LenPreZdravie.sk - Magazín o zdraví
  • Testovanie na HIV anonymne
    Testovanie na HIV anonymne
    Prežili ste príjemnú noc a máte pochybnosti, či je všetko v poriadku? Neváhajte a otestujte sa na HIV.
  • Šturec potrebuje pomoc
    Šturec potrebuje pomoc
    Mohutné torzo vyslúženého plavidla so slávnou minulosťou vidno už z diaľky. Remorkér Šturec bol zapísaný do zoznamu technických pamiatok pred dvomi rokmi. Na jeho palubu vedie vratká lávka a strmé schodíky...
  • Chcete zmerať deťom zrak?
    Chcete zmerať deťom zrak?
    Ako pri mnohých iných ochoreniach, aj pri poruchách zraku oplatí, že čím včasnejšie ich lekár podchytí, tým vyššia je šanca na úspešnú liečbu.
  • Keď trápia zriedkavé choroby
    Keď trápia zriedkavé choroby
    Nedostatočné skúsenosti so zriedkavými chorobami majú za následok nielen oneskorenú diagnostiku, ale aj sťažený prístup k liečbe.
  •  „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    „Srdcovka“ na meranie tlaku Orava TL-200
    Rozmýšľate o praktickom vianočnom darčeku pre niekoho, kto si musí pravidelne merať tlak? V tom prípade ho poteší a príde mu vhod ...
  • Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Odborníci poradia na telefonickej linke k demencii
    Slovenská Alzheimerova spoločnosť zriadila telefonickú linku, kde sa záujemcovia môžu poradiť s odborníkmi na tému demencie. Na čísle 02 / 62 41 08 85 získajú nielen informácie o ochorení, ale môžu sa porozprávať o možnostiach prevencie a tiež zdravotníckej a sociálnej pomoci. Odborníci v poradni sú k dispozícii do konca marca, v pracovné dni v pondelok až piatok, v čase od 12.00 do 16.00 hodiny.
  • Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Saforelle rešpektuje intímnu ženskú zónu
    Darujte na Vianoce mame, sestre, či kamarátke darček, ktorý ju bude denne rozmaznávať a dopraje jej skvelý pocit ženskosti.
Fibrilácia predsiení je novou epidémiou Európy

Fibrilácia predsiení je novou epidémiou Európy

Autor: Tomáš T.

– Nová správa Asociácie fibrilácie predsiení a Biosense Webster, divízie spoločnosti Johnson & Johsnon, vyzýva k zvýšeniu povedomia o fibrilácii predsiení a upozorňuje na potrebu zvýšiť mieru edukácie verejnosti o to...

MIGRÉNA JE CHOROBA, KTORÚ TREBA LIEČIŤ

MIGRÉNA JE CHOROBA, KTORÚ TREBA LIEČIŤ

Autor: Tomáš T.

Migréna je choroba, ktorú si mnohí zamieňajú s bolesťou hlavy. Migréna však nie je len bolesť hlavy. Je to choroba, ktorá je v spoločnosti málo akceptovaná a tolerovaná. S cieľom zvýšiť povedomie o tomto ochorení a zmeniť je...

NA SLOVENSKU SA BUDÚ VYKONÁVAŤ AJ TRANSPLANTÁCIE PANKREASU

NA SLOVENSKU SA BUDÚ VYKONÁVAŤ AJ TRANSPLANTÁCIE PANKREASU

Autor: Tomáš T.

V banskobystrickom transplantačnom centre sa sformoval viac ako 100 – členný tím odborníkov, ktorý bude už od začiatku budúceho roka realizovať transplantácie pankreasu. Slovenskí pacienti tento zákrok doposiaľ podstupovali...

Fibrilácia predsiení môže spôsobiť cievnu mozgovú príhodu

Fibrilácia predsiení môže spôsobiť cievnu mozgovú príhodu

Autor: Tomáš T.
Štvrtok, 28. jún 2018

Na stúpajúci počet pacientov, ktorí majú fibriláciu predsiení a na toto ochorenie sa neliečia, dnes upozornili kardiológovia zo Slovenskej asociácie srdcových arytmií (SASA). Fibrilácia predsiení patrí medzi najzávažnejšie riz...

V DĹŽKE ŽIVOTA ZAOSTÁVAME AŽ O 4 ROKY ZA PRIEMEROM EÚ

V DĹŽKE ŽIVOTA ZAOSTÁVAME AŽ O 4 ROKY ZA PRIEMEROM EÚ

Autor: Tomáš T.
Pondelok, 23. apríl 2018

Podľa nedávno publikovaných Správ OECD*a Eurostatuje priemerná dĺžka života na Slovensku 76,6 roka, zatiaľ čo v Európe sa ľudia dožívajú v priemere o 4 roky viac. V porovnaní so Slovenskom žijú dlhšie napríklad aj Poliaci, C...

MANAŽMENT PACIENTOV S MOZGOVOU MŔTVICOU JE NEVYHNUTNÉ OPTIMALIZOVAŤ

MANAŽMENT PACIENTOV S MOZGOVOU MŔTVICOU JE NEVYHNUTNÉ OPTIMALIZOVAŤ

Autor: Tomáš T.
Štvrtok, 12. apríl 2018

Už rok beží na Slovensku kampaň Čas je mozog, ktorej cieľom je zvyšovať povedomie o cievnej mozgovej príhode. Pacientska organizácia Sekunda pre život v spolupráci s neurológmi a Asociáciou záchrannej ...

Prekúrené prostredie škodí nosu

Prekúrené prostredie škodí nosu

Autor: Tomáš T.

Teploty pod bodom mrazu nás počas chladných mesiacov nútia pridávať stupeň kúrenia v našich domoch či bytoch. Častokrát prídeme z vonkajšieho prostredia uzimení a v snahe rýchlo sa zahriať si naopak škodíme. Zist...

Počet celiatikov stále rastie

Počet celiatikov stále rastie

Autor: Tomáš T.
Štvrtok, 18. máj 2017

Pacientov so zistenou celiakiou z roka na rok pribúda. To hovoria štatistiky ale aj skúsenosti každého z nás. Veď kto by vo svojom okolí nepoznal aspoň jedného známeho, kto je odkázaný na bezlepkovú stravu.

Alergie čoskoro zaútočia

Alergie čoskoro zaútočia

Autor: Tomáš T.

Prvé jarné lúče a teplé dni znamenajú pre väčšinu z nás pozitívny príliv energie, nový začiatok, príjemné chvíle v záhradkách či na terasách obľúbených podnikov. Jar, ktorá je už konečne predo dvermi, je však aj obdo...

Strana:  1

Dnes je 26. 03. 2019, meniny má Emanuel.
Stavte na silu nového rozžiarujúceho pleťového séra od AVONu!
Štíhle a zdravé porcie
Objavte čistiaci rituál so vzácnym koréjským uhlím od  AVONu!
Rozlúčte sa s vráskami vďaka exkluzívnej novinke od  AVONu!
Poradna
Náhodný článok
Kristonovej intímny telocvik Kristonovej intímny telocvik
Inkontinencia je v spoločnosti tabu a to je škoda. Trápi totiž mnohé ženy...a nemusela by. Metóda Andrey Kristonovej - Kristonovej intímny telocvik - vyliečila v priebehu posledných tridsiatich rokov státisíce žien. Mnohým sa zlepšil zdravotný stav, začali sa cítiť dobre vo svojej koži v každej fáze života. Začali naplno prežívať svoju sexualitu. Vďaka cvičeniu sa narodilo niekoľko sto bábätiek.
Najčítanejšie články
Horoskop na dnešný deň
Horoskopy od Moneo.sk
Cestovný poriadok
Odkiaľ:
Kam:
Dátum:
 Čas: 
Zobraziť všetky novinky
NOVINKY
ROBOTIKA V AVIONE: VYSKÚŠAJTE SILU MYŠLIENKY ČI LET VTÁKApasik
ROBOTIKA V AVIONE: VYSKÚŠAJTE SILU MYŠLIENKY ČI LET VTÁKA

 

Moderné technológie si môžu zábavnou formou vyskúšať až do konca marca návštevníci AVIONU v Bratislave. V najväčšom nákupnom centre na Slovensku prebieha unikátna interaktívna výstava ROBOTIKA.

 

Malí aj veľkí návštevníci môžu objavovať technológie cez 15 interaktívnych exponátov a zoznámiť sa zábavnou formou s rôznymi fyzikálnymi javmi. Náučno-zábavná výstava ROBOTIKA je ideálnou príležitosťou pre rodiny na stretávanie sa, oddych a zmysluplné trávenie voľného času na jednom mieste,“ hovorí Katarína Michaliaková, marketingová manažérka AVIONU v Bratislave.

 

Návštevníci majú najväčší záujem ounikátnu umelecko-technickú inštaláciu, ktorá vytvára rôznofarebné obrazce. Ide o svetovo najrozsiahlejšie interaktívne dielo zostavené z takmer deväťtisíc elektrických prepínačov so svetelnými diódami.

Obľúbená je aj zvukotesná kabínka na meranie sily hlasu alebopretláčanie autíčka pomocou mozgových vĺn.

Deti sa zase „rozprávajú“ s interaktívnym robotom Sanbotom. Ergonomický dizajn sa spája s najmodernejšími technológiami, ktoré umožňujú mnoho pokročilých interakcií.

Výstava ROBOTIKA v AVIONE v Bratislave potrvá do 31. marca 2019. Vstup je zadarmo.

 

Zobraziť celú novinku
Svieže čakanie na jar  – so žuvačkami Mentos Pure Fresh!pasik
Svieže čakanie na jar – so žuvačkami Mentos Pure Fresh!

 

Milujete žuvanie žuvačiek? Nech si ich vychutnávate po jedle pre zharmonizovanie chuti, pred skúškou či pohovorom na zmiernenie stresu, pred bozkom pre svieži dych alebo len tak pre radosť zo žuvania, vždy chutia úžasne! 

 

Mentolovo svieže aj s ovocnou príchuťou pomáhajú zahnať nudu, sústrediť sa pri riešení zadaní aj naskočiť na vlnu poriadnej zábavy! Vychutnajte si toto potešenie v plnej intenzite, totálne sviežo a poriadne dlho so žuvačkami Mentos Pure Fresh s výťažkom zo zeleného čaju a bez cukru! Majú jedinečný guľatý tvar, vďaka čomu sa dokonale uvelebia na jazyku, a tekuté jadro s výraznou chuťou, do ktorého je radosť zahryznúť. Na svoje si príde každý, keďže sú na výber ich rozmanité balenia a príchute – osviežujúca Fresh Mint, jemnejšia Spearmint, ovocné príchute Strawberry, Lemon i Bubble Fresh aj podmanivá kombinácia limetky a mentolu Lime Mint a čerešní a mentolu Cherry Mint. Ktorá bude tá vaša naj?Vyskúšajte ich všetky! Vezmite si so sebou, kamkoľvek sa na svojej ceste za jarou vyberiete!

Instagram: Mentos_czsk

www.mentos.sk

 

Zobraziť celú novinku
Nebojte sa neperlivejpasik
Nebojte sa neperlivej

 

Sýtené minerálne vody si obľúbilo mnoho ľudí. Oxid uhličitý (CO2), ktorý je v nich obsiahnutý, nemusí byť vždy výhodou. Existujú momenty, kedy radšej siahnite po neperlivej minerálnej vode, ktorá ma rovnaké vlastnosti ako jej perlivá verzia. 

 

Perlivá či neperlivá

Výborné na minerálnych vodách je, že väčšina z nich má tri varianty, pričom všetky tri typy vôd od jedného výrobcu obsahujú rovnaké minerály či vitamíny. Napríklad neperlivá minerálna voda Magnesia obsahuje rovnaké množstvo horčíka ako jej perlivá verzia. Z pohľadu obsahu minerálov nie je preto rozhodujúce, či siahnete po perlivej alebo neperlivej minerálnej vode. Ktorú si teda vybrať?

 

Dlhý výlet

Pri väčšom fyzickom napätí potrebuje organizmus dopĺňať látky, ktoré potením stráca. Minerálna voda je preto vhodná aj na výlety. Pri dlhších je však lepšou voľbou neperlivá verzia. Aj keď je totiž sýtená minerálka uzavretá, postupne mierne stráca na perlivosti a prichádza o bublinky, pre ktoré ju ľudia vyhľadávajú.

Siahnuť po neperlivej minerálke je lepšie tiež vtedy, keď hrozí, že na výlete nebude dlhšiu dobu prístup k jedlu. Oxid uhličitý totiž stimuluje činnosť žalúdka a žalúdočných štiav a tým uvádza do pohybu zažívací trakt. Pocit hladu sa tak môže objaviť skôr ako pri pití neperlivej minerálnej vody.

 

Športový tréning

 

Pri športe, fyzickej námahe alebo v stresových situáciách je dopĺňanie minerálov pre organizmus veľmi dôležité. Ak totiž v tele chýbajú, telo siaha na dno svojich zásob a síl a okrem zníženého výkonu riskujeme aj vážnejšie zdravotné dôsledky. Pri športe je opäť vhodnejšia neperlivá voda: oxid uhličitý v sýtených minerálkach sa totiž rýchlejšie vstrebáva do krvi, čo počas telesnej aktivity zvyšuje tlak, frekvenciu dychu a srdečného tepu.

Po neperlivej minerálnej vode Magnesia siaha aj úspešný slovenský atlét Ján Volko. „Neperlivú minerálnu vodu Magnesia pijem počas tréningov preto, že pomáha dopĺňať magnézium, teda horčík. Čím väčšiu fyzickú námahu vynaložím, tým viac ho moje telo spotrebuje. Horčík je pri športovaní nevyhnutný, lebo sa podieľa na uvoľňovaní energie či spaľovaní tuku, zlepšuje orientáciu a kardiovaskulárny systém. Ak ho pravidelne nedopĺňam, môj výkon tým trpí,“ vysvetľuje Ján. Vysvetľuje však, že nedostatok tohto minerálu počas zvýšenej fyzickej aktivity môže mať aj vážnejšie dôsledky ako len slabšie športové výsledky. „Sú to napríklad svalové kŕče či tráviace ťažkosti, ale aj pocit nervozity či psychickej nerovnováhy a ťažšia regenerácia po výkone,“ dopĺňa atlét.

Výborným zdrojom horčíka je minerálna voda Magnesia neperlivá s jedinečnou plnou chuťou. Navyše má nízky obsah  sodíka, takže zbytočne nezaťažuje organizmus. Jedna 1,5-litrová fľaša Magnesia neperlivá obsahuje 255 miligramov prírodného horčíka, čo predstavuje približne 2/3 jeho odporúčanej dennej dávky. Magnesia neperlivá patrí medzi stredne mineralizované vody, preto je vhodná na každodenné pitie.

Zobraziť celú novinku
Jarné upratovanie bez bolesti chrbta a rúkpasik
Jarné upratovanie bez bolesti chrbta a rúk

 

Zvládnite tohtoročné jarné upratovanie bez presilených zápästí a bolestí krížov z gymnastiky pri čistení okien. Práce vám uľahčí multifunkčný 2 v 1čistič okien Orava CO-270 s mokrým a suchým odsávaním nečistôt, ktorý je šikovnou kombináciou dokonale priliehajúcej stierky a odsávača. 

 

Ako vám s poriadkom pomôže? Okná najprv umyte vodou s trochou čistiaceho prostriedku a potom ich už len „prejdite“ zhora dole čističom, ktorý všetku špinavú vodu hygienicky odsaje ako malý vysávač do 150 ml nádržky bez toho, že by sa vaše ruky dostali do kontaktu so znečistenou vodou. Okná navyše vyleští tak, že na nich neostane jediná šmuha. Ergonomicky sadne do ruky, ľahko sa obsluhuje vďaka 360-stupňovej otočnej hlave a nízkej hmotnosti a na jedno nabitie vydrží pracovať 30 minút. Výborne vám poslúži aj na čistenie zrkadiel, obkladačiek, sklenených stolov či stien sprchového kúta. Celoročne ho využijete aj na suché vysávanie záclon, gauča či postelí. Môže byť váš za 29,90 €.

www.orava.eu

 

Zobraziť celú novinku
 V Tescu vlani zákazníci nakúpili až 700 miliónov slovenských potravínpasik
V Tescu vlani zákazníci nakúpili až 700 miliónov slovenských potravín

 

Tesco patrí k maloobchodným reťazcom s najväčším počtom predaných slovenských výrobkov. Len za minulý rok si zákazníci v predajniach Tesco kúpili 700 miliónov potravín od slovenských dodávateľov v hodnote 400 miliónov eur.  

 

Vzhľadom na rozsah nášho podnikania a celkové objemy predaných potravín patrí Tesco medzi obchodné siete, ktoré predávajú najväčšie objemy slovenských potravín. Vlani naši zákazníci nakúpili slovenské potraviny v celkovom objeme 400 miliónov eur, čo predstavuje približne 700 miliónov kusov potravín,“ uvádza Peter Piešťanský, manažér nákupného oddeleniaspoločnosti Tesco, a dodáva: „Slovenských dodávateľov podporujeme dlhodobo, mnohí sú súčasťou našich vlastných značiek. Vďaka tejto úspešnej spolupráci sa mnohí slovenskí výrobcovia dostali na trhy aj v okolitých krajinách, rozšírili výrobu, zvýšili obraty či uviedli na trh nové výrobky.“

 

Príkladom súmliečne výrobky od Tatranských mliekarní TAMI a práve táto spoločnosť dosahuje so spoločnosťou Tesco tržby okolo 8 miliónov eur ročne.  Vďaka tejto úspešnej spolupráci mohli zvýšiť nákup surového kravského mlieka zo 17 miliónov litrov na 90 miliónov litrov mlieka ročne. O úspešnom pôsobení Tatranskej mliekarne na trhu svedčí aj to, že od začiatku spolupráce s reťazcom Tesco stúpol jej ročný obrat až 60-násobne.

 

V rámci ponuky potravín v Tescu sú slovenské výrobky najviac zastúpené v kategóriách hydinárskeho, cukrovarníckeho, pivovarníckeho a vinárskeho priemyslu, zeleninárskeho aj mraziarenského tovaru. V prípade niektorých základných potravín spolupracujeme  výhradne so slovenskými dodávateľmi. Napríklad až 100 % vajec pochádza zo slovenských chovova 80 % z celkového sortimentu mliečnych výrobkov je tiež zo Slovenska,“ dopĺňaP. Piešťanský.

 

Aktuálne Tesco na Slovensku spolupracuje s takmer 500 domácimi pestovateľmi, dodávateľmi a farmármi.Čo sa týka privátnej značky, kde tvorí celkový predaj potravín až tretinu, je až polovica produktov, ktoré Tesco ponúka aj zákazníkom v zahraničí, vyrábaná na Slovensku. Aktuálne spolupracujeme s 123 slovenskými dodávateľmi, ktorí  vyrábajú aj  naše produkty Tesco privátnej značky, čím im umožňujeme predávať aj v zahraničí. Pre rastúci záujem spotrebiteľov o všetko, čo je vyprodukované na Slovensku, plánuje Tesco v týchto mesiacoch rozširovať ponuku slovenskej sezónnej zeleniny a ponuku čerstvých výrobkov od lokálnych výrobcov.Podiel slovenských výrobkov by sme veľmi radi rozširovali, narážame však v niektorých prípadoch na nepostačujúce objemy produkcie výrobcov na Slovensku, ktoré nedokážu vykryť dopyt našich zákazníkov,“ vysvetľuje P. Piešťanský.

 

Spoločnosť Tesco podporuje aj malých slovenských farmárov špeciálnym projektom Jedinečné chute zo Slovenska. Zákazníci si tak už viac ako dva roky môžu aktuálne v 41 Tesco predajniach vybrať produkty od malých regionálnych výrobcov.V rámci projektu Tesco vyšlo malým dodávateľom v ústrety a prispôsobilo im objednávkový systém, distribúciu, zjednodušilo zmluvy a pomohlo zlepšovať jednotlivé produkty.Ako jediný reťazec na Slovensku sa dlhodobo angažuje aj v oblasti vzdelávania farmárov prostredníctvom Farmárskeho grantu, do ktorého sa za šesť rokov zapojilo viac ako 500 farmárov zo Slovenska.

 

Tesco je otvorené spolupráci s novými slovenskými výrobcami či dodávateľmi, ktorí môžu spoločnosť v prípade záujmu o spoluprácu kontaktovať na http://tesco.sk/tesco-sr/kontakty/

Zobraziť celú novinku
Štíhle a zdravé porciepasik
Štíhle a zdravé porcie

 

Pri chudnutí aj pri diéte kvôli zdraviu by sme mali mať prehľad o tom, čo zjeme. Vtedy oceníte služby kuchynskej váhy s nutričnou kalkulačkou Orava EV-8 A, ktorá na gram presne odmeria a zanalyzuje živiny a kalórie z doma pripravovaného jedla. 

 

Potraviny odváži a vypočíta z nich 10 základných nutričných zložiek, pričom si „posvieti“ na kalórie, sodík (soľ), proteíny, uhľohydráty (cukor), tuky, cholesterol aj vlákninu z katalógovej databázy 999 druhov potravín. Umožňuje uložiť do pamäte váhy 99 predvolieb a sledovať tak príjem živín a kalórií počas dňa. Určí aj % dennej dávky zložiek potravy na základe odporúčaní príjmu živín a kalórií z dávky 2 000 kalórií/deň, vychádzajúcej z nutričnej databázy vlády USA. Odmeria aj objem vody i mlieka. Môže byť vaša za 16,90 €.

www.orava.eu

Zobraziť celú novinku
Ochucovadlo Podravka NATUR podľa receptu matky prírodypasik
Ochucovadlo Podravka NATUR podľa receptu matky prírody

Známe príslovie vraví, že láska ide cez žalúdok. S Ochucovadlom Podravka NATUR vyčaríte chutné jedlá pre vašich milovaných kedykoľvek, či na výnimočné príležitosti alebo vo všedný deň. Obľúbená stálica v našich kuchyniach Podravka pripravila Ochucovadlo NATUR podľa receptu matky prírody a v súlade so zdravým životným štýlom.

 

Obsahuje len prírodné a kvalitné ingrediencie ako morskú soľ, vysoký podiel zeleniny a vybrané koreniny. S ochucovadlom Podravka NATUR pre prirodzenú chuť sa dobré jedlo vždy podarí! Bez glutamanu, prídavných látok a zvýrazňovačov chuti. Viac na www.podravka.sk
Ochucovadlo Podravka NATUR: 1,49 € / 150g

 

 

V súlade s prírodou

Pripraviť dobré a zdravé jedlo nikdy nebolo jednoduchšie! Ochucovadlo Podravka NATUR je odpoveďou na aktuálne trendy zdravého životného štýlu, pretože je pripravené iba z čisto prírodných ingrediencií. Neobsahuje glutaman, žiadne prídavné látky, konzervanty, farbivá a ani iné zvýrazňovače chuti. V Ochucovadle Podravka NATUR nájdete len čistú a prirodzenú chuť prírody. Okrem morskej soli z Jadranského mora obsahuje až 32% sušenej a kvalitnej zeleniny a tiež voňavé koreniny, ktoré dochutia všetky jedlá do dokonalosti. Ochucovadlo Podravka NATUR privítajú vo svojej kuchyni všetci,ktorým záleží na príprave dobrého a zdravého jedla. Stačí pridať lyžičku ochucovadla päť minút pre koncom varenia a môžete zvolávať k stolu.

 

Viac na www.podravka.sk.

Zobraziť celú novinku
Chrumkavé dobroty k zahryznutiupasik
Chrumkavé dobroty k zahryznutiu

 

Každý občas dostane chuť na chrumkavé hranolčeky. Ak ich pripravujete vo fritéze a na kvalitnom oleji, raz za čas si ich doprajte bez výčitiek svedomia. 

 

 

Kompaktná fritéza Orava FR-102 vám ich „ukuchtí“ rýchlo a ľahko. Jednoduchú obsluhu zaručí mechanický časovač a nastaviteľný termostat, o bezpečnosť sa postará tepelne izolovaný povrch fritézy. Stačí do nádoby na olej s nepriľnavým povrchom naliať maximálne 2,5 litra oleja, do sitka so zdvíhacím systémom a multifunkčnou rukoväťou nasypať čerstvo nakrájané alebo zamrazené hranolčeky a za pár minút ich môžete servírovať s hrdosťou majstrov kuchárov – nebudú ani spečené, ani príliš mastné. V čase viróz si na ne nakrájajte aj strúčik cesnaku pre podporu imunity, hranolčeky s ním chutia neopísateľne dobre. Vo fritéze pripravíte ľahko aj rýchlu večeru pre celú rodinu – vyprážaný syr v trojobale či deťmi tak milované kuracie nugetky. Orava FR-102 môže byť vaša za 39,90 €.

www.orava.eu

 

Zobraziť celú novinku
Zlatý Bažant Radler 0,0% Grapefruit & Rozmarín - 100% prírodné osvieženie úplne bez alkoholupasik
Zlatý Bažant Radler 0,0% Grapefruit & Rozmarín - 100% prírodné osvieženie úplne bez alkoholu

Originálna, 100% prírodná a osviežujúca. Aj tak by sa dala charakterizovať ďalšia novinka z línie Zlatý Bažant Radler 0,0%. Značka vstúpila do nového roka so skutočne netradičnou kombináciou grapefruitu a rozmarínu, ktorá príjemne prekvapí svojou osviežujúcou chuťou a jemným horko-sladkým dozvukom.

 

Zlatý Bažant Radler 0,0% Grapefruit & Rozmarín prináša kombináciu chutí osviežujúceho grapefruitu doplnenú príjemne aromatickým rozmarínovým olejom. Skrátka ideálne osvieženie pre tých, ktorí dávajú prednosť sviežim nápojom s o niečo vyššou horkosťou. Podobne ako ostatné radlery značky Zlatý Bažant, aj táto novinka je vyrobená zo 100% prírodných ingrediencií, bez obsahu konzervantov a umelých farbív. Novinka je navyše bezgluténová a tak si ju môžu vychutnať aj celiatici.

 

„Zlatý Bažant, dlhodobo najinovatívnejšia značka slovenského pivného trhu, prináša aj tento rok ďalšiu chuťovú novinku do kategórie nealkoholických radlerov. Ako je už dobrým zvykom, aj v tomto prípade ide o neobyčajnú kombináciu šťavnatého ovocia a aromatických byliniek. Aktuálna novinka nahrádza Zlatý Bažant Radler Graperfruit, ktorý sme v alkoholickej verzii predávali od roku 2012,“ uviedol Matúš Benža, senior manažér značky Zlatý Bažant Radler.

Novinka z hurbanovského pivovaru poteší každého, kto vyhľadáva nepoznané chute. Jemne horkastá chuť, ktorou je grapefruit známy, v spojení s aromatickým rozmarínom je tým správnym synonymom osvieženia. Obsahuje len 6,4 g cukru na 100 ml nápoja, čo je menej ako obsah cukru vo väčšine tradičných nealkoholických sýtených nápojov.

 

Zlatý Bažant Radler 0,0% Grapefruit - Rozmarín je dostupný na pultoch obchodov v 500 ml balení od konca februára. Odporúčaná maloobchodná cena je 0,95 Eur.

Zobraziť celú novinku
Zobraziť všetky aktuality
AKTUALITY
Toto je 5 dôvodov, prečo milujeme jarpasik
Toto je 5 dôvodov, prečo milujeme jar

 

Tak sme sa dočkali. Sneh sa roztopil a hlavnú úlohu opäť obsadilo slniečko. Po dlhej studenej zime, kedy nás mráz štípal až za nechtami, prichádza jar. S jej nástupom sa všetci viac usmievame a máme viac energie. Viete však, prečo tomu tak je?

 

Vyššia teplota, „odľahčený“ tréning

Menej vrstiev oblečenia pomôže k lepšiemu výkonu. Nemusíte už myslieť na rukavice, čelenky ani na šály, ktoré často robia pohyb vonku menej komfortný. Nehovoriac o tom, že vďaka príjemnému teplému počasiu so sebou nemusíte ťahať hrubé bundy, ktoré vás zaťažujú. Namiesto toho, môžete vyraziť na hory alebo zabehať si bez toho, aby ste sa desať minúť obliekali a vracali späť po zabudnuté rukavice. A prečo sme po športe šťastnejší? Lebo endorfíny.

 

Hurá outdoorové aktivity

V jari trávime vonku oveľa viac času. Po celodennom sedení, ktoré pri výbere nesprávnej stoličky zaťaží vašu chrbticu, môžete s vedomím neriskovania nádchy vybehnúť na vzduch. Vo voľnom čase môžete konečne grilovať, tráviť hodiny na prechádzke so psom, ísť na piknik alebo opekať. V pracovnom čase môžete zvoliť stretnutia na terase. Ak to vaša práca nedovoľuje, vyberte si na dlhé sedenie aspoň stoličku s pohyblivým sedákom na pružineSpinaliS, ktorá vás núti chrbtové svaly aktivovať. Stolička síce čerstvý vzduch nenahradí, ale čas v kancelárii bude príjemnejší a dopomôže k zdravému chrbtu.

 

Farebná jarná móda

Odložte čierne kabáty, farbou tejto jari je koralová. Tak ako naše oči, aj mozog miluje farby. Stimulujú ho a majú na neho pozitívny vplyv. Preto nečakajte, a uchmatnite si kúsok jari aj do svojho šatníka. Ak sa vydáte na lov topánok, dajte šancu tým ortopedickým. Lodičky síce zbožňujeme, ale najviac, ak ležia v skrinke na topánky. Apropo, pamätáte si svoje posledné otlaky?

 

Dlhšie dni vás naštartujú

Znamená to jediné – na všetko máme viac času. Naše telo sa s príchodom tmy podvedome spomaľuje, utlmuje a tým pádom nám ubúda energia. Teraz však prichádza zmena, pár hodín slnka navyše a s ním viac splnených povinností či času s rodinou. Okrem toho sa všetko zelená, začínajú kvitnúť kvety a vo vzduchu cítiť život, ktorý sa po zime prebúdza. V tomto období však treba tiež doplniť vitamíny, ktoré si naše telo vzalo. Preto si skočte na tržnicu a nakúpte čo najpestrejšie lokálne potraviny. Ozaj, viete, čo je na jari najlepšie? Že po nej príde leto.

 

Vitamín D – elixír pre naše kosti

Až 90 % vitamínu D potrebného pre naše kosti čerpáme zo slnka. Počas zimných dní jeho prítomnosť v krvi klesá až o polovicu, čo môže mať za následok slabšie kosti a vyššie riziko zlomenín. So slnkom a návalom toho vitamínového zázraku sa zlepšuje tiež imunita, tzv. D-éčko pomáha proti stavom nachladnutia, chrípky a častým zápalom. Nezabúdajte, že hoci o vaše kosti sa postará slniečko, starostlivosť o vaše svaly by ste mali zvládnuť sami. Vonku, či v posilňovni cvičením a v práci na zdravotnej stoličke na pružine SpinaliS, ktorá vám so spevnením svalov, hlavne krčných a chrbtových, ľahko pomôže.

Zobraziť celú aktualitu
Tesco oslávilo svoju piatu a najúspešnejšiu edíciu  programu Vy rozhodujete, my pomáhamepasik
Tesco oslávilo svoju piatu a najúspešnejšiu edíciu programu Vy rozhodujete, my pomáhame

Grantový program spoločnosti Tesco Vy rozhodujete, my pomáhame oslavuje svoju piatu a zároveň najúspešnejšiu edíciu. Za 5 edícií grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame darovala spoločnosť Tesconeziskovým organizáciám takmer 640 - tisíc EUR na realizáciu 693 komunitných projektov. Zámerom projektov  je najmä skrášľovať okolie, pomáhať zlepšovať životy ľudí či podporovať deti a mládež vo voľnočasových aktivitách po celom Slovensku. 

 

Po aktuálnej ukončenej piatej edícii Tesco prerozdelí takmer 170-tisíc EUR medzi 231 neziskových organizácií. O rozdelení grantu aj tentoraz rozhodli zákazníci hlasovaním v predajniach Tesco prostredníctvom vyše 3,3 milióna žetónov. Do hlasovania sa počas januára a februára tohto roka zapojilo vyše 40 % zákazníkov, čo je doterajší rekord.

 

 „S každou ďalšou edíciou vnímame, že našim zákazníkom stále viac záleží na tom, v akom prostredí žijú, a zaujímajú sa o to, ako môžu sami prispievať k zlepšovaniu či skrášľovaniu svojho okolia. Sme radi, že sa tiež viac zákazníkov zapája do nášho programu, a tak majú príležitosť nielen rozhodovať, ale tiež zlepšovať, skrášľovať či vytvárať lepší život v  komunitách po celom Slovensku,“ uviedla Katarína Pšenáková, CSR manažérka pre Tesco na Slovensku.  

 

Tesco v aktuálnej 5. edícii celkovo podporí až 231 projektov, pričom všetky projekty na prvom meste získajú 1 300 EUR, na druhom mieste 600 EUR a na treťom mieste 300 EUR. 

Zákazníci v piatej edícii ocenili najviac projekty zamerané na zdravie a šport (37 %), vzdelávanie a rozvoj  (23 %) a rozvoj komunitného života a kultúry (21 %).

 

Niektoré organizácie získali finančný grant na zlepšenie už podporeného projektu v predchádzajúcich edíciách. Napríklad už tretíkrát vo svojom regióne zvíťazilo Centrum voľného času Turzovka. „Veľmi sa tešíme z ďalšej výhry. Grant sme vždy účelne využili na rozvoj našej činnosti, na organizovanie workshopov, podporu činnosti Detskej folklórnej skupiny Bukovinka, organizovanie výletov, kde sme sa zamerali na spoznávanie histórie hradov a zámkov Slovenska, a v poslednej, 5. edícii chceme v rámci tvorivých dielni rozvíjať spoluprácu medzi  zdravými a znevýhodnenými deťmi,“ uviedla riaditeľka CVČ Turzovka Anna Veselková.

 

Keďže spoločnosť Tesco sa snaží dlhodobo prispievať k zlepšovaniu života ľudí tam, kde pôsobí, bude v programe pokračovať aj naďalej. Týmto spôsobom chce Tesco  ukázať, že aj malé veci majú veľký význam a zákazníci sú dôležitou súčasťou všetkých dobrých, malých i veľkých komunitných aktivít. Šiesta edícia bude spustená už v apríli 2019.

Zoznam zapojených  organizácií, výsledný počet hlasov a ďalšie informácie o súčasných i predošlých edíciách programu nájdete na https://tesco.sk/pomahame/.

Zobraziť celú aktualitu
 Už viac ako 6 miliónov porcií jedla pasik
Už viac ako 6 miliónov porcií jedla

Potravinová banka zabezpečila pre ľudí v núdzi viac porcií jedla, než je obyvateľov Slovenska, a to len vďaka darovaným potravinám z Tesco obchodov. Reťazec ako prvý na Slovensku spustil projekt darovania potravinových prebytkov zo svojich predajní na pomoc ľuďom v núdzi.

 

Aktuálne dokážeme darovať potravinové prebytky už zo 130 Tesco obchodov po celom Slovensku. Naším cieľom je do roku 2020 postupne zapojiť do tejto iniciatívy všetkých 150 predajní a takto pomáhať tým, čím vieme najlepšie – potravinami,“ hovoríKatarína  Pšenáková, CSR manažérka spoločnosti Tesco. Najväčšiu časť darovaných potravín tvorí balené pečivo, zelenina a ovocie.

 

Tesco pri distribúcii darovaných potravín spolupracuje s  Potravinovou bankou Slovenska (PBS), ktorá prebytky daruje miestnym charitám a organizáciám starajúcim sa o ľudí v núdzi. PBS aktuálne spolupracuje so stovkou lokálnych organizácií humanitárneho a charitatívneho zamerania po celom Slovensku. Za jeden rok sme distribuovali z predajní Tesco do miestnych charít množstvo potravín, z ktorých dobrovoľníci dokázali pripraviť  viac ako šesť miliónov porcií ľuďom, ktorí sa ocitli v náročnej životnej situácii a potrebujú pomoc iných. Od začiatku spolupráce s Tescom sme takto dokázali pomôcť viac ako 100-tisíc ľuďom v núdzi na Slovensku. Veríme, že tento rok sa nám podarí pomôcť ešte väčšiemu množstvu ľudí,“ spresňuje Marko Urdzík, šéf Potravinovej banky Slovenska. 

 

Okrem darovania potravín Tesco vlani otvorilo v spolupráci s mestskou časťou Staré Mesto v Bratislave aj sociálnu výdajňu potravín pre ľudí, ktorí sa ocitli v sociálne znevýhodnenej situácii. Vo výdajni dostanú zadarmo potraviny darované Tescom rodiny v hmotnej núdzi, osoby žijúce osamote, ktoré poberajú invalidný či starobný dôchodok, či ľudia s nízkym príjmom. „ Presné kritériá udeľovania čipových kariet na odber potravín určuje mestská časť, ktorá je zriaďovateľom výdajne. Už 80 občanov Starého Mesta využíva tieto sociálne služby a teší ma, že vďaka tejto výdajni sa ľudia dostanú k širšiemu sortimentu potravín, ako by si inak dokázali kúpiť,“ dodala Katarína Pšenáková.

 

Dlhodobou prioritou spoločnosti Tesco je bojovať proti plytvaniu potravinami aj cestou darovania prebytkových potravín. Okrem darovania potravín Nadácia Tesco podporuje Potravinovú banku Slovenska aj finančne prostredníctvom grantov. Vyše 130 spolupracovníkov Potravinovej banky predstavujú väčšinou zanietení dobrovoľníci, ktorí za posledný rok prejazdili 85 000 km aby doručili potraviny tým, ktorí ich najviac potrebujú.

Zobraziť celú aktualitu
 Až 75 % hydiny v  obchodoch Tesco  je zo Slovenskapasik
Až 75 % hydiny v obchodoch Tesco je zo Slovenska

 

Výrazný podiel slovenskej hydiny je zastúpený v predajniach Tesco vďaka dlhodobej spolupráci so slovenskými hydinárskymi spoločnosťami a dodávateľmi. Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii. 

 

Spoločnosť Tesco podporuje slovenskú produkciu hydiny aj v rámci vlastnej značky. „Dlhodobo spolupracujeme s domácimi dodávateľmi hydinového mäsa. Tí nám aktuálne dodávajú až 77 % hydinového mäsa v rámci sortimentu produktov vlastnej značky,“ povedala Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco SR.

 

Férové vzťahy s dodávateľmi sú pre Tesco dôležitým základom, na ktorom buduje a rozvíja dlhodobé partnerstvá.Mnohí slovenskí dodávatelia vďaka tomu rozširujú výrobu, podporujú vznik nových pracovných miest, a tak prispievajú k rozvoju regiónov.Naša spoločnosť HYZA, a. s., ktorá v tomto roku oslavuje 70. výročie založenia hydinárskej tradície v Topoľčanoch, s  TESCO STORES SR, a. s., spolupracuje od príchodu tohto reťazca na slovenský trh. Počas svojej existencie sme výrazne zmodernizovali výrobu a zásadne rozšírili ponúkaný sortiment. Vlani sme do siete Tesco dodali viac ako 2 000 000 kg hydiny vrátane produktov vlastnej značky. Partnerstvo s TESCO STORES SR, a. s., vnímame dlhodobo ako úspešné. Oceňujeme najmä férový a profesionálny prístup tohto pre nás významného obchodného partnera na Slovensku. Naším dlhodobým cieľom je rozvíjať a skvalitňovať vzájomnú spoluprácu,“povedala Daniela Čaplovičová, obchodná riaditeľka spoločnosti HYZA, a. s.   

 

Kvalitu a čerstvosť produktovdosahuje Tesco vďaka stabilnej spolupráci s partnermi, ako sú HYZA, Domäsko či Hydina Kubus. Spoločnosť Tesco si uvedomuje, že dlhodobá spolupráca musí byť založená nielen na vzájomnom dodržiavaní najprísnejších požiadaviek na kvalitu, bezpečnosť a čerstvosť produkcie, ale aj na zodpovednom prístupe k chovu zvierat zo strany partnerov.   

Rozširovanie ponuky slovenskej hydiny v rámci predajnej siete Tesco prináša aj spolupráca so špecializovanými predajcami čerstvých mäsových i farmárskych slovenských výrobkov. K najväčším partnerom Tesca patria mäsové pulty Domäsko, ktorých pestrú ponuku nájdu zákazníci v rámci 19 predajných miest v rámci obchodov Tesco.

Zobraziť celú aktualitu
Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom pasik
Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom

 

Mliečne pochúťky by nemali chýbať v žiadnom nákupnom košíku, keďže patria k jedným z najvyhľadávanejších v sieti obchodov Tesco. Patria k nim aj mliečne výrobky pod značkou TAMI. Produkcia mliečneho sortimentu z Tatranskej mliekarne putuje do Tesca spod  úpätia Vysokých Tatier, konkrétne z  Kežmarku. 

 

S Tescom spoločnosť TAMI  spolupracuje už viac ako 16 rokov. Za ten čas sa z mliekarne s neistou budúcnosťou stala veľká, prosperujúca Tatranská mliekareň s najmodernejšími zariadeniami schopnými produkovať množstvo výrobkov s vysokou kvalitou. O úspešnom pôsobení Tatranskej mliekarne na trhu svedčí aj to, že od začiatku spolupráce s reťazcom Tesco stúpol jej ročný obrat až 60-násobne.

 

Tatranská mliekareň začínala v roku 2002 s dodávaním potravín do siete Tesco základnou ponukou svojich mliečnych výrobkov s ročným obratom 130 000 eur ročne. V súčasnosti nájdu zákazníci v regáloch obchodov Tesco takmer 150 druhov rôznych mliečnych výrobkov od trvanlivého mlieka, jogurtov či bryndze vrátane produktov vlastnej značky. O kvalitné slovenské mliečne výrobky pod značkou TAMI je v Tescu každoročne narastajúci záujem zákazníkov. V súčasnej dobe sledujeme aj pozitívne zmeny spotrebiteľského správania zákazníkov – okrem ceny začínajú vnímať aj kvalitu výrobkov a sú ochotní si za túto kvalitu aj priplatiť,“ hovorí Ľubomír Valčuha, generálny riaditeľ spoločnosti Tatranská mliekareň v Kežmarku.

 

Do reťazca dodáva  v súčasnosti slovenský výrobca TAMI produkty ako napríklad syry s bielou plesňou na povrchu, čerstvé aj UHT mlieko, maslo a tiežvýrobky pod vlastnou  značkou Tesco. Mnohé mliečne pochúťky sú dostupné od roku 2016 aj v regáloch okolitých krajín – okrem Slovenska aj v Česku, Poľsku a Maďarsku. Vďaka tomu rastie spoločnosť TAMI s Tescom ešte viac ako predtým.

 

K najobľúbenejším TAMI výrobkom patria syry  Encián, Niva, Rival, Tatranské maslo, čerstvé a trvanlivé mlieka. V poslednom období sa stala hitom novinka – syry na grilovanie aj vďaka ich jednoduchej príprave.V Tescu je pre nás mimoriadne dôležité rozvíjanie dlhodobých a férových partnerstiev s lokálnymi dodávateľmi, vďaka čomu môžeme spoločne rásť a tiež prispievať k rastu miestnej ekonomiky. Oceňujeme spoľahlivosť a profesionalitu tohto dodávateľa a sme radi, že sa vďaka vzájomnej spolupráci stala Tatranská mliekareň prosperujúcim podnikom a naša ponuka mliečnych výrobkov sa v našich regáloch výrazne rozrástla,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR manažérka Tesca na Slovensku.

 

Spoločnosť TAMI dosahuje so spoločnosťou TESCO tržby okolo 8 miliónov eur ročne.Aj vďaka spolupráci s Tescom a záujmu zákazníkov o slovenské výrobky sme mohli postupne v rokoch 2001 – 2010 zvyšovať nákup surového kravského mlieka z približne 17 miliónov litrov na 90 miliónov litrov ročne mlieka,“ dodáva Ľubomír Valčuha.

 

Spoločnosť TAMI, aj vďakadlhoročnej spolupráci s Tescom v rámci SR, ale aj ďalších stredoeurópskych krajín, mohla pristúpiť k strategických investíciám. V prevádzke od roku 2007 pribudla nová syráreň na výrobu syrov typu camembert, mliekareň spustila produkciu syrov s modrou plesňou, rozšírila výrobu UHT mlieka na nových linkách.S rastom výroby súvisel aj rast zamestnanosti a v súčasnosti zamestnávame okolo 240 ľudí, pričom v rámci spolupracujúcich spoločností je zabezpečených  ďalších 150 pracovných miest,“ dodal Ľubomír Valčuha.

 

Zobraziť celú aktualitu
Rozhodnite o tom, aký projekt podporí Tesco vo vašom okolí!pasik
Rozhodnite o tom, aký projekt podporí Tesco vo vašom okolí!

Zákazníci Tesca už po piatykrát rozhodnú o tom, aké  projekty podporí Tesco práve v ich okolí. Tento týždeň sa začína vo všetkých obchodoch Tesco po celom Slovensku hlasovanie v obľúbenom grantovom programe Vy rozhodujete, my pomáhame, ktoré potrvá do 17. februára 2019. Tesco aj v tejto edícii prerozdelí takmer 170-tisíc eur.

 

Jedným z víťazov v bratislavskom regióne v rámci 4. edície grantového programu Vy rozhodujete, my pomáhame bol aj program BUDDY. Program podporuje a pomáha vyše 80 deťom z detských domovov a ich dobrovoľníkom na západnom Slovensku:,,Ďakujeme spoločnosti Tesco za podporu programu BUDDY. Získaný finančný grant sme využili na úhradu časti nákladov na koordinátora, ktorý zabezpečuje psychologickú a vzdelávaciu podporu dobrovoľníkov. Dobrovoľníci vďaka podpore koordinátora dokážu efektívnejšie spolupracovať s deťmi na ich ceste k samostatnosti a zaradeniu sa do spoločnosti,” povedal Ladislav Kossár, zakladateľ programu BUDDY.

 

Za každý nákup v obchode Tesco až do 17. februára dostanú naši zákazníci žetón, ktorým môžu zahlasovať za nimi vybraný projekt. Samotní zákazníci tak rozhodnú o tom, čo ich miestna komunita potrebuje najviac, pričom finančnú podporu dostane každý projekt, ktorý postúpil do hlasovania. O jeho výške rozhodnú práve naši zákazníci. Spolu tak prerozdelíme 170 - tisíic eur dvakrát do roka,“ uviedla Veronika Bush, raditeľka Tesca pre komunikáciu na Slovensku.

 

 

 

Výška príspevku pre každý súťažiaci projekt závisí od vyzbieraného počtu hlasov zákazníkov Tesca. Každý víťazný projekt získa 1 300 eur, 600 eur projekty na druhom mieste a všetky projekty na treťom mieste budú podporené sumou 300 eur.

O podporu zákazníkov Tesca sa uchádza spolu 231 projektov, ktoré boli vybrané odbornou komisiou z takmer 500 prihlásených projektov. Každý z týchto projektov je zameraný na zlepšenie života v miestnych komunitách, napríklad výstavbou detských ihrísk, parkov a cyklotrás či organizovaním miestnych podujatí alebo detských táborov.

Pre spoločnosť Tesco je podpora miestnych komunít jedným z pilierov spoločenskej zodpovednosti. V predchádzajúcich štyroch edíciách zákazníci odovzdali vyše 14 miliónov hlasova rozhodli tak o takmer 500 projektoch z celého Slovenska, ktoré Tesco podporilo celkovou sumou takmer 500 - tisíc eur.

Zoznam zúčastnených mimovládnych organizácií, aktuálny počet hlasov, ako aj ďalšie informácie o súčasnej i predošlých edíciách programu môžete sledovať na  https://pomahame.tesco.sk/.

 

 
 
Zobraziť celú aktualitu
Tesco je finalistom ankety Office roka 2018pasik
Tesco je finalistom ankety Office roka 2018

Zmodernizované kancelárie spoločnosti Tesco na Zlatých pieskoch v Bratislave sa dostali medzi finalistov prestížnej súťaže CBRE Office roka. Súťaž má za cieľ ukázať a vyhodnotiť najinšpiratívnejšie pracovné prostredie firiem na Slovensku, predstaviť filozofiu, hodnoty a nové trendy v spoločnostiach, ktoré sa snažia o vytváranie inšpiratívneho, kreatívneho a zdravého pracovného prostredia.

„Zlepšenia priniesli našim kancelárskym tímom novú kultúru a moderné kancelárske prostredie, ktoré podporuje flexibilné spôsoby spolupráce v tíme,“ hovorí o modernizácii kancelárií obchodného reťazca Lucia Poláčeková, PR manažérka pre Tesco na Slovensku.

 

V Bratislave pracuje na ploche viac ako 2 300 štvorcových metrov 250 ľudí. Modernizácia premenila kancelárie na úplne otvorené tzv. open space priestory, zamestnanci nepracujú v samostatných kanceláriách  a nemajú fixný pracovný stôl. Nové usporiadanie podporuje flexibilitu práce, komunikáciu a spoluprácu a obmedzuje hierarchiu. Pôvodné priestory sa minulý rok premenili na estetický a farebne zladený neformálny priestor s miestami na stretnutia bez nutnosti vopred si ich rezervovať. Rovnako pribudli aj miestnosti vybavené technológiou na telekonferencie a konferenčné hovory s novým systémom rezervácie.

 

Do plánovania zmien sa mohli zapojiť aj zamestnanci prostredníctvom Office šampióna vybraného spomedzi nich. Jeho úlohou bolo spolu s kolegami napríklad vyberať kancelársky nábytok, usporiadanie a vybavenie miestností. Spolu s architektmi a projektantmi sa tiež podieľali na záverečných úpravách dizajnu kancelárie.

 

„Zlepšovanie kancelárií znamená viac ako len zmenu nášho fyzického prostredia. Dúfame tiež, že bude napomáhať našej kultúre otvorenosti,“dodáva L. Poláčeková. Okrem zmeny dizajnu prinieslo nové pracovné prostredie aj ekologickejšiu prevádzku. Spotrebu energie šetrí LED osvetlenie, zamestnanci separujú odpad, ktorého objem znižujú napríklad aj tým, že nepoužívajú papierové utierky.

 

Výsledky tretieho ročníka súťaže Office roka budú vyhlásené 21. februára 2019 v troch kategóriách – Kancelária ako DNA firmy, Zdravá kancelária, Smart kancelária.

Hlasovanie prebieha tu: https://www.officeroka.sk/sk/finalisti-finalisti-2018/

 

Zobraziť celú aktualitu
Zľavomat má za sebou ďalší rekordný rok, najúspešnejší v históriipasik
Zľavomat má za sebou ďalší rekordný rok, najúspešnejší v histórii

Štvrť milióna ľudí si vlani doprialo pobyt, zážitok či darček zo zážitkovo-inšpiračného portálu Zľavomat.sk. Obrat portálu tak medziročne vzrástol rekordne až o 20 % na takmer 30 miliónov eur.  Ide zatiaľ o najúspešnejší rok v histórii Zľavomatu, čo sa týka celkového obratu aj medziročného tempa rastu. Najväčší záujem mali Slováci o cestovanie. 

Sme veľmi radi, že aj vďaka Zľavomatu Slováci čoraz radšej cestujú nielen po Slovensku, ale aj do okolitých krajín. Práve cestovanie so Zľavomatom minulý rok narástlo až o 30 %. Zaujímavosťou je, že okrem Slovenska bolo veľmi obľúbenou destináciou Poľsko. A v tomto roku očakávame ešte vyšší záujem o cestovanie,“ hovorí Aleš Mlátilík, riaditeľ portálu.

 

Najúspešnejším mesiacom pre Zľavomat.sk bol december aj vďaka Vianociam. Ľudia si môžu vianočné darčeky nakúpiť online naozaj do poslednej chvíle – aj na Štedrý deň. Po celý mesiac tržby rástli medziročne o 30 %, v cestovaní dokonca o 44 %. Denná tržba v tomto období dosahovala až 400-tisíc eur.

 

Vianoce roku 2018 boli celkovo rekordné, portál dosiahol nový rekord – 160-tisíc návštev počas jedného dňa. Absolútne najsilnejším dňom vianočných online nákupov bol pondelok 17. decembra 2018, keď bol denný obrat päťnásobne vyšší než počas bežných dní. A napríklad počas Štedrého dňa 24. decembra 2018 ľudia nakúpili darčeky za vyše 360-tisíc eur!“ prezrádza Aleš Mlátilík.

 

Skokani Vianoc 2018 na Zľavomat.sk:

(predaje rástli o vyše 150 % oproti predchádzajúcemu roku)

  1. skipasy
  2. vstupenky do divadla
  3. večera s privátnym wellness
  4. 5* hotely
  5. robotický vysávač

 

Zľavomat.sk spolu s českým Slevomatom a portálom Skrz.cz v auguste 2017 kúpila britská skupina Secret Escapes. Predaj patril k historicky najväčším transakciám v online biznise v Česku a na Slovensku. Skupina Secret Escapes je jedným z predných svetových predajcov luxusných dovoleniek na internete.

 

 

Zobraziť celú aktualitu
Slnečnice podporia deti z detských domovov pasik
Slnečnice podporia deti z detských domovov

Každý predaný byt v novej mestskej štvrti Slnečnice v Bratislave podporí deti z detských domovov. Najväčší rezidenčný developer CRESCO GROUP totiž od novembra tohto roka spustil spoluprácu s programom Buddy. Ten od roku 2006 hľadá dobrovoľníkov pre deti z detských domovov, s ktorými  deti nielen zmysluplne trávia čas, ale vytvárajú i dlhodobé priateľstvá. Práve tie im pomôžu zaradiť sa do bežného života po opustení detského domova.

Pomôcť deťom z detských domovov plnohodnotne sa zaradiť do spoločnosti má obrovský celospoločenský význam. Aj preto sme veľmi radi, že sa nám podarilo spojiť značku Slnečnice s programom Buddy. Z každého predaného bytu v Slnečniciach venujeme programu 50 eur. Vlani si každý desiaty byt v Bratislave kúpili ľudia v Slnečniciach, čo bolo 565 bytov. Tešíme sa, že vďaka našej podpore bude mať päť mladých ľudí svojho Buddyho, a tým silnú podporu na svojej ceste pri osamostatňovaní sa v živote,“ uviedol Ján Krnáč, výkonný riaditeľ najväčšieho rezidenčného developera na Slovensku CRESCO GROUP.

 

 

Prečo vznikol program Buddy? Takmer 5 000 detí na Slovensku vyrastá  v detských domovoch. Ústavná starostlivosť im však nedokáže dať to, čo potrebujú najviac – blízky vzťah s dospelým, ktorý by sa im pravidelne, dlhodobo a nezištne venoval. Nemajú tak dospelé vzory, ktoré by im ukázali, ako sa vyrovnať s problémami vonkajšieho sveta, a po odchode z detského domova tak často žijú na okraji spoločnosti.

 

Skutočné a dlhodobé vzťahy s dospelými majú výrazne pozitívny vplyv na vývoj traumatizovaných detí. V detských domovoch sa síce stretávajú s dospelými – vychovávateľmi, psychológmi, sociálnymi pracovníkmi, učiteľmi, tých však priamo alebo nepriamo platí štát za to, že im venujú pozornosť. Vďaka vzťahu s Buddym majú po opustení detského domova väčšiu šancu na dôstojný život, zaradenie sa do spoločnosti, prácu a bývanie,“ dodal zakladateľ programu Buddy Ladislav Kossár.

 

Momentálne je v projekte Buddy zapojených 85 dvojíc prevažne z Bratislavského kraja a západného Slovenska. Záujem detských domovov, detí a dobrovoľníkov však stále rastie, a tak sa Buddy snaží pripravovať stabilnú platformu pre svoj rozvoj a rast, aby mohol pomáhať ešte väčšiemu počtu detí.

 

Preto je finančná podpora spoločnosti CRESCO GROUP veľmi dôležitá. Výberom dobrovoľníka sa totiž naša práca nekončí. Dobrovoľníci podstupujú mnohé povinné školenia a sedenia s psychológmi tak, aby dieťa a ich vzťah dostali maximum kvalitnej podpory,“ vysvetľuje Ladislav Kossár.

 

Vďaka finančnej podpore Slnečnice/ CRESCO GROUP má dnes Buddyho, parťáka, podporu a predovšetkým priateľa, 5 detí na jeden rok. Tie teraz majú šancu na lepší život a plnohodnotné zapojenie sa do spoločnosti.

Zobraziť celú aktualitu
Copyright © 2012 lenprezdravie.sk - žiadna časť stránky nemôže byť rozširovaná, alebo reprodukovaná bez predchádzajúceho súhlasu prevádzkovateľa webstránky.
design by  POINTA grafické štúdio