleť jedným z najnáročnejších období v roku. Slnko, opaľovacie prípravky, slaná morská, či chlórovaná bazénová voda pre ňu predstavujú veľkú skúšku. Nie je však nutné si letné radovánky odopierať. Skvelým pomocníkom pre starostlivosť a jemné čistenie pleti môže byť ikonický produkt - tableta na umývanie Dove Beauty Cream Bar. Tá obsahuje hydratačné zložky, vďaka ktorým zachováva prirodzenú vlhkosť pokožky a nevysušuje ju.

Tableta na umývanie bola vôbec prvým produktom značky Dove. Vyrába sa už od roku 1957, kedy vďaka svojmu revolučnému zloženiu začala nahrádzať klasické mydlá s tendenciou pleť vysušovať. Dove Beauty Cream Bar je od počiatku iná. Obsahuje ¼ hydratačného krému, ktorý pomáha udržať pokožku jemnú a vyživenú.

Z tohto dôvodu je ideálny na starostlivosť o celé telo, a to aj u tých najcitlivejších jedincov.

Dove Beauty Cream Bar je vďaka svojmu zloženiu efektívnym a jemným čistiacim produktom vhodným tiež na starostlivosť o tvár. Ten šetrne odlíči, nepodráždi, a tak po umytí pleť nie je suchá ani napätá, ako sa môže stať po použití obyčajných mydiel.

 

Dove Beauty Cream Bar je skvelým pomocníkom na cesty, kedy sa dá pomocou jediného výrobku umyť, bezproblémovo odlíčiť, pritom udržať prirodzenú vlhkosť pokožky a zbytočne ju nevysušiť.

 

Dove krémová tableta na umývanie je k dostaniu v bežnej maloobchodnej sieti za nezáväznú spotrebiteľskú cenu 1,09 €.

 

 

Zobraziť celú novinku
Orbit sú teraz ešte lepšiepasik
Orbit sú teraz ešte lepšie

 

Značka Orbit prichádza s veľkou zmenou, vďaka ktorej sú teraz žuvačky Orbit ešte lepšie!* Od tohtoročného apríla si môžu spotrebitelia vybrané príchute vychutnať vo vylepšenom zložení.

Príchute Orbit Peppermint, Spearmint, Sweetmint, Strawberry a ďalej Strong Mint a Fresh Mint z rady Orbit Professional sú teraz vylepšené a všetkých, ktorí radi žuvajú, čaká okrem ešte intenzívnejšieho pocitu čistých zubov, tiež výraznejší chuťový zážitok.

 

Kompletný sortiment značky Orbit navyše prešiel zmenou loga. Nové logo je ešte nápadnejšie a zaujme na prvý pohľad. Pôsobí modernejšie, ale stále odkazuje na tradíciu značky Orbit. Pravidelné žuvanie žuvačiek Orbit zamedzuje vzniku zubného kazu a práve " iskra " pri úvodnom písmene " O " v logu symbolizuje zdravý a žiarivý úsmev.

 

Žuvanie v číslach

-  Značka Orbit dosiahla skvelé výsledky - žuvačky chutia dlhšie, pocit sviežosti je intenzívnejší a navyše majú pozitívny vplyv na zdravie zubov!

-  Slovenskí spotrebitelia uprednostňujú rovnako ako spotrebitelia vo svete mätové príchute Orbit Peppermint a Spearmint. Avšak aj ovocné príchute si našli svojich fanúšikov.

-  Každý Slovák žuje v priemere 83 žuvačiek za rok. Na českom trhu je to 79 žuvačiek ročne.

-  Vo svete sú veľvyslancami dentálnych benefitov spoločnosti Wrigley okrem značky Orbit tiež značky Extra alebo Freedent. Žuvačiek všetkých týchto troch značiek sa globálne vyžuje 2 000 za sekundu, čo je viac ako 170 miliónov žuvačiek denne.

 

 

História žuvania

-Prvý patent na žuvacie gumy bol udelený v roku 1871, a to Williamovi F. Semple z Ohia. Patent mal, žuvačky napriek tomu nevyrábal.

-Prvá žuvačka na svete sa volala Black Jack a bola zo sladkého drievka.

-Človek, ktorého meno obletelo celý svet, a je známy dodnes a iste ešte dlho bude, je William Wrigley. Ten v roku 1892 začal úspešne distribuovať svoje žuvačky tak, že ich zadarmo pribaľoval k práškom na pečenie. Nakoniec svoje obchodné plány zmenil a začal sa venovať iba výrobe a predaju žuvačiek.

-O dva roky neskôr, v roku 1894, uzreli svetlo sveta značky Wrigley 's Spearmint a Wrigley ' s Juicy Fruit, ktoré sa v takmer nezmenenej podobe predávajú dodnes.

-V roku 1924 sa prvýkrát objavujú informácie o dentálnych benefitoch žuvačiek.

-V 40. rokoch 20. storočia prichádza na trh typické balenie v samostatných plátkoch po piatich kusoch.

 

 

Prečo žuť

-Po každom jedle či pití začínajú zubný povlak aj kyseliny napádať zuby a rozpúšťajú minerály na povrchu zubov. Tým sa zuby oslabujú, čo môže časom viesť k vzniku zubného kazu. Žuvanie žuvačiek bez cukru stimuluje produkciu slín, čo pomáha neutralizovať zubný povlak na zuboch, ktorý by mohol narušiť zubnú sklovinu. Sliny, ktoré obsahujú vápnik a fosfátové ióny, tiež môžu prispieť k obnoveniu minerálov v zubnej sklovine a tým aj v zuboch. Zubná sklovina sa tak sama zacelí a zuby opäť zosilnejú.

-Bolo dokázané, že žuvanie žuvačiek bez cukru 20 minút po každom jedle pomáha udržiavať zuby zdravé.

Zobraziť celú novinku
Prichádza známa značka nemeckej kozmetiky CDpasik
Prichádza známa značka nemeckej kozmetiky CD

Nemecká CD kozmetika od spoločnosti Lornamead uvádza na slovenský trh produkty na starostlivosť o pokožku, ktoré neobsahujú žiadne kontroverzné zložky ako sú minerálne oleje, parabény, alumíniové soli, silikóny či umelé farbivá. Špeciálny rad deodorantov a sprchových gélov využíva len prírodou inšpirované zložky, ktoré rešpektujú prirodzenosť pokožky a nezaťažujú ju zdravie ohrozujúcimi látkami.

Kvalitná nemecká kozmetika

Ak sa rozhodnete pre výrobky CD od spoločnosti Lornamead, farebné obaly či pestrofarebný obsah nečakajte – nemecká značka stavila predovšetkým na kvalitu svojich výrobkov a jednoduchý dizajn obalov. Cieľom značky je ponúknuť jemnú, ale intenzívnu starostlivosť o pokožku, a to vďaka vybraným prísadám pochádzajúcich z prírody a rešpektujúcich prirodzenosť vašej pokožky. V roku 2011 spoločnosť predstavila filozofiu čistoty svojich produktov „CD Reinhetsgebot”, podľa ktorej produkty CD nebudú obsahovať žiadne minerálne oleje, silikóny, parebény, umelé farbivá ani zložky pochádzajúce zo zvierat.

 

Len voda a CD

Claim „Mojej pokožky sa smie dotýkať len voda a CD“, s ktorým kozmetika prichádza na Slovensko, odkazuje k starému slovenskému prísloviu „menej je niekedy viac“. Posolstvo upozorňuje kupujúceho, že na správnu hydratáciu pokožky nie je nutné používať množstvo prostriedkov, ale skôr je vhodné vyberať si produkty, ktoré rešpektujú prirodzené vlastnosti pokožky.

 

CD pôsobí na trhu v Nemecku viac ako 50 rokov. Prvým produktom bolo mydlo, neskôr Pre veľký úspech rozšírila značka svoje portfólio o celý rad produktov zameraných na starostlivosť o pokožku, pozostávajúcich zo sprchových gélov, telových krémov, produktov do kúpeľa a dezodorantov.

 

Cieľom značky je ponúkať zákazníkom jemnú starostlivosť o pokožku, a to vďaka starostlivo vyberaným rastlinným výťažkom. CD kozmetika nepodlieha trendom, ale naopak, pri výbere ingrediencií vždy stavia na overených a čo najviac prírodných zložkách, ktoré pokožke ponúkajú všetko, čo potrebuje a zbytočne ju nezaťažujú syntetickými látkami.

V duchu myšlienky „menej je viac“ deklarovala značka CD v roku 2011 svoj záujem nepridávať do svojich produktov žiadne minerálne oleje, silikóny, parabény, umelé farbivá ani živočíšne prísady. Značka zároveň pracuje na vývoji alternatívnych spôsobov, ktoré by mohli nahradiť testovanie produktov na zvieratách.

Viac informácií na stránke: https://cd-koerperpflege.de/

 

Maloobchodné odporúčané ceny:

Sprchový gél s vôňou bieleho lekna, citrusu alebo granátového jablka 2,59 € (250 ml)

Dezodorant v spreji s vôňou bieleho lekna 2,79 € (150 ml)

Dezodorant roll-on s vôňou bieleho lekna alebo granátového jablka 2,99 € (50 ml)

Dezodorant v rozprašovači s vôňou citrusov, bieleho lekna alebo granátového jablka 3,99 € (75 ml)

Zobraziť celú novinku
Rozmaznávajte svoju pokožku a šatník – s novinkou z radu Silan Sensitivepasik
Rozmaznávajte svoju pokožku a šatník – s novinkou z radu Silan Sensitive

Vedeli ste, že každý tretí Európan trpí alergiami a viac ako polovica z nás má citlivú pokožku? Spoločnosť Henkel sa preto rozhodla rozšíriť portfólio avivážnych prostriedkov pre citlivú pokožku o nový variant – Silan Sensitive Aloe Vera & Almond Milk[1].

Novinka vás očarí dlhotrvajúcou jemnou vôňou mandľového mlieka a Aloe vera. Je vhodná ako pre osoby s citlivou pokožkou, tak aj pre extra chúlostivú pokožku vašich detí. Nový Silan je teraz navyše koncentrovanejší, v litrovej fľaši je obsiahnutých celkom 33 dávok.

 

Nový Silan Sensitive Aloe Vera & Almond Milk ponúka výnimočne starostlivé a dermatologicky schválené zloženie. Obsahuje iba jemnú vôňu mandľového mlieka a aloe vera, žiadne parfumové látky, ktoré dráždia detskú pokožku. Bielizeň je vďaka nemu fantasticky mäkká, hebká a príjemná aj pre tú najjemnejšiu pokožku.

Zamilujete si aj krémovo broskyňovú farbu aviváže. Silan Sensitive Aloe Vera & Almond Milk dopĺňa rad Sensitive aviváží Silan, ktoré sa s úžasnou hebkosťou a jemnou vôňou postarajú o citlivú pokožku celej rodiny, a rovnako tak o vašu bielizeň.

Silan Sensitive Aloe Vera & Almond Milk je na pultoch obchodov k dispozícii od augusta  tohto roka. 1l balenie aviváže kúpite zamaloobchodnú cenu2,69 a 2l za4,99 .



[1]Novinka je schválená a certifikovaná Európskym centrom pre výskum alergií (ECARF).

Zobraziť celú novinku
FUN ZOO chrumkavé cereálie (nielen) pre detipasik
FUN ZOO chrumkavé cereálie (nielen) pre deti

Deti ich milujú!  Chrumkavé cereálne guľôčky, vločky, krúžky, lupienky, štvorčeky čokoládové, medové...  Sú už ochutené, takže si ich môžu dopriať na raňajky, desiatu či olovrant bez pridaného cukru, zaliate len čistým mliekom, nesladeným jogurtom alebo kefírom. V ponuke predajní Lidl nájdete bohatú ponuku chrumkavých cereálií v nových obaloch, ktoré si obľúbia nielen deti, ale určite aj mnohí dospelí.

Vločky či guľôčky? Deti si môžu vybrať, čo im chutí viac. FUN ZOO Choco Shells a Choco Balls  sú obilninové vločky a guľôčky s čokoládovou príchuťou. Obe chrumkavé dobroty v sebe ukrývajú desať vitamínov,  železo, vápnik a tiež veľa vlákniny. Najmenších zákazníkov na obale určite potešia veselé obrázky postavičiek zo seriálu Looney Tunes a zábavný labyrint, v ktorom si môžu precvičiť pozornosť.

Cena: 0,79€ / 250 g, Lidl                                                                                     

 

FUN ZOO Magic Dots sú obilninové lupienky s príchuťou čokoládových  cookies a presne tak aj vyzerajú – ako drobučké pečivo cookies. Obsahujú desať vitamínov, železo a  vlákninu. Deťom budú chutiť zaliate mliekom, nesladeným jogurtom alebo kefírom.

Cena: 0,79€ / 250 g, Lidl

 

 

Ak vaše ratolesti obľubujú cereálie s medom, môžu si vybrať hneď z niekoľkých druhov. Obilninové krúžky s výraznou chuťou medu FUN ZOO Honey loogs, pražené pšeničné burizóny s medom FUN ZOO Honey Puffs alebo chutné kukuričné lupienky s medom a arašidmi FUN ZOO Honey Flakes. Všetky tieto cereálie sú obohatené o desať vitamínov a železo. V bohatom sortimente nechýbajú ani obľúbené pšeničné štvorčeky s príjemnou škoricovou chuťou FUN ZOO Cinnamon Squares

Okrem tradičného servírovania s mliekom či nesladeným jogurtom,  vyskúšajte cereálnie podávať s vyšľahaným jemným tvarohom a ovocím.  

Cena: 0,79€ / 250 g, Lidl

 

 

 

 

 

Zobraziť celú novinku
Osviežte sa počas horúcich letných dní s Mattonipasik
Osviežte sa počas horúcich letných dní s Mattoni

 

Aktívne leto plné športovania vie dať organizmu poriadne zabrať. Bicyklovanie a behanie v horúčavách však prináša okrem dobrého pocitu aj riziko dehydratácie. Dodržiavanie pitného režimu pri športe je preto ešte dôležitejšie, ako inokedy.

Minerálne vody Mattonis príchuťou citrónu dokonale utíšia smäd a telu dodajú potrebné minerály. Osviežujúci nápoj predstavuje dokonalý spôsob odmeny za vrcholové výkony – navyše bez konzervačných látok a farbív.

Zobraziť celú novinku
Staňte sa ikonou ženskosti s novým parfumom AVON Femme! pasik
Staňte sa ikonou ženskosti s novým parfumom AVON Femme!

 

Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje nový dámsky Toaletný parfum AVON Femme Icon, ktorý je stelesnením ženskej krásy. Cíťte sa ako ikona kamkoľvek idete a čokoľvek robíte!

 

 

Toaletný parfum AVON Femme Icon

Objem: 50 ml

Bežná cena: 24,90 €

AVON prináša novinku zo sveta vôní Toaletný parfum AVON Femme Icon, ktorý je ikonou ženskosti. Tento nový dámsky parfum patrí do kategórie kvetinových drevito-pižmových vôní. Staňte sa ikonou ženskej krásy vďaka dlhotrvácnej vôni tvorenej zmesou tónov očarujúcej ruže, sviežeho červeného ovocia a podmanivého pačuli v spojení s akordmi karamelového pižma. AVON Femme Icon je skvelou voľbou na každý deň. Cíťte sa ako ikona kamkoľvek idete, čokoľvek robíte.        

 

Zobraziť celú novinku
Sila zvádzania ukrytá v novej pánskej vôni Musk Marine od AVONu! pasik
Sila zvádzania ukrytá v novej pánskej vôni Musk Marine od AVONu!

 

 

Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje novinku určenú pre pánov - Toaletnú vodu Musk Marine. Sila zvádzania je ukrytá v zmesi sviežich aromatických tónov, ktoré opantajú vaše zmysly.

 

Toaletná voda Musk Marine

Objem: 75 ml

Bežná cena: 19,90 €

AVON rozširuje svoje portfólio pánskych vôní o ďalšiu novinku – Toaletnú vodu Musk Marine, ktorá patrí do kategórie fužérovo-aromatických vôní. Svieža aromatická zmes s výnimočnou osobnosťou je tvorená iskrivými vrchnými tónmi mäty a bergamontu, fascinujúcim levanduľovým srdcom a zmyselným základom santalového dreva a konárika slivkového.Sila zvádzania sa skrýva priamo v tejto neodolateľnej novinke.

Zobraziť celú novinku
Vstúpte do novej sezóny štýlovo s novinkami dekoratívnej kozmetiky od AVONu! pasik
Vstúpte do novej sezóny štýlovo s novinkami dekoratívnej kozmetiky od AVONu!

 

Spoločnosť AVON Cosmetics predstavuje novinky dekoratívnej kozmetiky, s ktorými sa pripravíte na novú sezónu. Užívajte si zvodne plné pery vďaka 3D efektu, ktorý dosiahnete s novým rúžom a novou edíciou lesku na pery.

 

Rúž pre plné pery s 3D efektom

Objem: 3,6 g

Bežná cena: 6,90 €

Nový rúž s 3D efektom pôsobí na vaše pery v troch krokoch:

1.    vypĺňa,

2.    vyhladzuje,

3.    spevňuje.

Kolagén zvyšuje mikrocirkuláciu pre objemnejší a plnší tvar pier. Retinol vypĺňa línie pier pre mladistvo hladký vzhľad. Kofeín, granátové jablko a jojobový olej spevňujú pery a zlepšujú ich pružnosť a hydratáciu. Rúž má krémové zloženie so stredne silným krytím. Vytvára na perách saténový efekt a zároveň ich chráni vďaka OF15. V ponuke je v 15 trendových odtieňoch.

 

Nový rúž odporúča aj Pavel Bauer, oficiálny vizážista AVON. „Kto by netúžil po plných a zamatovo hebkých perách. Nový rúž s 3D efektom to dokáže. Dodá vašim perám pocit pevnosti, plnosti a krémovo hodvábny lesk.“

 

Lesk pre plné pery s 3D efektom

Objem: 7 ml

Bežná cena: 7,50 € 

Nová edícia lesku na pery s 3D efektom a chladivým účinkom vám zaručí sexy plné a lesklé pery. S novým leskom vaše pery okamžite vyzerajú plnšie, získajú zvodne lesklý vzhľad a zároveň sú hydratované vďaka vitamínom A, C a E. Lesk je v ponuke v 5 trblietavých odtieňoch.

 

Vizážista Pavel Bauer radí: „Lesk môžete naniesť samostatne alebo v kombinácii s rúžom. Lesky pre plné pery s 3D efektom vytvárajú transparentný až kryštalický vzhľad.“

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Slovenský výbor pre UNICEF sumarizuje výsledky svojho programu v Ugandepasik
Slovenský výbor pre UNICEF sumarizuje výsledky svojho programu v Ugande

 

 

Od júla 2013 poskytol UNICEF na Slovensku vďaka svojim podporovateľom a darcom dokopy 76 867,86 USD na vodné a sanitačné programy v okrese Nebbi v africkej Ugande.

 

Vďaka štedrému príspevku:

·         získalo 9 000 vidieckych obyvateľov v oblasti Nebbi prístup k zdrojom pitnej vody do pešej vzdialenosti 0,5 km,

·         celkovo 2 500 domácností v okrese Nebbi získalo prístup k latrínam,

·         15 000 ľudí dostalo tréning a informácie o bezpečných hygienických návykoch ohľadne zdravotne nezávadnej vody a umývania rúk.

Okres Nebbi nemá adekvátne vybavenie poskytujúce zdravotne nezávadnú vodu a pokrytie sanitárnymi zariadeniami je nedostatočné s priemerným pomerom detí na latríny na školách 70:1. Ide o jeden z okresov, ktoré v minulosti zaznamenali opakované vypuknutie cholery a iných črevných chorôb. Hnačka a choroby spôsobené vodou sú druhým najväčším zabijakom detí v Ugande. Detská úmrtnosť je na úrovni približne 54 na 1000 narodených detí. Vyše 75% predčasných úmrtí v Ugande je dôsledkom chorôb, ktorým je možné predísť, ako napríklad hnačka.

Cieľovou skupinou projektu UNICEF v okrese Nebbi sú predovšetkým rybári, ktorých živobytie závisí na rybolove. V začiatkoch projektu bolo obtiažne dosiahnuť účasť a podporu zo strany komunity. Miestni boli zvyknutí získavať pitnú vodu zadarmo z jazera a zároveň využívať toto jazero na vypúšťanie exkrementov. Bolo preto veľkou výzvou zmeniť ich postoj a zaistiť, aby zaplatili užívateľský poplatok, priviesť nezávadnú vodu prostredníctvom novovybudovaných vodovodov a postaviť latríny v domácnostiach. Avšak s postupne narastajúcim povedomím o správnych hygienických návykoch vďaka pôsobeniu školiteľov sa ich správanie začalo meniť.

Cieľom projektu bolo prispieť k zníženiu úmrtnosti a chorobnosti zapríčinenými vodou a zlou hygienou a znížiť záťaž žien a dievčat prostredníctvom lepšieho prístupu k sanitačným zariadeniam na základných školách, v okolitých obchodných a zdravotných centrách a rybárskych oblastiach v okrese Nebbi.

„Štedrý príspevok našich podporovateľov a darcov, medzi ktorými je dlhodobo spoločnosť Planeo Electro, má pozitívny dopad na život detí a ich rodín v okrese Nebbi a pomáha im postupne uplatňovať svoje ľudské práva. Nemalou čiastkou, za ktorú im patrí nesmierna vďaka, prispeli aj Unilever Foundation, FAnn parfumérie, partneri a dražitelia počas Aukčného gala večera UNICEF 2013, tí, ktorí  podporili našu zbierku Týždeň modrého gombíka 2013 a 2014 a v neposlednom rade TV JOJ a náš ambasádor moderátor Martin Pyco Rausch, ktorí spolu v začiatkoch realizácie projektu natočili pôsobivý dokument,” hovorí predseda Slovenského výboru pre UNICEF Juraj Mišura.

Zobraziť celú aktualitu
UNICEF v roku 2014 asistoval pri takmer 300 humanitárnych krízachpasik
UNICEF v roku 2014 asistoval pri takmer 300 humanitárnych krízach

 

Aj Slovensko je súčasťou veľkej medzinárodnej pomoci. Prostredníctvom organizácie UNICEF pomohli Slováci v roku 2014 svojimi príspevkami pri 294 humanitárnych krízach rozličného rozsahu v 98 krajinách sveta.

UNICEF zverejnil výsledky tejto pomoci v rozsiahlej štúdii, prinášame tie najzaujímavejšie z nich:

•       2,3 milióna detí trpiacich akútnou podvýživou bolo prijatých do programov pomoci,

•       22 miliónov detí vo veku do 15 rokov bolo očkovaných proti osýpkam,

•       18 miliónom ľudí bolo sprístupnené dostatočné množstvo vhodnej vody pre pitie, varenie a osobnú hygienu,

•       3,1 milióna detí prijalo psychologickú podporu,

•       8,6 miliónom detí vo veku do 18 rokov bolo sprístupnené vzdelávanie.

UNICEF v roku 2014 pomáhal skutočne na celom svete. Viac ako rok a pol trvajúce nepokoje a konflikty v najmladšom štáte sveta - Južnom Sudáne, stále nekončia. UNICEF spolu s partnermi zabezpečuje zdravotnú starostlivosť, dodávky liečiv, vakcín, hygienických pomôcok a terapeutickej stravy pre podvyživené deti. Tá bola v roku 2014 doručená až 93 000 deťom.

Humanitárna kríza v Iraku sa od 10. júna 2014 v dôsledku ozbrojených konfliktov rapídne zhoršuje. Výsledkom je, že mnohí Iračania sú nútení opustiť svoje domovy a polovicu z nich tvoria deti. Majú obmedzený prístup k pitnej vode, sanitácii, hygiene, potravinám, oblečeniu i očkovaniu. Vďaka prispievateľom a podporovateľom UNICEF sa podarilo obnoviť školskú dochádzku a vrátiť 160 000 detí do škôl.

Jeden z najväčších vojenských konfliktov súčasnosti začal v marci 2011 v Sýrii a trvá dodnes. Už viac ako štyri roky sú sýrske deti dennodenne vystavené násiliu, trpia psychickými problémami, stávajú sa z nich utečenci, sú vystavené riziku nútenej detskej práce či sexuálneho zneužívania. Počas tohto obdobia bolo zničených a zatvorených mnoho škôl i nemocníc. UNICEF-u sa podarilo doručiť 2,8 miliónom deťom vzdelávacie materiály, ktoré im pomáhajú dostať aspoň čiastočne prístup k vzdelaniu.  Detský fond OSN pomáhal aj sýrskym utečencom v Iraku, Jordáne, Libanone, Turecku a Egypte – 600 000 z nich poskytol psychologickú podporu.

Humanitárna kríza aj naďalej trápi aj nášho blízkeho suseda – Ukrajinu. Napätá situácia a ozbrojené konflikty na Ukrajine majú za následok životy a zdravie detí. Mnohé boli spolu so svojimi rodinami nútené opustiť svoje domovy. Okrem priameho fyzického ohrozenia sú vystavované psychickému tlaku v súvislosti s násilím, ktorého sú neustále svedkami. Teenageri, ktorí vstúpili priamo do ozbrojených bojov, sa tak v konečnom dôsledku stali detskými vojakmi.UNICEF tu pomohol s prístupom k pitnej vode 60 000 ľudom.

V boji s vírusom Ebola v Sierra Leone, Guinei a Libérii UNICEF zmobilizoval viac ako 50 000dobrovoľníkov, zdravotníckych pracovníkov, učiteľov, náboženských lídrov a mladých ľudí, ktorí pomáhali zvýšiť povedomie o faktoroch prenosu a podporovali bezpečné správanie.

„Aktuálne zbierame príspevky na deväť rôznych účelov, z toho šesť zbierok je určených na pomoc v krajinách vo vojnových konfliktoch,“ dopĺňa predseda Slovenského výboru pre UNICEF Juraj Mišura. „Je pre nás cťou, že sa podieľame na aktivitách, ktoré menia životy detí na celom svete k lepšiemu.“

Zobraziť celú aktualitu
FOND MAGNESIA GO A ONDŘEJ VETCHÝ ODOVZDALI 1 000 000 KČ ŠIESTIM NÁDEJNÝM ŠPORTOVCOMpasik
FOND MAGNESIA GO A ONDŘEJ VETCHÝ ODOVZDALI 1 000 000 KČ ŠIESTIM NÁDEJNÝM ŠPORTOVCOM

Šesť mladých slovenských a českých športovcov si dnes prevzalo šeky v celkovej hodnote až 1 000 000 KČ (cca 37 000 EUR), ktoré v rámci druhého ročníka projektu Fond Magnesia GO poskytli Karlovarské minerální vody, najväčší výrobca minerálnych a pramenitých vôd v strednej Európe. Z prihlásených talentov vybral Ondřej Vetchý, iniciátor a ambasádor projektu, šesť finalistov.

Na základe hlasovania verejnosti na stránkach www.magnesiago.sk si šestica športovcov rozdelila milión českých korún. Prvé miesto,  a teda 350 000 KČ, získala slovenská plavkyňa Barbora Mišendová s 3 620 hlasmi. Na druhom mieste sa umiestnil Jan Kríž s 2 543 hlasmi a získal tak 250 000 KČ. 150 000 KČ za bronzové umiestnenie si odniesla Barbora Průdková vďaka 2 102 hlasom. Štvrtý Jan Doležal získal sumu 100 000 KČ, piaty Donovan Džavoronok si odniesol 80 000 KČ a napokon šiesty, slovenský šprintér Jakub Matúš 70 000 KČ. O konečnom poradí rozhodlo celkom 11 531 hlasov.

Fond Magnesia GO je projektom spoločnosti Karlovarské minerální vody a obľúbeného herca a športovca Ondřeja Vetchého. V minulom roku a prvom ročníku súťaže sa spoločne rozhodli rozdeliť 600 000 KČ, venovaných Karlovarskými minerálními vodami medzi päť nádejných športovcov z Českej republiky. Verím, že úspech v športe je triumfom nielen talentu a potrebného šťastia, ale aj vôle, ducha, vytrvalosti a odhodlania. Práve súhrou týchto dispozícií a vlastností a  v tejto tvrdohlavosti v dobrom slova zmysle zisťujem presah nielen do každodenného života,      ale aj do budúcnosti. Preto som inicioval projekt, ktorého cieľom je podporiť nádejných športovcov, ktorým finančná podpora umožní ďalší rozvoj, o ktorý sa preukázateľne a dlhodobo s úspechom usiluj a majú preň všetky predpoklady, " opisuje vznik projektu jeho iniciátor Ondřej Vetchý. Vďaka úspechu a nadšeniu minuloročných finalistov sa rozhodli v projekte nielen pokračovať, ale aj navýšiť sumu na 1 000 000 KČ (cca 37 000 EUR) a dať tak šancu na zisk finančnej podpory aj mladým športovým talentom zo Slovenska. Tento rok sa tak „v súboji“ o najvyššiu výhru, 350 000 KČ, stretli štyria českí a dvaja slovenskí športovci.

 

Podpora Fondu Magnesia GO má byť ocenením a impulzom, vďaka ktorému sa talentovaní športovci môžu posunúť na ešte vyššiu športovú úroveň. Ide o povzbudenie a podporu na ceste    za športovými cieľmi a snami. Fond Magnesia GO im pomáha získať v ich kariére rozhodujúci náskok. „Karlovarské minerální vody dlhodobo podporujú šport. Minuloročnú produktovú novinku Magnesia GO sme sa rozhodli uviesť na trh s podporou nového projektu Fondu Magnesia GO namiesto klasickej reklamnej kampane a vďaka veľkému úspechu, sme sa rozhodli v tomto projekte pokračovať aj tento rok. Chceme tak finančne podporiť talent a nadšenie najlepších športovcov   a zároveň ponúknuť všetkým športovcom ich obľúbenú minerálnu vodu v praktickej fľaši, ktorá im vďaka svojmu jedinečnému zloženiu pomáha k dobrej kondícii počas športovania, " vysvetľuje Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ Karlovarských minerálních vod.

 

AKO ŠPORTOVCI VYUŽIJÚ VÝHRU?

Plavkyňa Barbora Mišendová svoju výhru využije na zaplatenie profesionálneho športového vysokohorského sústredenia, svojich ciest medzi svetovými bazénmi, ochladzovacieho bazénu, ktorý by jej pomohol s regeneráciou, a pokiaľ ešte niečo zostane, kúpi si tréningové i špeciálne pretekárske plavky. Rychlolezec Honza Kríž si za výhru nakúpi oficiálne chyty určené na tréning, zaplatí cesty a ubytovanie na pretekoch, vďaka ktorým bude mať šancu zmerať si sily so svetovou

 

 

elitou, a sústredenie v zahraničí. Cyklistka Barča Průdková výhru využije na kvalitné športové prípravy, sústredenia a nákup vybavenia, ktoré dostáva v teréne poriadne zabrať. Ďalej tiež           na štartovné, ubytovanie a cesty na preteky svetového pohára, ktoré sa konajú po celom svete. Desaťbojár Honza Doležal využije financie na profesionálne tréningové sústredenie v Juhoafrickej republike a na sadu lepších pretekárskych tretier, ktoré sú v desaťboji veľkou alchýmiou. Volejbalista Donovan Džavoronok si chce z peňazí zaobstarať športové vybavenie, obuv, nákolenníky, posilňovacie doplnky a oblečenie na behanie a tréning, ďalej tiež cesty na beachvolejbalové turnaje do zahraničia a kondičného trénera. Šprintér Jakub Matúš si z výhry zafinancuje profesionálny tréning v lepších klimatických podmienkach, za časť peňazí si plánuje kúpiť nové tretry alebo zaplatiť prenájom športoviska, kde by mohol trénovať, a tiež kvalitnú regeneráciu.

 

Viac o športovcoch sa dozviete na www.magnesiago.sk a v priložených materiáloch.

 

A

Zobraziť celú aktualitu
Pre vybrané oblasti pomoci vznikol Nadačný fond Slovanet pasik
Pre vybrané oblasti pomoci vznikol Nadačný fond Slovanet

 

Telekomunikačný operátor Slovanet zriadil nadačný fond, ktorého cieľom je podpora jednotlivcov aj organizácií v troch rámcových deficitných oblastiach. Slovanet bol prvým vkladateľom darcovského príspevku a hradí väčšinu režijných nákladov fondu. Nadačný fond dnes oficiálne spúšťa svoju webstránku. 

Spoločnosť Slovanet už niekoľko rokov rozvíja aktivity v oblasti spoločenskej zodpovednosti. Pomáhala napríklad neziskovým organizáciám Plamienok, Liga proti rakovine či Úsmev ako dar a podporovala individuálnych žiadateľov so zdravotným postihnutím trpiacich, napríklad svalovou dystrofiou či detskou mozgovou obrnou. V záujme zjednotenia a rozšírenia svojich filantropických aktivít zakladá Nadačný fond Slovanet, prostredníctvom ktorého chce pomáhať ešte viac a cielenejšie na deficitné oblasti a cieľové skupiny.

„Ako spoločensky zodpovedný podnik, ktorý považuje svoje filantropické aktivity za súčasť firemnej filozofie, sme sa rozhodli zriadiť Nadačný fond Slovanet, aby sme pomáhali ešte účinnejšie. Zamerali sme sa na také aktivity, ktoré považujeme za dôležité, máme s nimi skúsenosti a aj pozitívnu spätnú väzbu. Sme presvedčení, že prostredníctvom nadačného fondu bude naša pomoc a podpora individuálnym alebo skupinovým žiadateľom o grant aktívnejšia a efektívnejšia,“ hovorí Ján Michlík, riaditeľ úseku podpory predaja spoločnosti Slovanet.

 

Slovanet zriadil Nadačný fond Slovanet pri Nadácii Centra pre filantropiu, ktorá bude zároveň administrovať nadačný fond a v spolupráci s Radou fondu predkladať stratégiu jeho filantropických aktivít. Svoju pomoc bude fond poskytovať v troch základných oblastiach: v oblasti podpory zdravotne a sociálne znevýhodnených občanov (prostredníctvom neziskových organizácií alebo priama pomoc), v oblasti školstva, vzdelávania a vedy sa zameria na podporu talentovaných detí a mládeže v oblasti infokomunikačných technológií a v oblasti rozvoja regiónov, regionálnych MVO a startupov bude fond podporovať regionálne aktivity a komunity, ktoré zlepšujú kvalitu života v danom regióne.

Slovanet je prvým prispievateľom do fondu a vložil doň prvý vklad vo výške 15 000 eur. Zabezpečovať bude aj väčšinu režijných nákladov spojených s prevádzkou a aktivitami fondu – tak, aby všetky vložené a získané finančné prostriedky mohli byť použité len na určené oblasti pomoci. Nadačný fond ich bude prerozdeľovať na základe grantových programov, ale aj na základe individuálnych žiadostí.

 

Podporiť prijímateľov pomoci prostredníctvom Nadačného fondu Slovanet je možné zaslaním dobrovoľného príspevku na účet fondu 4040308809/3100 SBERBANK Slovensko a.s., pričom v informácii pre prijímateľa je dôležité uviesť „Nadačný fond Slovanet“.

Viac informácií o Nadačnom fonde Slovanet, o jednotlivých grantových programoch a postup pre žiadateľov o príspevok je uvedený na novej internetovej stránke www.nadacnyfondslovanet.sk.

Zobraziť celú aktualitu
Koller aj Spirit mieria na východ pasik
Koller aj Spirit mieria na východ

 

V malej obci Hniezdne s približne 1 500 obyvateľmi sa uskutoční dvojdňový festival plný známych mien a speváckych hviezd.  Podľa odhadov sa počet v obci zvýši počas festivalu až na 18 tisíc.  Na Nestville Open Day mieri David Koller, ale aj Majk Spirit, Korben Dallas, Horkýže Slíže, Adam Ďurica, Kristína a ďalší.

Od piatku 26.júna do soboty sa bude v malej obci oslavovať štvrté výročie založenia Nestville Parku. Dva dni plné hudobných hviezd bude dopĺňať vrcholná súťaž silných mužov z 12 krajín (Európsky pohár Nestville Strong Man) a samostatný detský program. Na hlavnom pódiu sa vystriedajúKorben Dallas, Horklýže Slíže, Adama Ďurica, La Gioa, David Koller, Majk Spirit, Kristína, ale aj ďalšie kapely Smola a Hrušky, Zoči Voči, Helenine oči. 

 

V sobotu večer sa do ranných hodín budú môcť zabaviť návštevníci festivalu na diskotéke „Alternative párty“ s Robertom Burianom - DJ Burian. Pre najmenších je v sobotu pripravené samostatné pódium, kde sa vystriedajú detské folklórne súbory z regiónu, kúzelník, Lolo a Piškót so zábavným programom.  O zážitky budú mať deti postarané aj mimo pódia s hrami a súťažami v štýle Disney, ku ktorým patrí aj maľovanie na tvár.

  

Festival sa koná v areáli Nestville Parku, ktorý slávnostne otváral ešte v roku 2012 Jean Claude van Damme. Dnes sa organizátori zameriavajú skôr na najzvučnejšie mená súčasnej hudobnej scény. Zaujímavosťou počas festivalu je, že doteraz si skoro všetci účinkujúci našli chvíľu, aby si prezreli aj areál expozície, ktorá odráža históriu, ale i súčasnosť severného Spiša. Mimoriadny obdiv patril najväčšiemu vyrezávanému drevenému obrazu Európy so stvárnením života ľudí v 13. storočí. Nemalý obdiv získali aj vyrezávané drevené sudy, v ktorých zreje slovenská whisky.

 

Nestville Open Days

Termín konania:  26. – 27.6.2015

Miesto konania:  Nestville Park, Hniezdne

Moderátor podujatia:  Štefan Skrúcaný

Program NOD:  v prílohe

 

 

Príloha k tlačovej správe: Program Nestville Open Day

 

Piatok, 26. júna 2015

 

Korben Dallas

Horkýže Slíže

U2 Revival SK

Zoči Voči

Smola a Hrušky

Nestville party

               

Európsky pohár Nestville Strong Man  (Súťaž silákov, jednotlivcov z 12 krajín Európy)

 

 

 

 

 

Sobota, 27. júna 2015

Detksý stage

·      ZŠ Hniezdne

·      ZUŠ Stará Ľubovňa

·      FS Ľubovnian

·      Lolo a Piškót (zábavný program s deťmi)

·      Strýko Baltazár (show s kúzenlníkom)

Sprievodný program

Hry a súťaže Disney day , maľovan ie na tvár, kolotoče, zvieratká, jazda na poníkoch

Slávnostbné otvorenie Európskeho pohára Nestville Strong Man

Adam Ďurica s kapelou

Kandráčovci

Drišľak

Diplomatic Immunity (Phylantrophy band)

La Gioia

Kristína s kapelou

David Koller – Kollerband

Majk Spirit

Ohňostroj

Helenine oči 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALTERNATIVE STAN  / Alternative party

Heddy Keddy Dj Lubosh

Robert Burian

DJ Toffy

Heddy Keddy Dj Lubosh + DJ Toffy

Zobraziť celú aktualitu
Do Bratislavy prichádza najväčšia slovenská sieť multikín. pasik
Do Bratislavy prichádza najväčšia slovenská sieť multikín.

Nové multikino, ktoré najväčší prevádzkovateľ kín v SR spoločnosť CINEMAX otvára v nákupnom centre Bory Mall  už 11. júna, bude mať hneď niekoľko naj. Bude najmodernejšie i najkomfortnejšie. „Na návštevníkov čaká 12 kinosál vrátane najväčšej IMAX sály s kapacitou až 476 miest na sedenie,“ prezradil Tomáš Drobný, výkonný riaditeľ siete multikín CINEMAX. Spoločnosť zároveň ukončí monopol doteraz jediného kinooperátora v Bratislave.

Očakávané otvorenie nového multikina v Bratislave prinesie niekoľko, na Slovensku doteraz nevídaných noviniek. Špičkovú techniku, viac komfortu, pohyblivé kreslá i VIP zónu. „Sme presvedčení, že Bratislavčania, ale aj obyvatelia spádovej oblasti zo Záhoria, ocenia blízkosť a dostupnosť kina. Zároveň sme radi, že môžeme návštevníkom nášho centra opäť ponúknuť jedinečnú pridanú hodnotu,“ uviedol riaditeľ nákupného centra Bory Mall, Milan Klégr.

 

Multikiná CINEMAX sa v Bratislave predstavia pod novým logom. „Do Bory Mall prichádzame v novom šate, ktorý je moderný a svieži. Zároveň tak odštartujeme rebranding aj v ďalších multikinách CINEMAX na Slovensku,“ podotkol Drobný.

 

IMAX  je zážitkom

Pozrieť si filmový trhák v nadrozmernej kinosále prinesie filmovým nadšencom ohromujúci zážitok, ktorý sa nedá s ničím porovnať. Technológia IMAX Experience začína už samotnou produkciou filmu vďaka použitiu špeciálnej techniky. Plátno v tejto obrovskej sále má gigantické rozmery, ktoré návštevníkom umožnia využiť svoje periférne videnie naplno, až budú mať pocit, že sú súčasťou deja.  Nie je to však len o plátne. O skutočný zážitok a komplexné vnímanie deja sa postará aj špeciálny dizajn sály, umiestnenie sedadiel, zakrivenie plátna či samotná produkcia a ozvučenie. „Sme presvedčení, že táto najmodernejšia technológia a skvelý zážitok z filmu priláka divákov z celého Slovenska,“ dodal výkonný riaditeľ spoločnosti CINEMAX.

 

Pohyblivé kreslá D-BOX

Širokospektrálny zážitok prináša aj ďalšia novinka - systém pohyblivých kresiel, známy ako  D-BOX. Je jedným z najlepších na svete, a to najmä vďaka priamej komunikácii s filmovými štúdiami. Spoločne totiž pripravujú mix každého D-BOX filmu tak, aby sa pohyb sedadiel štvrtého rozmeru dokonale zladil s obrazom na plátne i zvukom z reproduktorov.

 

Špičková technika

Najmodernejšia premietacia a zvuková technika sú samozrejmosťou, ktorá nesmie chýbať. 4K projekcia s dvojnásobným počtom pixelov na plátne, oproti bežnému štandardu, zabezpečí ešte lepší obraz a spolu s najlepším zvukovým systémom na svete DOLBY ATMOS vtiahne divákov do deja tak, ako nikdy predtým.

 

Viac komfortu

Aj sedenie v novom multikine bude iné než to, na aké boli návštevníci kín doteraz zvyknutí. Väčší priestor pre nohy zabezpečí výnimočný komfort pre diváka. Pre tých, ktorí ho chcú ešte viac, kino umožní využiť miesta Premium Plus. Tie zaručujú priestor navyše, aj vlastnú lakťovú opierku.

 

Pre ešte náročnejšiu klientelu pripravilo nové multikino CINEMAX VIP LOUNGE. Jeho súčasťou bude samostatná pokladňa, samostatný vstup a najmä extra pohodlné kreslo s obrovským priestorom, až o 90 cm väčším ako v bežných kinách. Samozrejmosťou bude aj možnosť objednania občerstvenia prostredníctvom tabletu, ktorý budú mať VIP zákazníci hneď poruke, samozrejme s donáškou. No a keďže ide o špeciálnu starostlivosť, chýbať nemôže ani VIP kaviareň.

 

Nové multikino CINEMAX v Bory Mall jednoducho predstavuje skutočnú špičku vo svete kinozábavy.

Zobraziť celú aktualitu
Buďte súčasťou slávnostného otvorenia veľkopredajne BAUHAUS a hrajte o nákup v celkovej hodnote € 10.000! pasik
Buďte súčasťou slávnostného otvorenia veľkopredajne BAUHAUS a hrajte o nákup v celkovej hodnote € 10.000!

BAUHAUS špecializované centrum pre dielňu, dom a záhradu, otvára svoju prvú veľkopredajňu v Bratislave už vo ŠTVRTOK, 4. júna! Buďte súčasťou slávnostnéhootvorenia a bohatého programu a hrajte o skvelé ceny. Navyše, pre prvých 1.000 zákazníkov je pripravený darček, originálne montérky BAUHAUS!

Spoločnosť BAUHAUS vstupuje so sloganom „Keď sa to má podariť“ na slovenský trh a otvára svoju prvú špecializovanú predajňu v Bratislave, vo Pharos Parku, pri letisku. Pri tejto príležitosti si pre svojich zákazníkov pripravil nielen sprievodný program, ale aj jedinečné súťaže a praktický darček.

 

Súťaž BAUHAUS vo veľkom štýle!

Navštívte vo ŠTVRTOK, 4. júna v čase od 6 do 9 hodiny vo svojom PRACOVNOM OBLEČENÍ novootvorenú predajňu BAUHAUS a získajte originálne BAUHAUS montérky ZDARMA! Platí pre prvých 1.000 zákazníkov! Navyše, zákazníci sa automaticky zaraďujú do zlosovania o nákup v celkovej hodnote až € 10.000! Návštevníci môžu hrať o 1x nákup v hodnote € 1.500,5x nákup v hodnote € 1.000,5x nákup v hodnote € 500 a 10x nákup v hodnote € 100.

 

Príďte sa presvedčiť o novinkách, službách a riešeniach BAUHAUS v oblasti stavebníctva, bývania, záhrady a staviteľstva. Dňa 4. Júna sa dvere veľkopredajne BAUHAUS sa otvárajú už o 6 hodine ráno, kedy budú mať všetci zákazníci možnosť vyberať zo širokého sortimentu viac ako 120.000 druhov výrobkov v 15-ich špecializovaných oddeleniach.

 

BAUHAUS špecializované centrum pre dielňu, dom a záhradu sa teší na Vašu návštevu!

Zobraziť celú aktualitu
Veslovaním sa pre kliniku v Sýrii vyzbieralo takmer 17 000 eurpasik
Veslovaním sa pre kliniku v Sýrii vyzbieralo takmer 17 000 eur

Charitatívne podujatie Veslovanie pre Sýriu nielenže splnilo svoj účel, ale aj prekonalo očakávania. Akciu organizovala Teologická fakulta Trnavskej univerzity so sídlom v Bratislave v spolupráci s neziskovou organizáciou ĽUDIA ĽUĎOM. Cieľom podujatia bolo vyzbierať 10 000 eur na výstavbu zdravotníckej kliniky pre utečencov pri kláštore Deir Mar Elian v Sýrii.

Charitatívna zbierka mala upozorniť na situáciu na Blízkom východe, kde závratnou rýchlosťou stúpa počet utečencov, ktorí nemajú strechu nad hlavou a chudoba nepozná hraníc. Komunita kláštora v centre Deir Mar Elian v Qaryatayne požiadala o konkrétnu pomoc – finančnú zbierku na medicínske centrum. Preto Teologická fakulta Trnavskej univerzity a nezisková organizácia ĽUDIA ĽUĎOM zorganizovali podujatie Veslovanie pre Sýriu.

Počas 24-hodinového maratónu sa pri veslárskych trenažéroch vystriedalo viac ako 150 ľudí, ktorí odveslovali 504 kilometrov. Medzi účastníkmi boli dekani a zástupcovia všetkých teologických fakúlt, ako aj prorektori a dekani iných fakúlt, známe osobnosti verejného života. Finančné príspevky sa zbierali nielen priamo na podujatí ale aj prostredníctvom darcovského portálu www.LudiaLudom.sk. „Zbieranie peňazí pre Sýriu prebiehalo akoby v troch etapách. Pred podujatím sa vyzbieralo, aj vďaka draženiu časových úsekov na veslárskych trenažéroch, vyše 6-tisíc eur. Priamo počas 24-hodinového maratónu ľudia prispeli sumou 4407 eur. Ďalších viac ako 6-tisíc eur pribudlo na výzve na darcovskom portáli ĽudiaĽuďom.sk v priebehu apríla, keď sme sa rozhodli pre záujem verejnosti umožniť ďalšie zbieranie financií pre utečencov,“ uviedol riaditeľ ĽUDIA ĽUĎOM, n. o. Roland Kyška. 

Počas celého trvania zbierky darcovia prispeli sumou 16 919 eur. „Osobne si veľmi vážim úžasné nasadenie veľkého množstva ľudí, ktorí sa do tohto projektu zapojili, prišli osobne prejaviť spoluúčasť fyzickou námahou a prispeli na pomoc prenasledovaným a ohrozeným ľuďom na Blízkom východe,“ uviedoldekan Teologickej fakulty Trnavskej univerzity Miloš Lichner.

Charitatívna zbierka na pomoc pre Sýriu ďaleko prekonala očakávania a preto plánujú organizátori na tento unikátny projekt nadviazať aj v budúcnosti.

Zobraziť celú aktualitu
Dôležité bezpečnostné upozorneniepasik
Dôležité bezpečnostné upozornenie

IKEA sťahuje zábrany PATRULL KLÄMMA a PATRULL SMIDIG, pri ktorých hrozí nebezpečenstvo pádu!

IKEA upozorňuje zákazníkov, ktorí si zakúpili bezpečnostné zábrany PATRULL KLÄMMA alebo PATRULL SMIDIG montované pomocou prítlaku medzi dve opory, aby tieto modely nepoužívali navrchu schodiska. 

Bezpečnostné zábrany PATRULL KLÄMMA alebo PATRULL SMIDIG montované pomocou prítlaku medzi dve opory je bezpečné používať v priechode medzi miestnosťami alebo naspodku schodiska.

 

IKEA dostala hlásenia o prípadoch, kedy sa ukázalo, že trenie medzi stenou a bezpečnostnou zábranou montovanou pomocou prítlaku medzi dve opory nie je dostatočné na to, aby udržalo zábranu v určenej polohe.Spodná kovová tyč môže okrem toho predstavovať nebezpečenstvo zakopnutia. Preto, ak je zábrana namontovaná navrchu schodiska, hrozí nebezpečenstvo pádu alebo zranenia. IKEA dostala hlásenie o 3 prípadoch zranenia detí v dôsledku pádu zo schodov.

 

Zákazníci, ktorí si chcú ponechať bezpečnostnú zábranu PATRULL KLÄMMA alebo PATRULL SMIDIG a používať ju v priechode medzi miestnosťami alebo naspodku schodiska, môžu kontaktovať IKEA a dostanú aktualizované pokyny na použitie, ako aj nový výstražný štítok, ktorý je možné nalepiť na bezpečnostnú zábranu.

 

Zákazníci, ktorí chcú vrátiť bezpečnostnú zábranu PATRULL KLÄMMA alebo PATRULL SMIDIG s označeným dátumom výroby 1510 (v tvare RRTT/rok-týždeň) alebo skorším, môžu tak urobiť priamo v obchodnom dome IKEA, kde im budú peniaze vrátené v plnej výške. Rovnakým spôsobom je možné vrátiť aj prídavný diel k bezpečnostnej zábrane PATRULL. Pri vrátení nie je nutné predložiť doklad o kúpe (pokladničný blok).

 

Bezpečnostné zábrany PATRULL KLÄMMA a PATRULL SMIDIG sú v predaji od
1. augusta 1995.

Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk alebo nás kontaktujte prostredníctvom zákazníckej linky na telefónnom čísle 02/48 22 61 11.
 

Identifikačné značky a umiestnenie

Štítok je pripevnený ku kovovej tyči naspodku bezpečnostnej zábrany a obsahuje informácie o výrobku. Na tomto štítku takisto nájdete dátum výroby (v tvare RRTT), ako je zobrazené nižšie.

                              

                            Vzor štítka na bezpečnostnej zábrane PATRULL KLÄMMA.

 

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio