LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • 23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY! VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM!
    23 ROKOV MICELÁRNEJ VODY! VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM!
    Asi väčšina z nás má rada narodeniny, či už sú naše alebo niekoho blízkeho. Niekto ich má rád možno kvôli torte, iný kvôli darčekom alebo preto, že sa stretne rodina či priatelia. Tento rok oslavuje narodeniny REVOLUČNÝ OBJAV
  • Modelkou jedine so žiarivým a krásnym úsmevom
    Modelkou jedine so žiarivým a krásnym úsmevom
    Krásny a zdravý úsmev je dôležitý pre všetkých. Sú ale povolania, kde sa akékoľvek zanedbanie v tomto smere neodpúšťa. Takým príkladom je povolanie modelky. Ženy a dievčatá z tejto profesie sa o seba musia starať po všetkých stránkach - žiarivý úsmev
  • Lidl otvára grilovaciu sezónu
    Lidl otvára grilovaciu sezónu
    Grilovačku jednoducho milujeme! Krásne počasie, príroda či záhrada, priatelia a vynikajúce jedlo! Takéto príjemné chvíle si všetci radi užijeme. A aby bola grilovačka chutná a bez starostí
  • Panamský prieplav má 100 rokov
    Panamský prieplav má 100 rokov
    Panamský prieplav, prepojenie Atlantického a Tichého oceána, vznikol už v roku 1914. Od tých čias výrazne ovplyvnil rozvoj lodnej dopravy a obchodných ciest. Dnes zlučuje až 144 námorných obchodných trás, ktoré spájajú 160 krajín a 1700 prístavov. Každý rok cezeň prejdú približne 3 percentá svetového námorného

Marionnaud
Dnes je 01. 09. 2014, meniny má Drahoslava.
Živé kultúry a B  vitamíny
Až 6-krát väčší objem rias a zamatová hebkosť s novou špirálou od AVONu!
Kŕčové žily zdedíte alebo sa o ne postará váš životný štýl
Senzibio, očné sérum
spoznaj svoje dieta
jarna
Náhodný článok
V čom spočíva tajomstvo sebavedomia? V čom spočíva tajomstvo sebavedomia?
S primeranou dávkou sebavedomia sa žije ľahšie. Sebaúcta vo veľkej miere určuje kvalitu prežitého života. Sebavedomie ženy sa formuje od najútlejšieho veku. Maličké dievčatko a jej „ja“, je ovplyvňované najbližším okolím - rodičmi, súrodencami, kamarátmi. Neskôr sa na budovaní sebaúcty podieľame samy.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
ja a mama
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
Nedajte infekciám šancu!pasik
Nedajte infekciám šancu!

Slovo imunita pochádza z latinčiny a znamená odolnosť, nedotknuteľnosť. Chceli by ste si pred chrípkovým obdobím posilniť prirodzenú obranyschopnosť organizmu? Nedovoľte, aby vám choroba skrížila plány a zabránila vám fungovať a žiť svoj život na sto percent!

Bránou infekcií je sliznica, preto by sme sa mali zamerať aj na posilnenie tzv. slizničnej imunity. Zo slizníc pomôže urobiť váš nepriestrelný ochranný štít rakytník. Rakytník pôvodom pochádza z Ázie, kde sa od pradávna využíva v tradičnej medicíne pre jeho povzbudzujúce a regeneračné vlastnosti. Tiež ho poznali a po storočia využívali aj v tibetskej, ruskej, ayurvédskej i čínskej medicíne a objavili sme ho aj u nás.

Novinka Rakytníkový olej + vitamín D obsahuje čistý 100 % rakytníkový olej získaný šetrnou CO2 extrakciou. Koncentrát neobsahuje farbivá, cukor, je vyvážený farbou a zložením. Olej získaný z rakytníka je bohatý na všetky dôležité vitamíny (A,B,C,D,E,K,P) a predovšetkým aj na nenasýtené mastné kyseliny (omega-3,6,9 a taktiež vzácne omega-7 mastné kyseliny). Rakytník podporuje imunitný, kardiovaskulárny i tráviaci systém a prispieva zachovaniu zdravého stavu kože a slizníc. Výživový doplnok je špeciálne vyvinutý spoločnosťou Noventis a je vhodný aj pre deti od 3 rokov. Odporúčaná cena: 16 €/60 kapsúl. Balenie predstavuje mesačnú intenzívnu kúru. Viac na www.irakytnik.com

 

Zobraziť celú novinku
FIT Večerný chlebíkpasik
FIT Večerný chlebík

Prečo práve večerný? Oproti bežným chlebom je vhodný na konzumáciu večer vďaka nižšiemu obsahu sacharidov a vyššiemu obsahu bielkovín. Odborníci na zdravú výživu odporúčajú jesť v závere dňa jedlá s nízkym obsahom sacharidov. Vďaka Penam FIT Večernému chlebíku si teraz budeme môcť dopriať chutný a čerstvý krajec aj na večeru

 

My Slováci chlieb jednoducho milujeme, mnohí z nás si deň bez neho ani nevedia predstaviť. Dobrá správa - Penam FIT Večerný chlebík si môžeme vychutnať aj na večeru. Je to bielkovinový celozrnný pšeničný chlieb doplnený ľanovými semenami, slnečnicovými jadrami a sójovým šrotom. S obsahom 10,3 g sacharidov a 25,8 g bielkovín je skvelým tipom pre vyvážený jedálny lístok a na záver dňa nám dodá správnu dávku bielkovín, ktorú potrebujeme.

Odborníci radia: sacharidy sú ideálne na raňajky, pretože ráno potrebujeme dodať telu energiu. Po pestrom obede s porciou zeleniny by sme si večer mali pripraviť niečo chutné a ľahké s dostatkom bielkovín. Napríklad hydinové mäso alebo rybu so zeleninou, vajíčka, syr, tvaroh, strukoviny. A pre spestrenie si tiež môžeme dať krajec Večerného chlebíka s tvarohovou, syrovou či zeleninovou nátierkou. 

Penam FIT Večerný chlebík je ideálny aj pre milovníkov športu, ktorí si potrebujú po náročnej fyzickej aktivite doplniť chýbajúcu dávku bielkovín.

 

Výživové hodnoty (100 g chleba obsahuje):

Energia                             1105 kJ (264 kcal)

Bielkoviny                              25,8 g

Sacharidy                              10,3 g

z toho cukry                              2,1 g

Tuky                                         11,4 g

z toho

nasýtené mastné kyseliny    1,6 g            

Vláknina                                    8,7 g

Sodík                                          0,5 g

Zobraziť celú novinku
Dizzy – nové detské výživy s hydinovým mäsompasik
Dizzy – nové detské výživy s hydinovým mäsom

Vziať so sebou pohárik detskej výživy, keď s dieťaťom ideme na návštevu či na výlet, a jednoducho ho prihriať, je veľmi praktické. Alebo ho prihriať doma, keď práve nestíhame uvariť čerstvý obed. Lidl v týchto dňoch rozširuje svoj sortiment pre najmenších novými detskými výživami Dizzy s hydinovým mäsom, zeleninou a ryžou alebo zemiakmi v špičkovej kvalite a za výborné ceny. Vyskúšajte!

Dizzy Morčacie mäso so zeleninou a ryžou –je  určené na zvláštnu výživu dojčiat a malých detí od skončeného 6. mesiaca veku. Neobsahuje lepok ani mliečnu bielkovinu a je tiež bez pridaných solí. Sterilizovaná detská výživa je pripravená z najkvalitnejšieho čerstvého morčacieho mäsa, ryže a mrkvy. Pred podávaním stačí celý obsah zohriať v sklenom obale bez viečka vo vodnom kúpeli, prípadne časť odobrať a prihriať. Jedlo sa nevarí, ani opätovne neprihrieva.

Cena: 0,59€ / 190 g, Lidl

 

Dizzy Kuracie mäso so zeleninou a zemiakmi –je  určené na zvláštnu výživu dojčiat a malých detí od skončeného 6. mesiaca veku. Neobsahuje lepok ani mliečnu bielkovinu a je tiež bez pridaných solí. Sterilizovaná detská výživa je pripravená z najkvalitnejšieho čerstvého kuracieho mäsa, zemiakového pyré, mrkvy a hrášku. Pred podávaním stačí celý obsah zohriať v sklenom obale bez viečka vo vodnom kúpeli, prípadne časť odobrať a prihriať. Jedlo sa nevarí, ani opätovne neprihrieva. 

Cena: 0,59€ / 190 g, Lidl

 

Dizzy Kuracie mäso so zeleninou a ryžou –je  určené na zvláštnu výživu dojčiat a malých detí od skončeného 5. mesiaca veku. Neobsahuje lepok ani mliečnu bielkovinu a je tiež bez pridaných solí. Sterilizovaná detská výživa je pripravená z najkvalitnejšieho čerstvého kuracieho mäsa, ryže, mrkvy a hrášku. Pred podávaním stačí celý obsah zohriať v sklenom obale bez viečka vo vodnom kúpeli, prípadne časť odobrať a prihriať. Jedlo sa nevarí, ani opätovne neprihrieva.

 Cena: 0,59€ / 190 g, Lidl

 

 

 

 

 

Zobraziť celú novinku
 Buďte svieže celý deň s inovovanými antiperspirantmi Rexonapasik
Buďte svieže celý deň s inovovanými antiperspirantmi Rexona

Čomu dávate pri výbere obľúbeného antiperspirantu prednosť? Osviežujúcej vôni, spoľahlivej ochrane pred potením alebo zaujímavému obalu? S inovovanými dámskymi guľôčkovými antiperspirantmi Rexona môžete mať všetko v jednom. Obľúbené guľôčkové antiperspiranty Rexona Aloe Vera, Rexona Shower Clean, Rexona Biorythm a Rexona Linen Dry sú teraz novo obohatené o špeciálnu technológiu Motionsense™ a vďaka jedinečnému a nápadnému dizajnu ich medzi ostatnými antiperspirantmi neprehliadnete.

Pripravte sa na nepretržitý príliv sviežosti v priebehu celého dňa s guľôčkovými antiperspirantmi Rexona, ktoré teraz prichádzajú so špeciálnou technológiou Motionsense™. V čom je unikátna? Technológia Motionsense™ obsahuje špeciálne mikrokapsule, ktoré sa aktivujú pohybom a postupne uvoľňujú sviežosť počas celého dňa. S týmito antiperspirantmi tak zvládnete aj náročný program v priebehu celého dňa v absolútnej pohode a so sviežim pocitom v podpazuší. S antiperspirantmi Rexona si môžete byť isté, že čím viac ste v pohybe, tým lepšie fungujú.

Objavte tajomstvo technológie Motionsense™ s guľôčkovými antiperspirantmi Rexona. Na výber máte zo štyroch osviežujúcich vôní. Rexona Aloe Vera prináša spojenie prírodnej vône a prirodzenej krásy, Rexona Shower Clean ponúka príjemne čistú vôňu, ktorá vás v priebehu dňa nezradí, Rexona Biorytm prichádza s nenápadnou, jemnou sladkastou vôňou a Rexona Linen Dry s decentne osobitou vôňou, ktorá vás neomrzí. Tieto antiperspiranty s nápaditým farebným dizajnom sa stanú vaším dôverným spoločníkom v pracovných dňoch aj na cestách.

 

Nezáväzná odporúčaná spotrebiteľská cena guľôčkových antiperspirantov dezodorantov Rexona Shower Clean, Rexona Linen Dry, Rexona Aloe Vera a Rexona Biorythm (150 ml) je 2,79 €.

Zobraziť celú novinku
Rozmaznávajte svoju pokožku s novým orientálnym Spa rituálom od AVONu!pasik
Rozmaznávajte svoju pokožku s novým orientálnym Spa rituálom od AVONu!

AVON predstavuje novú zmyselnú líniu India Intensity značky Planet Spa pre uvoľnenie vašich zmyslov. Nový hydratačný Spa rituál je obohatený o luxusné indické oleje, vďaka ktorým bude vaše telo dokonale zrelaxované a detoxikované.

AVON rozširuje portfólio obľúbenej značky Planet Spa o ďalšiu líniu – India Intensity, ktorá je obohatená o cenné indické oleje: santalový a sezamový. Santalový olej, silné afrodiziakum, sa dokonale stará o suchú pokožku. Hydratačný a zjemňujúci sezamový olej účinne detoxikuje pokožku. Výrobky novej línie s dotykom orientu sú v ponuke ako set v hodnote 31,50 € alebo samostatne.

 

Zobraziť celú novinku
Lupiny, zbohom... pasik
Lupiny, zbohom...

Máte pocit, že ste už skúšali skutočne všetko, no v boji proti lupinám prehrávate na plnej čiare? Vyskúšajte nový šampón, Ziaja Biosulfo, ktorý je určený pre každého koho trápia mastiace sa vlasy, lupiny a seborea.

Seborea je zvýšená činnosť mazových žliaz pokožky vlasovej časti hlavy, tváre alebo aj hrudníka. Prejavuje sa mastnými, lupinovitými a zapálenými ložiskami na pokožke. Postihnuté miesta sú začervenané, šupinovité. Niekedy aj svrbia. Často sa vyskytuje u dojčiat a spravidla sa zahojí celkom spontánne už po niekoľkých týždňoch. Čo sa týka dospelých, najčastejšie trápi mužov medzi dvadsiatym a tridsiatym rokom života a ženy po menopauze. Jej výskyt sa však v dnešnej dobre zvyšuje v dôsledku stresu alebo oslabeného imunitného systému.

 

Novinka od Ziaja, šampón Biosulfo, je určená pre každého koho trápia mastiace sa vlasy, lupiny a seborea. Obsahuje jemné umývacie zložky rastlinného pôvodu a biosíru. Ziaja Biosulfo účinne eliminuje prejavy a príčiny tvorby lupín a výrazne znižuje činnosť mazových žliaz. Intenzívne posilňuje vlasy a poskytuje im zdravý vzhľad. So šampónom Ziaja Biosulfo budú vaše vlasy zdravé a poddajné. Oceníte jeho výbornú penivosť a príjemnú vôňu. Šampón Ziaja Biosulfo, 300 ml, 4,29 €

 

POUŽITIE:

Šampón naneste na mokré vlasy a masírujte až do vytvorenia peny. Nechajte ho pôsobiť 3 minúty. Potom opláchnite. V prípade potreby opakujte.

Zobraziť celú novinku
Rozcvič sa a dýchaj s Airwaves! pasik
Rozcvič sa a dýchaj s Airwaves!

Na základe prieskumu sa zistilo, že Slováci majú radi pohyb, často športujú, ale podceňujú dôležitosť rozcvičky a správneho dýchania. Značka žuvačiek Airwaves sa rozhodla toto zmeniť a vysvetliť dôležitosť dýchania a zahriatia organizmu pred samotným cvičením. Na povzbudenie si pripravila i spotrebiteľskú súťaž, v ktorej môžete získať množstvo praktických cien.

 

 

Aby sme vykonali kvalitný tréning, tak by sme rozcvičku rozhodne nemali podceňovať  či ignorovať a zakomponovať  ju ako prvú fázu tréningu. Veľa ľudí vynecháva rozcvičku z dôvodu nevedomosti o jej dôležitosti a pozitívnych účinkoch a automaticky ju berú ako nepodstatnú.

Keďže väčšina z nás má v tejto dobe viac-menej sedavé zamestnanie, tak nám rozcvička  nielenže pomôže pripraviť organizmus na záťaž a prebudí ako keby sedením zaspaté a stuhnuté telo. Pomôže nám hlavne prepnúť myslenie z pracovného dňa na samotný tréning. Ďalšou vecou  dôležitou pri tréningu je samotné prevedenie cvikov. Nesprávnym vykonávaním cvikov  sa znižuje efektívnosť cvičenia a môže prísť aj k zraneniu.

Dýchajte, hýbte sa a vyhrávajte!

Značka Airwaves sa rozhodla pripomenúť spotrebiteľom význam rozcvičky a dýýchaniav rámci kampane Nadýchni sa a hýb sa!  Do lákavej súťaže na podporu pohybu a správneho dýchania sa fanúšikovia môžuzapojiť od 10. augusta do 8. septembra 2014.Stačí, ak si zakúpia 2 balíčky žuvačiek Airwaves, registrujú sa na stránke a správne odpovedia na otázku. Každý deň získa najrýchlejší jednu z dvoch druhov hlavných cien, ktorými sú fantastické športové tenisky New Balance Fresh Foam 980 alebo smart hodinky Samsung Gear Fit! K tomu vám pribalíme slúchadlá Airwaves, GOX kyslík v plechovke a predplatné aplikácie Endomondo. Ďalší 17 vyhrajú slúchadlá Airwaves.

 

Nezabudnite! Vyhráva sa každý deň.

 

Viac informácií sa dozviete na www.airwaves.sk

Zobraziť celú novinku
Výborné džemy ako od starej mamypasik
Výborné džemy ako od starej mamy

Spomínate si na tú neopísateľnú vôňu, ktorá naplnila celý dom, keď stará mama varila lekvár? Možno pokračujete v tradícii, ak máte pri dome ovocnú záhradu. Že nemáte záhradu ani čas? Nič to. V predajni Lidl nájdete bohatý sortiment výborných džemov z rôznych druhov ovocia, ktoré chutia naozaj ako od starej mamy.  Bez námahy a za skvelé ceny.

Maribel Fruits of the Forest je voňavý džem pripravený z tých najkvalitnejších a starostlivo zbieraných bobúľ lesného ovocia: malín, černíc a čučoriedok. Je hustý, ale ľahko sa rozotiera a obsahuje celé kúsky ovocia.  Okrem lesného ovocia si so značkou Maribel môžete vychutnať šesť ďalších druhov džemov – marhuľový, malinový, jahodový, višňový, čučoriedkový a čiernu ríbezľu. Takže každý si na chlieb s maslom môže natrieť svoj najobľúbenejší. Ovocné džemy Maribel sú výborné aj na prípravu koláčov, na palacinky, lievance, buchty, alebo na ochutenie bieleho jogurtu.  

Cena: 1,79€ / 450 g, Lidl

Zobraziť celú novinku
PRESTIGIOpasik
PRESTIGIO

Šesť farieb, tri veľkosti uhlopriečky – to je Prestigio MultiPad Color. Okrem štandardného čierneho a bieleho prevedenia sa predáva aj v krásnych odtieňoch červenej, modrej, zelenej a fialovej.

Vyberať pritom môžete aj podľa veľkosti displeja – od kompaktného 7-palcového modelu, cez vizuálne komfortnejšiu 8-palcovú verziu až po najvyššie prevedenie s 10-palcovou uhlopriečkou – podľa toho, čo vášmu školákovi lepšie sadne do ruky. Atraktívny dizajn navyše skrýva aj naozaj výborný výkon a parametre. Každý model disponuje kvalitným displejom s rozlíšením 1280 x 80 pixelov, štvorjadrovým procesorom, technológiou NFC, WiFi a 3G modulom. Tablet podporuje hlasové hovory aj textové správy, na videohovory je k dispozícii  predná webkamera. Nechýba ani GPS navigácia a vstavané  FM rádio.

Cena začína na hranici  135 eur.

 

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Štvrtý ročník súťaže Miss Kompost je tu: Zapojte sa aj Vy! pasik
Štvrtý ročník súťaže Miss Kompost je tu: Zapojte sa aj Vy!

Priatelia Zeme – SPZ, Centrum environmentálnych aktivít a internetový obchod Komposter.sk vyhlasujú ďalší ročník celoslovenskej súťaže MISS KOMPOST, ktorej zmyslom je podporiť vnímanie kompostovania ako súčasti moderného životného štýlu. Do súťaže o zaujímavé ceny sa môže zapojiť každý, kto doma kompostuje, bez ohľadu na spôsob kompostovania, veľkosť a typ kompostoviska. Súťažné kompostovisko nemusí vyzerať vôbec vzorovo, porotu môže zaujať práve netradičné riešenie, nápaditosť, či príbeh, ktorý súťažiaci napíše o kompostovaní.

Aj vo štvrtom ročníku súťaže chcú organizátori poukazovať na to, že kompostovanie môže byť jednoduché a zábavné. Pre zapojenie do súťaže stačí do 5. septembra 2014 zaslať tri fotografie s rozlíšením aspoň 2 megapixely so stručným opisom svojho kompostu, kde kandidát na titul miss uvedie miery svojho kompostoviska/kompostéru (výšku, šírku, dĺžku prípadne iný relevantný rozmer), ďalej suroviny, na ktorých si kompost pochutnáva, či ďalšie informácie z výroby a použitia kompostu. Môže tiež pripojiť zaujímavú alebo humornú udalosť, ktorá sa mu pri kompostovaní prihodila. Zároveň si súťažiaci odloží vrecúško kompostu (približne 3 kg), ktorého kvalita môže rozhodnúť vo finále. Súťaž je určená pre jednotlivcov, súkromné osoby, ktoré kompostujú pre vlastnú potrebu.

„V súťaži nám ide hlavne o to, aby sme spropagovali kompostovanie ako súčasť modernej domácnosti a dobrej záhradkárskej praxe. Chceme ukázať, že kompostovať môže každý. Nie však použitím poučiek z kníh, ale príkladov priamo zo života,“ hovorí Branislav Moňok z Priateľov Zeme – SPZ.

Klaudia Medalová z Centra environmentálnych aktivít dodáva „Súťaž ukazuje, že kompostovanie môže byť aj estetické a veselé. Pridajte sa k prírodným záhradníkom a ekologickým pestovateľom, kompostujte  a pestujte zdravé a šťastné rastliny bez syntetických hnojív ?"

Zo všetkých prihlásených kandidátov vyberie odborná porota päť najlepších, ktorí postúpia do finále. Od každého z nich si následne vyžiada odložené vrecúško kompostu. Ich kvalitu bude mať opäť možnosť porovnať i laická verejnosť na verejnom podujatí – Biojarmoku, ktorý sa bude konať 26. 9. 2014 v Trenčíne. Na tejto akcii budú prezentované fotografie a príbehy zaslané finalistami. Každý z nich získa hodnotné vecné ceny, ktoré do súťaže poskytol hlavný partner súťaže – internetový obchod komposter.sk a organizátori súťaže.

„Sme radi, keď vidíme praktické príklady rodín, kde sa kompostovanie stáva súčasťou ich životného štýlu. Tešíme sa, keď môžeme ľudí podporiť špičkovými domácimi kompostérmi, ktoré im uľahčia prácu v záhrade,“ hovorí Ing. Nina Oravcová, www.komposter.sk.

Všetky informácie o súťaži nájdu záujemcovia na webovej stránke http://www.priateliazeme.sk/spz/miss-kompost. Prihlásiť sa môžu písomne na adresu: Priatelia Zeme – SPZ, P.O.BOX H-39, 040 01 Košice, alebo elektronicky na miss.kompost@priateliazeme.sk.


 

Zobraziť celú aktualitu
Vyberte značky desaťročia a vyhrajtepasik
Vyberte značky desaťročia a vyhrajte

Lidl v pondelok 18. augusta odštartoval veľké facebookové hlasovanie o desať značiek desaťročia. Zapojte sa do výberu top vlastných značiek zo sortimentu Lidl a vyhrajte. Sto šťastlivcov získa nákupné poukážky v hodnote 10 eur, no víťazmi budú všetci zákazníci obchodného reťazca. Hlasovanie prebieha do 27. augusta.

Kliknite na fanpage www.facebook.com/lidlslovensko, spustite aplikáciu Značky Desaťročia a zvoľte svojich favoritov. Na výber máte z dvadsiatich vlastných značiek zo sortimentu spoločnosti Lidl: Alesto, Balino, Bluedino, Combino, Crusti Croc, Dulano, Fin Carré, Freeway, Freshona, From´dor, Maribel, Nautica, Nixe, Pikok, Pilos, Saguaro, Tastino, Toppo, Vitafit, W5. Každý deň môžete dať svoj hlas trom značkám. Ak tak urobíte aspoň raz, postúpite do žrebovania o 100 nákupných poukážok v predajniach Lidl v hodnote 10 eur. Výhercov vyžrebujeme po skončení súťaže, pričom za každý hrací deň oceníme práve desať účastníkov našej ankety. Zapojte sa teda každý deň a automaticky zvýšite svoje šance na úspech.

A ak aj nevyhráte, nezúfajte. V septembri a októbri totiž počas piatich týždňov zlacníme ceny produktov vždy dvoch vybraných vlastných značiek o desať percent. „Vlastné značky sú dôležitou súčasťou našej obchodnej identity. V priemere štyri z piatich produktov, ktoré nájdete na pultoch predajní Lidl, sú privátnymi značkami. Tieto výrobky si môžete kúpiť iba v našej sieti, a preto si na ich kvalite dávame mimoriadne záležať,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl a dodal: „Zákazníci si naše privátne značky obľúbili a vedia, že sú synonymom kvality. A keďže nám záleží na názore našich fanúšikov, rozhodli sme sa  im poskytnúť unikátnu možnosť rozhodnúť, ktorá desiatka je ich najobľúbenejšou.“

Hlasovanie o značky desaťročia prebieha v rámci osláv desiatich rokov pôsobenia spoločnosti Lidl na Slovensku. V najbližších týždňoch a mesiacoch sa môžete tešiť na ďalšie zaujímavé prekvapenia. Sledujte www.lidl.sk a www.facebook.com/lidlslovensko a nezmeškajte žiadnu z našich akcií.

Zobraziť celú aktualitu
Celebrity čítajú a pomáhajúpasik
Celebrity čítajú a pomáhajú

Otvoriť si dobrú knihu a začať len tak čítať, na to nepotrebujete žiadne špeciálne dôvody, čas ani miesto. Svoje o tom vedia aj viaceré známe tváre slovenského šoubiznisu – Silvia Šarköziová s dcérou Vanessou, Marek Majeský, či Martin Madej. Všetkých štyroch sme prichytili v tieto horúce letné dni s knihou v ruke, pri pomerne nezvyčajných činnostiach.

V posteli pred spaním, pri dobrej káve, na pláži, či len tak, večer pri krbe. To sú azda najzvyčajnejšie miesta a činnosti, pri ktorých zvykneme vziať knihu a čítať si. Videli ste už ale niekoho s knihou v ruke počas rodinnej prechádzky v nákupnom centre, počas nákupu v potravinách, či naháňania sa za futbalovou loptou? Nie? Tak sa dobre pozerajte, pretože niektorým ľuďom to absolútne nerobí problém.

Pri spomínaných činnostiach sa nám totiž podarilo pristihnúť herca Mareka Majeského, herca a speváka Martina Madeja, či hudobníčku Silviu Šarköziovú s dcérou Vanessou. Všetci štyria so záujmom čítali knihy, ktoré boli ich srdcu blízke. Marek Majeský ako správny futbalový fanúšik nevedel odtrhnúť oči od autobiografie legendy na trénerskom poste Alexa Fergusona a mama a dcéra Šarköziové zase stavili na ženskú klasiku – román od Táne Vasilkovej Keleovej, či Denník Bridget Jonesovej. Martin Madej zase ako správny gurmán poctivo listoval knihu receptov svojho hereckého kolegu Braňa Deáka.

Napriek tomu, že všetci vyzerali pri čítaní naozaj dôveryhodne, všetko sa udialo v rámci charitatívnej akcie darcovského portálu ĽudiaĽuďom.sk a knižného vydavateľstva IKAR. „Stalo sa už pravidlom, že všetky väčšie projekty nášho portálu spájame so známymi tvárami slovenského šoubiznisu, o ktorých vieme, že pomáhať druhým im nie je cudzie. Podarilo sa nám nadviazať spoluprácu s vydavateľstvom IKAR, ktoré ochotne poskytlo väčšie množstvo kníh do našich benefičných e-aukcií. Každú z nich je možné vydražiť, pričom celý výťažok putuje v prospech výzvy malej Sofie, dievčatku, ktoré sa narodilo s DMO a potrebuje rehabilitácie počas celého roka. Marekovi, Martinovi Silvii s Vanessou by sme sa chceli touto cestou poďakovať, že nám so spropagovaním tejto peknej myšlienky pomoholi, ako vždy, bez nároku na honorár,“ povedal PR manažér portálu ĽudiaĽuďom.sk Tomáš Mácha. Spokojnosť s projektom neskrývali ani vo vydavateľstve IKAR.

Vydavateľstvo Ikar ako úspešný vydavateľský dom už tradične podporuje mnohé podujatia a aktivity smerované najmä na znevýhodnené skupiny ľudí z dôvodu zdravotného postihnutia alebo zlého sociálneho zázemia. Keď prišla ponuka z portálu ĽudiaĽuďom.sk, neváhali sme. Rozhodli sme sa venovať knižky do e-aukcie v prospech malej Sofie, ktorá potrebuje rehabilitácie kvôli DMO. Veľmi si želáme, aby jej výťažok z aukcie pomohol,dodala Mária Lešková, PR manažérka vydavateľstva.

Zobraziť celú aktualitu
Na streche CENTRAL-u vyrástlo jedinečné detské ihrisko pasik
Na streche CENTRAL-u vyrástlo jedinečné detské ihrisko

Jedinečné detské ihrisko,  ktoré sa môže popýšiť prívlastkom najbezpečnejšie, vyrástlo na streche bratislavského CENTRAL-ua ponúka rodinám s deťmi ďalšiu možnosť trávenia voľného času v obchodnom centre. Multifunkčné ihrisko sa stalo prirodzenou súčasťou strešného parku známeho ako CENTRAL PARK  a spĺňa náročné požiadavky detí i mamičiek. Areál pozostáva z herných prvkov a atrakcií pre deti, ktoré využívajú kombináciu rôznych materiálov, ako sú švédska oceľ či severská borovica, čím sa deti počas hry zároveň učia spoznávať ich vlastnosti.

Nové detské ihrisko je vďaka použitým materiálom jedným z najbezpečnejších na Slovensku. Dopadový povrch je navrhnutý tak, aby minimalizoval riziko zranenia detí v prípade pádu, a zároveň prepúšťa vodu, čo umožňuje deťom hrať sa prakticky ihneď po daždi. Ihrisko spĺňa najvyššie štandardy európskej normy STN EN 1176 pre herné prvky a STN EN 1177 pre dopadový povrch. Ekologický dopadový povrch šetrí životné prostredie a je z viac ako 80-tich percent vyrobený z recyklovaných materiálov.

 

Jedinečnému dizajnu ihriska dominuje logo CENTRAL-u v tvare srdca. Farebné a hravé 3D modely zvieratiek škandinávskej značky Playtop nenájdete nikde inde na Slovensku. Tieto prvky u detí podporujú kreatívnosť a stimulujú ich k hrám. Vytvárajú zábavné a vzrušujúce prostredie, ktoré rozvíja fantáziu detí, ako aj ich fyzické a spoločenské zručnosti. Veľkosť zvierat vytvára trojrozmerné prostredie, v rámci ktorého sa deti môžu hrať na vrchu zvieraťa, pri ňom alebo okolo neho.

Samozrejmosťou je bezbariérový prístup na plochu ihriska pre detské kočíky a vozíčkárov. Vonkajšie ihrisko je k dispozícii bezplatne a je prístupné počas otváracích hodín CENTRAL-u.

Zobraziť celú aktualitu
Saguaro – pre váš pitný režim aj pre stromypasik
Saguaro – pre váš pitný režim aj pre stromy

 

Už 200 000 stromčekov vysadila spoločnosť Lidl vďaka svojim zákazníkom v Tatrách a kampaň na podporu lesov v našich horách pokračuje ďalej! Keď si zakúpite 1,5-litrovú fľašu minerálnej vody Saguaro označenej špeciálnym logom „Lidl les“, prispejete tak na obnovu tatranského lesa.

Lidl totiž venuje jeden cent z každej predanej fľaše na výsadbu mladých stromčekov.

Cena: 0,25 € / 1,5 l, Lidl

Zobraziť celú aktualitu
Do mesiaca a do dňa výťažok MISIE 03 pomáha postihnutým deťom!pasik
Do mesiaca a do dňa výťažok MISIE 03 pomáha postihnutým deťom!

MISIA 03 je splnená. V priebehu jedného júnového dňa známe osobnosti ako Karin Haydu, Janko Jackuliak, Danica Jurčová, Marek Majeský, či Róbert Jakab vybicyklovali viac ako 6900 EUR. Tie boli určené na nákup pomôcok pre postihnuté deti. Podložky, špeciálne bicykle, ale aj sedačky už dorazili ku svojím majiteľom a uľahčia im tak každodenný život.

Iniciatíva spočívala v objednaní si známej osobnosti - kuriéra, ktorá dotyčnému prinesie certifikát v určitej hodnote. „Za vyzbierané peniaze sme následne nakúpili pomôcky pre postihnuté deti, ktoré sú vopred overené a starostlivo vyberané. Prvé z nich sme odovzdali v júny na Mágio pláži a presne mesiac po akcii môžeme povedať, že všetky pomôcky už majú svojich majiteľov a pomáhajú,“ upresňuje Nikita Slovák, režisér a organizátor akcie na Slovensku.

 

Jednou z rodín, ktoré sa tešia z novej špeciálnej autosedačky, sú Zelienkovci.  „Pre nás a hlavne pre Alicku je to veľká pomoc, za ktorú sme veľmi  vďační. Pri darovaní sice došlo k menšiemu nedorozumeniu, keďže sme uviedli reálny vek Alicky, ktorý je 6 rokov, no vzrast má tak na 2 roky. Sedačka teda bola trošičku veľká. No organizátori boli nesmierne ústretoví a zabezpečili nám obratom jej výmenu,“ hovoria Zelienkovci.

 

Výťažok z MISIE 03 pomohol aj Matúškovi Holubčíkovi s detskou mozgovou obrnou, ktorému poputoval špeciálny kočík.Matúško sa nesmierne tešil. Takého som ho už dávno nevidela. Keď som ho vybrali z kočíka tak plakal, a to sa mi veru ešte nestalo. Doteraz v kočíku veľmi nechcel byť,“ približuje pani Holubčíková.

 

Svoje si na bicykli tento rok odkrútila aj herečka Karin Haydu. „Som dojatá a šťastná, že sa nám všetkým podarilo prispieť detičkám k pohodlnejšiemu životu. Bodaj by takýchto charitatívnych podujatí a ľudí ochotných pomáhať bolo čoraz viac. Áno bolo teplo a občas sme už nevládali, no musím sa priznať, že už teraz sa teším na tu budúcoročnú MISIU,“ hovorí Karin.

 

„Sme naozaj šťastní, že vieme aspoň takto pomôcť. Obdiv patrí všetkým osobnostiam, viac či menej známym menám, ktoré bicyklovali aj napriek horúčavám a tiež partnerovi Telekom, vďaka ktorému sme mali skvelú podporu pre dispečing a realizáciu celého projektu vôbec. Výsledkom toho je, že niekoľkým deťom a ich rodičom sa uľahčí život. A to nie je málo, myslím si,“uzatvára Nikita Slovák.


Zobraziť celú aktualitu
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014 pasik
Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2014

Tri výrobky z dm značiek alverde, Balea a Denk mit boli ocenené v 3. ročníku marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka ako najlepšie novinky roku 2014, a to až v troch kategóriách. Víťazstvá si tak odniesli v kategórii pleťová, vlasová kozmetika a prostriedky na umývanie riadu. Ocenenia si na slávnostnej ceremóniiprevzali sortimentná manažérka dm drogerie markt Silvia Bendžáková a vedúca oddelenia marketingu Ing. Nicol Noseková.

Program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý oceňuje nové a inovované produkty v oblasti rýchloobrátkového tovaru. Je známy vo viacerých krajinách, napríklad v Českej republike sa tento rok konal už jeho 14. ročník. Program sa zameriava na monitoring, ocenenie a podporu nových a inovovaných výrobkov alebo výrobkových radov uvedených na slovenský rýchloobrátkový trh počas predchádzajúceho roka a pol. Jeho unikátnosť spočíva v spôsobe stanovenia výhercov, o víťazoch v jednotlivých kategóriách totiž rozhodujú samotní spotrebitelia.

 

Metodika programu

Do programu bolo možné prihlásiť nové alebo inovované výrobky uvedené na slovenský trh v období od 1. 9. 2012 do 31. 12. 2013. Pri inovovaných výrobkoch mohlo ísť o technickú, ale aj o marketingovú inováciu. Po ukončení registrácie posúdila odborná porota, zložená zo zástupcov významných asociácií, zväzov a profesijných združení z oblasti retailu, výroby a komunikácie, všetky prihlásené výrobky, či vyhovujú stanoveným podmienkam programu, najmä však mieru inovácie a termín uvedenia produktov na trh.

 

Voľba víťazov prebehla celkovo v 21 kategóriách na základe prieskumu uskutočneného na reprezentatívnej vzorke 2000 respondentov, ktorí sú vybraní podľa stanovených kvót – vek, pohlavie, región a veľkosť miesta bydliska. Respondenti hodnotili výrobky na základe fotografií a textov opisujúcich prihlásené výrobky. Výrobky boli ocenené na základe skóre tvoreného dojmom z výrobku (obal, značka a očakávania od výrobku) a úmyslom opätovného nákupu. Váhy oboch častí na konečnom skóre sú ovplyvnené počtom respondentov so skúsenosťou s daným výrobkom. Víťazné výrobky získavajú ročnú licenciu na logo a označenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka.

 

O VÍŤAZNÝCH VÝROBKOCH

 

Kategória pleťová kozmetika

alverde anti-aging Q10 BB krém, 50 ml

Zloženie s rastlinným extraktom z arónie ošetruje a regeneruje pokožku. Vitamín E podporuje prirodzenú ochranu pleti pred vplyvmi životného prostredia a pomáha tak predchádzať predčasnému starnutiu pokožky. Koenzým Q10 má antioxidačné a radikály zachytávajúce vlastnosti. Rastlinný glycerín dodáva hydratáciu, pričom bambucké maslo robí pleť jemnou.

4,49 €

 

Kategória vlasová kozmetika

Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy, 100ml

Balea olejová kúra s výťažkom zo slnečnice a argánovým olejom ošetruje poškodené a namáhané vlasy. Olej vlasy nezaťažuje a zanecháva ich dokonale lesklé a pružné, plné života. Arganový olej na vlasy vytvára bariéru medzi vlasmi a škodlivými faktormi ako je napr. slnečné žiarenie a sušenie teplým vzduchom. Má schopnosť regenerovať a obaliť vlasové korienky.

3,29 €

 

Kategória prostriedky na umývanie riadu

Denk mit nature Revolution, kapsule do umývačky riadu, 30 ks

Denk mit nature Revolution, tablety do umývačiek riadu, v praktickom znovu uzatvárateľnom balení, sú šetrné k životnému prostrediu. Vďaka inovatívnemu „systému nízkej teploty“ sa ich plná čistiaca sila spúšťa už pri 40°C.

4,39 €

Zobraziť celú aktualitu
 Nástrahy internetu prázdniny nemajúpasik
Nástrahy internetu prázdniny nemajú

OVCE.sk nezaháľajú ani počas leta a vyrážajú za deťmi do letných táborov. Spolu s kníhkupectvom Panta Rhei a telekomunikačným operátorom Telekom si pripravili pre dvesto detí z detských domovov interaktívny workshop na tému bezpečný internet. Práve leto je totiž obdobie, kedy deti viac siahajú po mobiloch či tabletoch a častokrát zabúdajú na to, že nástrahy na internete prázdniny nemajú.

OVCE.sk sa každoročne v lete vyberú za deťmi do táborov, aby im hravou formou priblížili svet internetu a mobilných technológií a varovali ich pred nepríjemnými a nebezpečnými situáciami, v ktorých by sa mohli v tomto virtuálnom svete ocitnúť. Tento rok OVCE.sk zavítali do detského tábora Bubliwood pri priehrade Dubník neďaleko Starej Turej, kde sa stretávajú deti z detských domovov a profesionálnych rodín. „Život detí v ústavnej starostlivosti je popretkávaný mnohými situáciami, ktorých by malo byť dieťa ušetrené. O to viac sa ich aj prostredníctvom našich táborov snažíme čo najlepšie pripraviť do života a s tým súvisí aj mediálna výchova v dnešnom svete plnom informačných technológií,“  hovorí Miroslava Jánošíková z OZ Bublina, ktoré tábory organizuje.

Hru si za spôsob komunikácie vybrali aj OVCE.sk, ktoré si s deťmi zahrali aj inscenované scénky na tému Ako sa správať na internete. Tábor Bubliwood navštívia OVCE.sk hneď dvakrát, druhá návšteva sa uskutoční 8. augusta 2014. Celkovo tak odškolia približne 200 detí v otázkach bezpečného používania internetu. „Počas letných prázdnin majú deti kopec voľného času, ktorý mnohokrát venujú surfovaniu po internete. Naše workshopy sú navrhnuté tak, aby boli zábavné a poučné zároveň. Aby sme deti naučili,  že internet je dobrý sluha, ale zlý pán,“ vysvetľuje Miro Drobný, autor projektu OVCE.sk.

Spolu s partnermi pripravilo eSlovensko na leto aj súťaž pre materské škôlky, v ktorej môžu vďaka kreativite detí vyhrať špeciálny workshop OVCE.sk venovaný malým škôlkarom. Stačí, ak v škôlke vytvoria plagát na tému Ako chránia OVCE.sk deti na internete a jeho fotografiu zašlú do eSlovensko emailom na adresu sutaz@zodpovedne.sk. Do súťaže sa môžu materské škôlky prihlasovať do polovice júla. Viac informácií nájdete na stránke www.zodpovedne.sk.

Zobraziť celú aktualitu
V Thermalparku je už oficiálne letopasik
V Thermalparku je už oficiálne leto

V Thermalparku Dunajská Streda sa dnes oficiálne začalo leto! Obľúbené kúpalisko odštartovalo novú letnú sezónu, na ktorú si pripravilo viacero noviniek. Už týždeň funguje nová unikátna nuda pláž na ostrove v strede jazera v areáli kúpaliska. Túto pláž dnes spustili aj oficiálne. Takisto návštevníkov privítala nová toboganová veža, ktorú spustia v nasledujúcich dňoch. V rámci tohtoročných noviniek sa vynovili aj športoviská, ktoré doteraz rekonštrukciou neprešli, a pridalo sa viacero animácii pre deti.

 

Kúpalisko, ktoré funguje už 41. sezónu, počas posledných rokov prešlo kompletnou štvorročnou rekonštrukciou, na ktorú vynaložilo bezmála 4 milióny eur. Na tohtoročné nové atrakcie preinvestuje celkom 1,6 milióna eur. „Thermalpark Dunajská Streda začína novú sezónu s viacerými novinkami, od ktorých si sľubujeme ďalšie zatraktívnenie služieb. Návštevníci, ktorí nás nepoznali, často po prvej návšteve Thermalparku ostávajú nadšení z našej ponuky. Nový tobogan aj nuda pláž boli dlhodobo plánovanou investíciou, a tak veríme, že našich návštevníkov zaujmú. Do budúcnosti máme v pláne ďalšie budovanie areálu,“ vysvetlil riaditeľ Thermalparku Gabriel Somogyi.

 

V minulosti bol k dispozícii len jeden tobogan, túto sezónu sa otvorí nová toboganová veža so siedmimi toboganmi. Dva tobogany sú zdvojené, takže sa možno spustiť naraz po dvojiciach. V ďalšom z toboganov – v rodinnom – sa spúšťa na nafukovacích kolesách. Šiestym druhom je šmykľavka a v poslednom tobogane sa striedajú úseky, v ktorých je tunel úplne tmavý, s úsekmi, ktoré sú zase po celom obvode kompletne priehľadné. Tobogany neústia do bazéna, ale do spomaľovacích dráh.

 

Nová toboganová veža však nie je jediným lákadlom Thermalparku. Za posledné štyri roky prešli rekonštrukciou takmer všetky z 10 interiérových a exteriérových bazénov, kompletný areál, ktorý dostal stredomorský charakter, ako aj všetky služby. Zároveň sa v rámci rekonštrukcii vyčistilo veľké jazero, ktoré sa nachádza v rámci 18-hektárového areálu a pri ktorom pribudla piesočnatá pláž a mólo na člny. Tento rok pribudla na ostrove v strede jazera nuda pláž. Na ostrov sa nudisti doplavia plťou a pred zrakmi ostatných návštevníkov ich budú chrániť stromy, ktoré obklopujú celú čistinku v strede ostrova. Na nej sú pre priaznivcov FKK pripravené aj sociálne zariadenia a malý bar.

 

Celkovo ponúka Thermalpark Dunajská Streda 10 bazénov. Vodu z vrtu priamo v areáli s teplotou 57 °C neochladzuje miešaním s pitnou vodou, a teplovodné bazény napĺňa 100-percentnou termálnou vysoko mineralizovanou vodou. Tú ochladzujú na potrebných 36 – 38 °C výmenníky a takto získaným teplom sa zvyšuje teplota pitnej vody, ktorá je v ôsmich z desiatich bazénov Thermalparku Dunajská Streda. Thermalpark Dunajská Streda leží len niečo vyše 40 kilometrov od Bratislavy. Viac nájdete na www.thermalpark.sk.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio